Do zasněženého rána se jako první probudil černovlasý chlapec, jehož nepoddajné vlasy trčely do všech stran. James Potter si hned uvědomil, co je dneska za den a proto rychle začal šmátrat po brýlích na nočním stolku.
Jen co je našel, vyskočil z postele a přešel ke druhé, kde ještě pořád klidně oddechoval jeho kamarád.
„Náměsíčníku, vstávávej!" zakřičel. Remus se okamžitě probral a poplašeně se posadil.
„Co se děje?" zeptal se zmateně Jamese.
„Jsou přece Vánoce," odpověděl mu s úsměvem brýlatý chlapec a už si hledal oblečení, které by si mohl vzít na sebe.
„Tak dělej Náměsíčníku, jdeme vzbudit ostatní, určitě ještě spí. A pak budou dárky!" znovu křičel James.
„Dobře, dobře, jen tak neřvi," snažil se Dvanácteráka uklidnit Remus.
Za pár minut už byli oba dva připravení a tak vyrazili budit ostatní. Nejdřív zamířili do pokoje k Emily a Lily. James ani chvilku neváhal, rovnou rozrazil dveře a vběhnul dovnitř. Dívky mezitím ještě sladce spaly, s nějakým šetrným buděním si ale brýlatý chlapec nedělal starosti.
„Jsou Vánoce!" zakřičel a skočil k Lil na postel. Tohle už rudovlásku nemohlo neprobudit.
„Pottere," zavrčela ještě celá rozespalá.
„Ano zlato?" odpověděl jí James, teď už přitulený k ní. Za poslední dva dny se toho mezi nimi změnilo hodně. Ještě před tou krátkou dobou by ho Lily hned vyhodila a počestovala nemálo nepěknými slovy. Teď už si k sobě ale hledali cestu a proto se k němu rudovláska otočila čelem a zabořila hlavu do jeho hrudi.
„Já chci ještě spát," zamumlala.
„Ale Lily, jsou Vánoce! Dárky a tak, musíme vstávat," oponoval jí James, ale hladil jí přitom něžně po vlasech. Říkal si, že tohle je bezpochyby jeho nejkrásnější vánoční ráno.
„No jo furt," zamumlala Lily, ale místo toho, aby vstala, tak se jen ještě víc zachumlal do deky a přitiskla k Jamesovi.
„Je to hezké ne? Jak jsou z ničeho nic šťastní. Jak je to mezi nima jednoduchý," zašeptala Emily Remusovi, který se posadil vedle ní na postel a společně pozorovali jejich dva kamarády.
„Hmm," zamumla Remus. Mezi náma by to taky mohlo být jednoduchý. Kdyby nebyla naprosto očividně zabouchnutá do toho Zmijozeláka a já nebyl vlkodlak. Bylo by to jednoduchý. Tak moc snadný- pomyslel si chlapec. Už od doby, kdy při pozorování hvězd narazili na téma Magnus, trápil se.
Připadalo mu, že Em na to snad už zapomněla. Po probrečeném večeru se celý druhý den usmívala a rozplývala nad tím, jak jsou Sirius s Mio roztomilí a zrovna to James s Lily. Remuse nenapadlo, že je to jen maska, kterou se snaží zahnat svoje chmury. Ale byla.
Siriuse a Miu budit nikdo nemusel, vstali sami. Za nějakou dobu už v obývacím pokoji seděla celá šestice, každý v ruce kakao, které jim připravila Nixie a kochali se pohledem na stromeček, pod kterým byla spousta dárků.
ČTEŠ
Vyvolená (HP FF, Poberti)
FanfictionVyvolená, aneb poslední obraceč času. Co kdyby Harry nebyl jediný vyvolený? Co kdyby všichni ti nevinní lidé nemuseli zemřít ? Co kdyby existovala jiná možnost ? Hlavní postavou příběhu je Hermiona , které se přenese do doby Pobertů . "Změň...