41. Peterova noční vycházka

7.8K 558 103
                                    

Děkuju za překonání 40K přečtení! :)) Dnešní kapitolu věnuju BansheeSparkle


„Nedala by sis kakao? Protože já docela jo," řekl Sirius Hermioně.

„Kakao? A kde bys k němu teď přišel?" zeptala se dívka s úsměvem chlapce

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

„Kakao? A kde bys k němu teď přišel?" zeptala se dívka s úsměvem chlapce. Seděli spolu ve společenské místnosti, bylo něco kolem desáté a tak se místnost začala pomalu vylidňovat, jak odcházeli žáci nižších ročníku postupně do svých ložnic.

„Chodíš s Pobertou, zlato," odpověděl jí Sirius a krátce jí políbil na rty. „Tak dala?" zopakoval svou otázku.

„Hmm, tak proč ne," usmála se na něj Mia. Viděla mu na očích, že čekal na její souhlas. A ona by udělala cokoliv, jen aby viděla ty jiskřičky nadšení v jeho šedých studánkách.

„Dojdu pro plášť a vyrazíme směr bradavická kuchyně," zašeptal jí a už se zvedal

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

„Dojdu pro plášť a vyrazíme směr bradavická kuchyně," zašeptal jí a už se zvedal. Najednou se ale zarazil. „Né, že mi budeš zase dělat přednášku o právech domácích skřítků," dodal naoko vážně a přešel na druhý konec společenská místnosti, kde seděl James spolu s Lily. Šeptem se ho zeptal, jestli si může půjčit jeho neviditelný plášť a když mu kamarád odpověděl kladně, vydal se pro něj do jejich pokoje.

Hermiona se musela nad jeho poznámkou o domácích skřítcích ušklíbnout. Nedávno spolu totiž vedli poměrně dlouhou debatu, kdy Sirius zaobíral k tomuhle tématu poměrně lhostejný postoj a Mia mu neustále opakovala, jak je důležité se skřítků a jejich práv zastat. Nakonec chlapec ukončil debatu slovy: „Jestli ti na tom tak záleží, u nás doma mít skřítka nemusíme. Pokuď teda nenajdeme nějakého, který si nechá platit, ale moc šancí tomu nedávám." Jeho slova tehdy dívku zahřála u srdce. Ne snad tolik kvůli tomu, co řekl o skřítcích, spíš jí těšila ta představa, že i on plánuje jejich společnou budoucnost.

Netrvalo to dlouho a Sirius byl zpátky i s pláštěm zastrčeným v kapse. Společně vyšly na chodbu, ale ušli jen pár kroků, když se chlapec zarazil.

„Nemám dojít i pro plánek? Ať máme jistotu, že nepotkáme Filche," napadlo ho. Hermiona mu na to kývla, vážně netoužila potkat se s Filchem nebo paní Norisovou a zařídit si tak školní trest, když se školní rok pomalu, ale jistě blížil ke konci.

Vyvolená (HP FF, Poberti)Kde žijí příběhy. Začni objevovat