KŘIKŮV KLUB

1.1K 81 7
                                    

Ahoj, po delší době přidávám nový díl, tak snad se bude líbit. Děkuji za vaše votes a reads, jste nejlepší! :-) Vaše Ridley C


ŘÍJEN 1942

„Elisabeth, ty se tak máš, že jsi v Křikově klubu!" povzdechne si závistivě Chantal a plácne sebou na postel. Ohlédnu se na ni a mírně pokrčím rameny.

„Vždyť o nic nejde, stejně je to akorát hrozná komedie," podotknu a ještě jednou si v zrcadle prohlédnu své tmavě zelené sametové šaty po kolena. Rukama uhladím volnou sukni a trochu si povytáhnu dlouhé rukávy.

„Hrozná komedie? Jsi prefektka a navíc teď ještě v Křikově klubu! Jsi něco jako školní celebrita a navíc od doby, co se bavíš s Riddlem o tobě mluví celá...," zarazí se a zabodne pohled do země. Tahle informace mě poněkud překvapí.

„Cože, co?" vyhrknu zmateně a zatřepu hlavou. Pomalu se otočím a tázavě se zadívám na Chantal, když do pokoje vejde Chayenne.

„Ahoj dámy, teda Elisabeth, tobě to sekne," usměje se a posadí se na židli. „Děje se něco? Jste nějak zticha."

„Ty jsi věděla, že o mně mluví celá škola? Že se bavím s Tomem Riddlem?" zeptám se jí a zaměřím na ni svůj pohled. Přehodí nohu přes nohu a ležérně se opře o opěrku.

„Jistěže ano, ty jsi to snad nevěděla?" ptá se udiveně a nadzvihne jedno obočí. Zavrtím hlavou a podívám se opět na Chantal. „Co se povídá?"

„No víš...," začne pomalu. „Nic zvláštního, jenom se všichni divili, že se s ním bavíš, to je celé, vždyť víš, Elisabeth, jakou má pověst mezi studenty... Nikdy mu sice nedokázali, že stojí za těmi všemi šikanami, ale všichni věděli, že to dělá on..."

Otočím se zpět na zrcadlo a znovu se prohlédnu. V hlavě si přehraju předešlý den, kdy jsme spolu mluvili u Černého jezera.


„Tome, já... doopravdy nevím, co říct. Nemám slov, já... Co by se na tohle vůbec dalo říct? Kromě toho, že se z tebe očividně stal vrah, zabil jsi... tři lidi, Tome. Nemůžu tomu uvěřit, nechápu to, nemyslela jsem si, že bys byl někdy něčeho takového schopný..."

Díval se na mě pohledem bez emocí a ani jedenkrát za celou dobu nemrknul. Bylo to děsivé.

„Vím, že je těžké bojovat proti té temnotě, ale neměl bys ji nechat, aby tě ovládala. Co se stane příště, až to zase uděláš? Zabiješ někoho dalšího? To bys chtěl?"

Stále mlčel a nic neříkal, když se konečně nadechl a po dlouhé době mlčení promluvil.

„Slyšela jsi někdy o viteálech?"

Černá magie, byla jsem si stoprocentně jistá. Věděla jsem o Tomově posedlosti snažit se přijít na to, jak obelstít smrt, tak jediné co mě napadlo, bylo, že to musí mít spojitost s tímto...


„Vím, že to dělal on, samozřejmě," promluvím konečně.

„Tak proč s ním pořád mluvíš? Může být nebezpečný, Bůh ví, čeho všeho je schopný! A navíc z něj udělali prefekta, je to vůbec možné?!" vykřikne Chantal a rozhodí rukama.

„Chantal má pravdu, ale musím uznat, že na tom Riddlovi je něco... přitažlivého. Vsadím se, že Elisabeth ho zná lépe než kdokoliv jiný, nemám pravdu?" řekne Chayenne a zaměří svůj pohled na mě. Otočím se čelem k ní a ušklíbnu se.

TM Riddle: Dědictví krveKde žijí příběhy. Začni objevovat