WAŻNA NOTKA NA DOLE
Nazywam się Alice. Alice Bang. Chyba mnie już znacie. Więc co tu dużo mówić. Jest czerwiec. Zaraz wakacje. Odpowiedziałam wam historię, która wywróciła mój moje życie do góry nogami. U mnie wszystko okej. Jakby ktoś się tym interesował. Pewnie zastanawiacie się co u innych?
W mojej rodzinie bez zmian. Kochająca się familia. Suzan rośnie jak na drożdżach. Jenny i tata tworzą na prawdę szczęśliwe małżeństwo. A Adam? Ma 8 lat i mało w głowie. Ps. Dalej go nie lubię.
Natalie jest szczęśliwa z Liam'em. Pamiętacie chłopaka, który wylał na nią sok? Tak to on. Są szczęśliwi i jak na razie wszystko u nich okej.
Lucas? Tak ten dupek siedzi ze swoim bratem za kratami. W między czasie trwała rozprawa sądowa, o której nie chciało mi się opowiadać. Za handel narkotykami, podanie mi tabletki gwałtu i za próbę gwałtu, Scott Ragan dostał wyrok 15 lat pozbawienia wolności w zawieszeniu na 3 lata. Lucas Ragan za współpracę z bratem dostał wyrok 4 lat pozbawienia wolności w zawieszeniu na 5 lat. Niech tam zgniją.
Mój zespół się rozpadł. Co tu dużo mówić. Stwierdziliśmy, że nie ma on sensu. Co u Dylan'a? Szczerze? Nie mam pojęcia. Nie utrzymujemy kontaktu od ostatniej próby pożegnalnej. Może i lepiej?
Wiem, że czekacie głównie na to co teraz powiem. Co u chłopaków z 5SOS? Nic specjalnego. Górują na światowych listach przebojów. Z tego co ostatnio mówił mi Luke, zaraz wracają do domu, żeby nagrać nową płytę. Zyskali tłumy fanów. Nagrali parę teledysków, które mają po kilkadziesiąt milionów wyświetleń na YouTube. Na ich koncerty przychodzą setki tysięcy ludzi. Po prostu są cholernie sławni.
Mike nie raz podejmował próbę kontaktu. Jednak nie ułatwiam mu tego. Jeszcze nie odpuścił. Czy dalej go kocham ? Strasznie, jednak blizna na sercu została. Oszukał mnie. Z resztą chłopaków powiedzmy, że utrzymuje kontakt.
A ja? Ja żyję szarą codziennością. Próbuje pozbierać się po tym wszystkim. Mój Twitter jest oblegany przez psychofanki. W ich oczach jestem zwykłą suką, która zdradziła Mike. Ale one nie znają prawdy.
To już koniec mojej historii. Zapomnijmy o przeszłości. Trzeba żyć tym co jest teraz.
***
Hej haj heloł.
I tak oto kończy się opowieść.
Dziękuję serdecznie wszystkim, którzy to czytali i wytrzymali do końca.
Kocham was ;*
To moja pierwsza i nie ostatnia książka ;)
Do zobaczenia ;)1 CZĘŚĆ KOŃCZĘ Z WYNIKIEM:
1,9 tyś wyświetleń
302 gwiazdki
42 komentarze
Nie ma drugiej części.
Może kiedyś mnie coś złapie i zacznę, aczkolwiek póki co wątpię.
Kocham xx
CZYTASZ
story of my life » clifford ✔
FanfictionPróbowałam sobie to wszystko poukładać. Zatraciłam się w swoich myślach. Docierały do mnie tylko niektóre wyrazy : "przerosło mnie...", "zwodzić i ranić", "tylko przyjaciółmi". Nagle poczułam oparzenie. To fajka. Z tego wszystkiego zapomniałam, że...