O gizemli cümlenin cevabını, Kerem'in son mesajına cevap veremediğim için çözememiştim.
Tüm günümü evde kitap okuyarak ve saçma sapan televizyon programlarını izleyerek geçirdim. Hava o kadar sıcaktı ki, insanın dışarıya adım atası gelmiyordu. Yasemin'den de hiç ses çıkmadığına göre kesin burada değildi ve kendisinin bugün gelen çiçeklerden henüz haberi yoktu. Olaylardan geri kaldığı için bana dırdırlanmadan onu haberdar etmeliydim. Kafa sağlığım için bu önemliydi çünkü.
"Alo Yasemin ne yapıyorsun canım? "
" İyiyim. Hastanedeyim ya. Sabah acil bir ameliyat çıktı da. "
"Tam tahmin ettiğim gibi"
" Sen neler yapıyorsun asıl? Kerem ne yapıyor? "
" Bizi hiç sorma . Adeta şifreli bir ilişki yaşıyorum. Koca bir demet gül gönderdi az önce inanabiliyor musun? "
" Not olarak ne yazmış peki? Not vardı üstünde değil mi? Anlamlı sözler ile gönderilmemiş çiçek, çiçek değildir kızım" diyen ilişki uzmanı arkadaşıma ufak bir kahkaha kopardım.
" Evet canım tabi ki not vardı. Ama Kerem tabi ki orada da yapacağını yaptı. "
" Ne gibi ?"
Notu ona okuduğumda gülmekten krize girmişti.
"Kızım biz adama gülüyoruz ama tüm isteklerini tek bir cümlede özetlemiş"
"Of vallaha sorma. Bir de ona bunun anlamını sorduğumda ba.... "
" Yuh Defne . Adama bir de anlamını mı sordun? Allah aşkına ne dedi? "
" Anlamak istemiyor olabilir misin acaba? dedi"
"Evet deseydin. Ay ilahi Defne öldürdün beni gülmekten. "
" Aman be sende hep gül zaten. Şurada şifre çözerek zor bir adamla ilişki yaşamaya çalışıyoruz herhalde. Bünyem alışık değil......Ya Yasemin, bu arada kaç gün oldu biz bu adamla hep mesajlaşıyoruz. Bu sanki normal bir durum değil. Neden beni hiç aramıyor? "
" Ne bileyim kızım. Sen ara sor öyleyse"
"Ne biliyim kızım .Sin ira sor'muş..Offf ...Senin için kolay tabi. O gece seni bıraktıktan sonra olanları görseydin, bırak aramayı mesaj bile atamazdın sen. Ya da pardon sen atardın tabi ki."
"Ciddi misin? Ne oldu anlatsana hemen. Çabuk ol ama"
Tam anlatacağım sırada telefonuma başka bir numaradan arandığıma dair sinyal gelmişti. Telefonu kulağımdan çekip ekrana baktım. Numara tanıdık değildi.
" Yasemin kapatmam lazım. Hatta bekleyen biri var. Numarayı da tanımıyorum Kerem olabilir. Döndüğünde gel anlatayım." deyip telefondaki diğer hattı aldım.
" Alo merhaba. Defne hanımla mı görüşüyorum? " diyen kibar bir bayan ile karşı karşıya geldim.
" Evet buyrun benim "
" Öncelikle merhaba. İsmim Aylin. Sizi Stalvin Oteller zincirinden arıyorum. Bizler yabancı dili iyi olan yeni mezunlarımızı tespit edip, onlarla iş görüşmesi yapıyoruz ve aradığımız kriterler için de uygun gözükmektesiniz. Şayet siz de turizm sektöründe bir başlangıç yapmayı düşünürseniz, sizinle de görüşmek isteriz. "
Heyecan yapmıştım. Böyle bir şey hiç beklemiyordum .Biraz ani olmuştu ve mesleğim turizm değildi. Fakat yabancı dilimi geliştirmem için çok iyi bir fırsat olabilirdi. Zaten boş boş oturup Kerem'i düşünerek paranoya olmama az kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIN DEFNESİ
Romance***"Karanlığın Defnesi" wattpad platformunda bu isim ile yayımlanan ilk kitaptır . Diğer aynı ismi taşıyan kitapların bu kitap ile herhangi bir ilgisi yoktur*** **** #romantizm de aylarca 1 numara olarak yer almıştır. *** Kerem Koçak...Otuzlu yaşla...