56-Acı Gerçekler

4K 240 91
                                    

👑👑👑

Bu bölümde alkol ve madde kullanımı sebebiyle +18 içerik mevcuttur. 

Özendirme amaçlı olmayıp, insan bünyesine zararları düşünülerek okunmasını tavsiye ederim🤨🤔

Keyifli okumalar diler, hepinizi kocaman öperim👄👄

****

"Kerem Bey bizi reddetmeyip buralara kadar geldiğiniz için size minnettarız"

Tam karşımda yerini alan kadının bu cümlesine de, diğer cümlelerine yaptığım gibi sahte bir tebessümle karşılık vermeye çalıştım. 

"Biz sizi bu kadar çabuk beklemiyorduk açıkçası. Turgut Bey, özel nedenlerden ötürü Rusya'ya gelemeyeceğinizi belirtmişti"

Çok güzel bir kadındı ama çok konuşuyordu ve giriş konuşmasını da çok uzatmıştı. Tam on beş dakikadır ağzında bir şeyler geveliyor, konuya giremiyordu. Çünkü bal rengi gözleri sadece beni gördüğünden, konuşma da tebriklerden teşekkürlerden öteye gidemiyordu. Saten beyaz bir gömlek giymişti. Fakat gömlek o kadar dardı ki, üst düğmelerini göğüslerinin nefes alabilmesi için açık bıraktığını düşündürtüyordu insana. Bir ihracat müdürünün bu derece davetkar ve cüretkar oluşu bana güven vermezdi, bunu bilmiyordu. Şayet ortaklığı göğüsleri üzerinden alabileceğini düşünüyorsa, meslek seçimini yanlış yaptığını bir ara kendisine bildirmem gerekecekti.

"Sebepler mutlaka özeldir eminim ama şayet bir kaç hafta önce gelebilseydiniz biz de diğer müşterilerle vakit kaybetmemiş olabilirdik"

Hem sürtük, hem ukala...Firma sahiplerinden başlayıp bu işle ilgilenen ne kadar personel varsa hepsi şu an toplantıdaydı fakat neden hala bu kadını konuşturuyorlardı anlayamıyordum.  Sanırım artık dile gelip masanın hakimiyetini ele almam gerekiyordu. İşte böyle böyle kontrol delisi olmuştum. Zamanı kaliteli kullanamayan cahil insanlar yüzünden.

"Victoria hanım"

Hala konuşuyordu. Söze girdiğimi duyunca ondan beklemediğim çeviklikle sustu ve sözü bana devretti.

"Buyrun Kerem Bey"

"Sözünüzü kesiyorum ama geçmiş zaman üzerinden sıraladığınız her ihtimale bir cevabım var. Öncelikle evet özel sebeplerden dolayı buraya gelmeyi reddetmiştim. Fakat yine aynı özel sebeplerden ötürü buradayım ama adı üzerinde, ÖZEL"

"Anlıyorum"

Anlıyordu. Çünkü biliyordum ki, İlayda'nın videosu çaprazımda oturan firma sahibi Nicholas'a da gitmişti. Konuşmaya girmek adına boğazını temizleyen Nicholas söze nasıl başlayacağını bilmiyor gibiydi.

"Kerem Bey, Victoria Hanım ile bazı konularda anlaşmazlığa düştük. Bunu sizden saklayacak değilim. Kendisi bizim çok eski bir çalışanımız ve ona her konuda güveniriz. Açıkçası bu toplantının olması ve sizin buraya gelmeniz hep kendisinin sizinle iş yapmak istemesinden kaynaklı. Biz Rusya'nın en saygın firmalarından biriyiz. Sizin namınız ve başarılarınızla boy ölçüşebilir miyiz bilmiyoruz ama son günlerde hakkınızda çıkan bazı dedikodular bizim itibarımızı sarsabilecek türden şeyler maalesef"

Bu muhabbetlerin açılabilme ihtimalini düşünerek ve bile bile bu toplantıyı kabul etmiştim. Sabrımı bileyip, çelik gibi kuşanmıştım. Sakin kalıp, mantıklı ilerleyecektim. Bu iş olmadan da ayakta kalabilirdim tabi ki ama beni alt etmeye çalışan Rus mafya bozuntularını çökertebilmem için bu ortaklığa ihtiyacım vardı.

Ben bunları düşünürken Victoria, patronunu susturmaya çalışsa da başarılı olamıyordu. Kadın beni araştırmalarından tanıyor olsa gerek ki, bu açıklamalara sessiz kalmayacağımı biliyor ve ortalığı sakinleştirmeye çalışıyordu.

KARANLIĞIN DEFNESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin