*****
Abimin yanından ayrılıp içeriye geri döndüğümde, az önce içimi kıpır kıpır yapan müzik ve bana göz zevki yaşatan rengarenk ışıklar bile şu an işkence gibi gelmeye başlamıştı. Mekanın karanlığı üzerime çöküyordu sanki. Defne'ye karşı kendimi suçlu hissetmeye başlamıştım bile. Ne yapmam, nasıl davranmam gerektiğini bilemiyordum.
Kerem'in nasıl biri olduğunu buranın yerlisi olan herkes bilirdi ve ona elinden geldiğince kimse bulaşmamaya çalışırdı. İyisine çok iyiydi ama öfkesini kazandığın an bitmiştin. Eski eşine ve hayatındaki diğer kadınlara neler çektirdiğini abimden ve çevresinden dolayı az çok biliyordum. Alkolik olmasının yanında, arada madde kullandığını da duymuştum. Abim, bir keresinde onun evinde dayanamayacağı bazı şeylere denk geldiğini söylemiş ama bana bu konuda hiç bir şey anlatmamıştı. Bu gibi şeyler aklıma geldikçe korkum ikiye katlanıyordu.
Kızların yanına geri döndüğümde beynimin içinde dönen düşünceleri belli etmemek için resmen kendimle savaş veriyordum. Aksi takdirde abimle ciddi tehlikelere girebilirdik ama arkadaşımı da gizli gizli uyarmam gerektiğini düşünüyordum.
Tuğçe! Tabi yaa .. Defne, Tuğçe'nin Kerem'in kardeşi olduğunu biliyor muydu ki?
"Burcu bir şey mi oldu? Abinin yanından geldiğinden beri neşen yok sanki"
Defne'nin müzikte sesini duyurmak için bağırmasıyla kendime geldim.
"Yok canım. Bana bir şey verecekti de unutmuş onu getirdi "
En iyisi sevgili muhabbeti açarak ağızlarından laf alıp, konuyu Kerem'e getirmekti.
" Eee kızlar dökülün bakalım. Sevgililerinizden başlayın "
Lafa ilk atlayan Yasemin olmuştu.
" Valla ben kadın hastalarımla aşk yaşar hale geldim artık. Canlarım onlar benim ama aynısını Defne için söyleyemeyeceğim. O benim kadar yalnız değil" derken göz kırpmıştı.
" Bak seeeennnn"
Defne'ye imalı bakışlarımdan birini gönderdim. Yasemin'in ağzıma laf vermesiyle işim kolaylaşmıştı.
"E kim bu şanslı çocuk?"
"Aslında sen belki tanıyorsundur Burcu. Adı Kerem"
Amacıma ulaşmıştım ama şimdi ne tepki verecektim onu bilmiyordum işte.
"Vallaha psikopatından tut öğrencisine, iş adamından tut dilencisine bir sürü Kerem tanıyorum"
"Şimdi bu psikopat ile iş adamını birleştir. Birleştirdin mi Burcu? İşte bu adam Kerem "
Bu Yasemin'e gülmemek elde değildi.
"Nereden vardınız bu kanıya?" derken aslında tam da tahmin ettiğiniz gibi diye bağırmak istiyordum.
"Davranışları çoook... Mmm nasıl diyeyim emrivaki ve sert. Biraz dediğim dedik. "
Defne sadece bizi dinliyor ve hiç bir yorumda bulunmuyordu.
" Defne. Bu adam sana rahatsızlık veriyorsa en baştan bitir bence. Sonra ikinci Murat vakası yaşamayasın "
" Yok canım o kadar da değildir heralde. Tarzı öyle adamın bence."
"Aaaa en önemli konuyu söylemeyi unuttuk" diye araya girdi Yasemin. "Bu adam evlenip ayrılmış ve bir de çocuğu var biliyor musun? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIN DEFNESİ
Romance***"Karanlığın Defnesi" wattpad platformunda bu isim ile yayımlanan ilk kitaptır . Diğer aynı ismi taşıyan kitapların bu kitap ile herhangi bir ilgisi yoktur*** **** #romantizm de aylarca 1 numara olarak yer almıştır. *** Kerem Koçak...Otuzlu yaşla...