**Önemli Duyuru**

32.1K 813 172
                                    

Merhabalar canım okurlarım,

Bugün itibariyle  3Milyon okuyucuyu geçmiş  bulunuyoruz. Okuyan herkese çok ama çok teşekkür ediyorum. Sonuçta okurlar yani sizler olacaksınız ki, yazarlar da yazar olabilsin. 

Yeni bölüm bu duyurunun hemen akabinde yayınlanmış olacak ama hikayeyi ilk okuyan arkadaşlar adına da bunları  yazmam gerekiyordu.

1- Kitap, etiketlerinden ve tanıtımından da anlaşılacağı üzere bir mafyanın yaşantısını içeriyor . Yani bu uyarı, içerikte de kitabımı okumak isteyenler için özellikle belirtildi. Şiddet sahnelerine karşılık almış olduğum eleştirilerde herkes kendince haklı. Elbette ki şiddet onayladığımız bir şey değil. Zaten bu kitapta da olumsuz örnek teşkil edecek hiç bir eylem, bunun o şekilde olması gerektiği için yazılmıyor. Tam aksine, yapılan bazı davranışların ve hareketlerin ne kadar yanlış sonuçlar doğurabileceğini; hatta masumca yaşanan bir aşkın bile insanın başına neler açabileceği yönünde ilerlemekte.

2- En az yorumlar kadar gelen özel mesajlara da değinmek istiyorum. Bu kitabı okuyup da hayat hikayesini dinlediğim öyle güzel insanlarla tanıştım ki, o kadar derin hikayeleri var ki aslında sadece okurken bile ağır bulduğunuz o satırları yaşayan çok insanımız olduğunu düşünerek okumanızı öneriyorum.

" Hikayen bu kadar gerçekçi olunca sizinle bu sırrımı paylaşma gereği duyuyorum. Hikaye gerçek yaşantıdan mı alınma" diyenler oluyor. Yani sürü psikolojisine göre her dakika" şiddet teşvik ediyor yanlış mesajlar veriliyor" diye herkesin diline doladığı olumsuz mesajlardan çok, bunu yaşayan insanlarla ilgilenmeyi tercih ediyorum. O tarz atmış olduğunuz yorumlarınıza dönmeme sebebim o yüzden.

3- Kitap tamamen hayal ürünü olduğu gibi, nasıl ki profesyonel hiç bir yazarın hayal gücüne müdahale edemiyorsanız bende nacizane bir yazar  adayı olarak buna izin vermediğimi ve vermeyeceğimi izninizle buradan belirtmek istiyorum.

4- En önemlisi de Kerem'i lütfen olduğu gibi kabul edin. Yaşadığı hayata göre karakterinin de normal olduğunu düşünerek, önceden sert bir adamken sonradan aşık oldu diye sadakat abidesi pofuduk bir ayıya dönüşmesini asla beklemeyin. 

5-Kitap yazmak bir hayal dünyası gerektirir. İster saçmalar yazıya dökersin, ister aşka gelir satırlara dökersin, yeri gelir içindeki şiddet baş gösterir onu ifade edersin.

Kendimi sizlere karşı sorumlu hissettiğim için bu duyuruyu yapma ihtiyacı hissettim. Eleştirileriniz elbette olacak, kurguyu beğenmeyenler de olacak.  Vardır da zaten ama lütfen her şeyi üslubuyla belirtmenizi rica ediyorum. Çünkü her okurum benim için çok değerli ve sen de çok değerlisin.

Şimdiden hepinize teşekkür ederim.

KARANLIĞIN DEFNESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin