Capitolul 5

15.2K 703 122
                                    

 Dupa ce am plecat din mall, m-am simtit oarecum usurata. Acum nu mai trebuia sa ma feresc de Zayn. Tot ce s-a intamplat...a fost total gresit.

Intru la mine in camera, si ma uit la ceas. Peste jumatate de ora trebuie sa ma intalnesc cu el. Chiar sunt curioasa sa vad cum va fi. Stiu ca el este altfel.

Intru repede in baie si imi fac un dus rapid de zece minute, parfumandu-mi pielea. Dupa ce ies, imi iau o pereche de pantaloni scurti, negri, si un maieu putin larg, alb, iar peste o camasa subtire, in carouri rosii si negre. Nu ma mai machez, doar ma dau cu rimel si strugurel. Parul mi-l pieptan, si il las pe spate. Ma dau cu parfum, ma incalt cu conversele negre si ies din camera. Ma uit la ceas si mai am zece minute. Cobor repede scarile, Luke probabil a plecat la un prieten. Iau cheile din cosuletul de langa usa, si ies grabita pe ea. O incui repede, iau o gura mare de aer, si incep sa fug. Am noroc ca port adidasi. Ma uit iar la ceas si cred ca a ajuns. Firar! Trebuia sa ma grabesc in mall, in loc sa ma holbez pe geam din cauza lui Zayn.

Ajung in fata scolii, si fix atunci ii vad masina oprind. Coboara, si imi trag sufletul.

-Buna seara! spun zambind.

-Buna, Eve! Iar ai alergat? intreaba amuzat.

-Se cunoaste? intreb incercand sa respir normal.

-Cam da.

Ma uit la el, si acum observ sa poarta tricou. Doamne, ce tatuaje! Pana acum nu le-am vazut, asta pentru ca poarta doar camasi la scoala.

-Ai terminat din a-mi admira mainile? intreaba chicotind.

-Vreau si eu unul, raspund fara sa gandesc, uitandu-ma la cel cu trandafir.

-Chiar? ridica din sprincene.

-Da, doar ca mama nu ma lasa, cu toate ca fratele meu are o groaza.

-S-a gandit sa esti fata-

-Are si ea, il intrerup.

Inchide gura, si se uita la mine clipind des.

-Are dreptate, spune.

-De ce?

-Ai o piele mult prea frumoasa, pentru a fi patata de cerneala.

Simt cum sangele imi urca in obraji.

-Mergem? intreaba.

-Da.

Ar trebui sa-mi pun o dorinta pentru ca merg in masina cu el. Urcam, o porneste, apoi accelereaza. Ne indepartam de scoala, apoi intra pe niste stradute.

Sta in centru, se pare ca locuieste chiar in unul din acele apartamente de lux. Opreste masina in fata cladirii imense, si coboram. Merg spre el, uitandu-ma la inaltimea acestei cladiri, iar din greseala intru in umarul lui.

-Scuze! mormai inca holbandu-ma.

-Hai, chicoteste.

Imi scutur capul si il urmez. Chiar daca mi-as vinde masina, casa si tot ce e in ea, nu cred ca as avea destui bani pentru un asemenea apartament. Intram in cladire, si ne indreptam spre lift. Era spatios, in jur fiind numai oglinzi. Imi scot repede telefonul si imi fac o poza, Harry incepand sa rada, apoi apasa butonul 80.

-Atat de sus? intreb uimita.

-Voiam la o suta, insa erau luate, spune ridicand din umeri.

Mai asteptam vreo doua minute, iar apoi un clopotel scur ne anunta ca am ajuns. Usile se deschid, covorul rosu fiind intins pe hol. Il urmez pana la usa cu numarul 480, scoate cartela si o deshide. Raman cu gura cascata cand vad apartamentul. Intru incet in interior, ne descaltam, iar cand ma uit mai bine in living, un geam imens este pe tot peretele, cladirile vazandu-se atat de bine. Ma duc la el, atrasa de peisajul minunat, si imi lipesc mainile de geam uitandu-ma.

Profu' de mateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum