Stii ce e mai ciudat când stai lângă iubitul tau si lângă cel care te-a violat? Sa locuiești cu ei.
Da, se întâmpla. Alta soluție nu am avut. O sa stam la el ceva timp pana reușim sa ne cumpăram un apartament.
Ma bucur totuși ca se înțeleg. Defapt, ma bucur ca am reușit să-l fac pe Zayn sa fie dragut.
—Cum crezi ca o sa fiu eu dragut cu el cat timp esti tu plecată? se rasteste la mine.
—Încearcă, spun si scot hainele din valiza.
—Tu ai luat-o sigur razna, mormăie si își vede de treaba lui.
—Încetează. Harry este un om bun. Am trecut peste faza aia, asta fa si tu.
—Te-a violat pentru numele lui Dumnezeu! Cum sa trec peste?! tipa dar încet pentru a nu ne auzi.
—Simplu! Am stat cu el aici o săptămana si nu mi-a făcut nimic! A fost totul normal!Da sa spună ceva, dar ridic din sprâncene si își inchide gura. Își inchide ochii si își inclesteaza maxilarul, mormăind ceva.
—Bine, mârâie. O sa trec peste.
Zambesc si imi iau hainele de pe pat, băgându-le in dulap.
Aud niște fosnituri, si imi dau seama ca Zayn se uita la hainele cumparate cu Harry.
—Asta nu imi place, spune si se uita la un sutien, simplu si alb.
—Imi trebuie, spun si imi vad de treaba.
—Nici asta, nici asta si... asta e drăguța, continua scoțând tot din pungi.
—Sunt doar niște haine simple, imi dau ochii peste cap.
—Ia stai. Esti dansatoare unde? intreaba si vine langa mine.
—În Extazy. E o trupa de dans modern.Il vad oftând ușurat, si își pune mana la piept, lăsându-se in jos si luând o gura mare de aer.
—Tu ce ai crezut? pufnesc.
—Dansatoare la bara, chicoteste.Ma încrunt si imi dau ochii peste cap, trecând pe langa el.
—Asta e a patra oară când îți dai ochii peste cap. Daca nu eram in casa... ăstuia, jur ca o încasai, mârâie si ma pisca de spate, băgându-și capul in scobitura gâtului meu.
Vrea sa ma sărute dar este întrerupt de un ciocănit in usa.
—Eu am niște treaba, si s-ar putea sa nu vin in noaptea asta, spune Harry.
Ma uit la fata lui Zayn si ii vad zâmbetul pervers din colțul gurii, apoi ma uit la Harry.
—OK, stai liniștit, spun si ma duc spre el.
Ma duc după el pana la usa, si o închid in urma lui.
Ma intorc si il vad pe Zayn, mușcându-si buza.
—Nu, spun si trec pe langa el, dar ma prinde de mana.
—Cam tarziu, mormăie sărutându-mi gâtul.
—Zayn, nu acum, spun si imi pun mâinile pe pieptul lui, împingându-l.
—Dar te vreau, insista.
—Nu acum, repet.Mormăie si imi dau drumul. Ne ducem in camera, si aranjam pe acolo.
—La ce ora începi mâine? intreaba.
—Doua.Imi iau pijamalele din dulap si ma duc la baie pentru a-mi face un dus.
***
—Unde crezi ca e Harry? il intreb.
—Poate are o prietena, spune.Imi pun capul pe pieptul lui, si trag patura peste mine. E foarte frig in apartamentul asta.
—Nu cred... sau poate ca ai dreptate, murmur.
—Treaba lui, oftează. Hai sa ne culcam.Ma întind pana la fata lui si ii sarut buzele.
—Noapte buna! spun si imi las iar capul pe pieptul lui.
—Noapte buna, iubito! raspunde si ma strânge in brațele lui călduroase.
CITEȘTI
Profu' de mate
FanfictionPentru Evelyn Aaron, prima zi de şcoală a fost mereu una urâtă. Pentru că acea zi, era sfârşitul vacanţei, şi începutul plictiselii şi a stresului. Asta...până când află că doamna Emily Whiston, profesoara de matematică, iese la pensie pe caz de boa...