Am intrat la noi in camera, Zayn a închis usa cu cheia, si imediat mi-am dat jos pantofii din picioare. Oftez ușurata când scap de ei, si ma duc la pat.
Imi desfac fundița de la rochie după gât, si imediat ii simt suflarea lui Zayn. Imi prinde bretele si trage rochia in jos, rămânând doar in chiloții roșii. Imi da parul de pe umarul drept la o parte, si ma săruta. Zambesc si imi las capul pe spate, având acces la gâtul meu.
M-am întors cu fata la el si ma uitam la el. Ma privea in ochi si i-am zâmbit.
—Azi a fost cea mai frumoasa zi din ultimile luni, ii spun si imi pun mana pe obrazul lui. Vreau să-ți multumesc pentru tot, continui.
—Nu ai de ce, raspunde.
—Ba da. Pentru ca nu m-ai părăsit când am paralizat–
—Ți-am spus ca nu as avea de ce sa fac asta. Acum nu te mai la ce a fost. Esti bine, ți-ai revenit si asta este tot ce conteaza, ai înțeles?Dau din cap si ma ridic pe vârfuri pentru al săruta, iar el își pune mâinile pe soldurile mele.
Ii desfac cămașa si imi înfășor mâinile in jurul lui, lipindu-ma de el.
Își desface blugii si ii da jos, apoi face la fel si cu cămașa.
Ma ridica in brate si ne punem in pat, sărutându-ne.
S-a pus peste mine si mi-am băgat mâinile in parul lui, el mușcându-ma de buza. Imi era dor de momentul asta.
***
După o noapte plina de dragoste cu bărbatul pe care il iubesc cel mai mult, acum a venit vremea sa ne trezim, pentru a ne pregăti de plecare. Defapt, doar eu m-am trezit, pe Zayn il las sa mai doarmă.Ma uit la ceas si vad ca este 11 a.m, iar la 13 avem avionul.
Ma duc la dulap si scot cateva haine de-ale mele si Zayn, nu multe pentru 3 zile. Ii scot costumul de trening gri, blugii negri si trei tricouri, iar eu imi iau tot un costum negru, blugii gri si trei bluze.
Le bag pe toate într-un geamantan mic, si il pun la usa.
Merg la baie pentru a-mi face rutina, si după ies.
Ma pun in pat langa Zayn, vrând să-l trezesc, dar dormea atat de frumos!
—Pisoiaș, spun si imi apropii capul de al lui. Motănel, continui si il mișc de umăr. Pisicel, chicotesc.
Mormaie si se intoarce pe partea cealaltă, făcându-ma sa rad.
—Ursuleț, trezește-te, spun si ma pun peste el. Pinguinul meu, zambesc si il pup pe umăr. Girafa mea, rad si il mușc de umăr când vad ca nu reacționează cu nimic. Struțul–
—Nici sa nu te gândești sa ma faci cumva struț, mârâie.Ma dau de pe râzând si se intoarce cu fata la mine.
—Maimuța mea, chicotesc si ii dau un sărut scurt pe buze.
—Tigroaica mea, spune peste buzele mele si ma săruta iar.Își pune mâinile in jurul meu si ma trântește pe spate, el fiind peste mine.
—Nu acum, prăjiturică, spun amuzata.
—Începi sa ma enervezi cu apelativele astea, mârâie in urechea mea.
—Bine, pingu–
—Evelyn!Încep sa rad si se da de pe mine.
—Încerc ceva nou, spun si ridic din umeri.
—Nu cu asta, raspunde.
—Dar imi place să-ți spun pisoiaș, zic si fac botic.
—Par eu a fi pisoi?
—Acum ca o spui asa, nu.
CITEȘTI
Profu' de mate
FanfictionPentru Evelyn Aaron, prima zi de şcoală a fost mereu una urâtă. Pentru că acea zi, era sfârşitul vacanţei, şi începutul plictiselii şi a stresului. Asta...până când află că doamna Emily Whiston, profesoara de matematică, iese la pensie pe caz de boa...