—Ce faci aici? întreaba si se asează lângă mine.
—Am plecat, șoptesc si imi las privirea in jos, scăpând cateva lacrimi.
—Hei, ce s-a întâmplat? întreaba si își pune mana pe umarul meu.
—M-am despărțit de Zayn.Imi pun mana la gura oprind suspinele, dar nu reușesc. Harry ma ia in brate si ma mangaie liniștitor pe spate, dar nu ma liniștește ci din contra. Imi vine sa plang si mai mult.
—Cum s-a întâmplat?
—Fosta lui iubita s-a întors, si i-a spus ca inca o iubește, suspin.Oftează zgomotos, si își pune obrazul pe capul meu.
In acel moment nu imi mai pasa ca stau in brațele celui care m-a violat. Nu imi mai pasa nici daca o v-a repeta iar. Pentru ca nu mai am de ce sa sper ca ma v-a salva cineva.
Oare ce face Zayn acum? Oare plânge si el in brațele cuiva? Sau... măcar ii pasa? Defapt, stiu ca ii pasa. Dar încerc sa nu imi mai pese mie.
—Mergi in New York? ma întreaba.
—Da.
—Si la cine stai?
—Ma voi duce la un hotel.
—Ce? Nu. Vino la mine.Înghit in sec, dar cum am spus. Nu imi mai pasa. O sa ii accept ajutorul.
—Bine, raspund.
O voce robotică ne anunța ca avionul o sa decoleze in cinci minute, si ne ridicam de pe canapea.
Intram in avion, si ne așezăm pe locurile noastre, coincidenta, fiind chiar unul lângă altul.
Imi deschid telefonul, si intru fara sa vreau, in galerie.
Am luat toate pozele de la început, si zambeam pal. Prima poza era cea in care ne tineam de mana, poza asta am făcut-o in acea zi când a dormit prima data la mine.
A doua poza când am plecat la el la munte, si dimineata m-am trezit cu mana lui pe piciorul meu.
Fara sa imi dau seama, plângeam, dar plangeam cat sa aud numai eu. Capul începea sa ma doară de la presiunea pe care o simțeam, iar ultima poza mi-a pus capac, scăpând un oftat zgomotos.
Am închis telefonul si mi-am sprijinit fruntea in maini, încercând sa ma liniștesc.
—Eve, șoptește Harry si își pune mana pe spatele meu, mangaindu-ma.
Nu mai pot. A trecut abia o ora, iar eu simt ca sufletul mi se despica.
—Pot sa te intreb ceva? il intreb privindu-l.
—Sigur.
—Ma iei in brate?Zambeste pal si ma ia. Imi bag capul in scobitura gâtului sau, si scap suspinele.
—Liniștește-te, șoptește.
—Ma doare, spun. Simt ca ma voi rupe in mii de bucăți.
—Stiu. Dar asa a fost sa fie.Scutur din cap si înghit in sec.
Atâtea amintiri, atâtea trăiri... toate astea au fost degeaba? Eu nu cred. Au fost totuși aproape noua luni. Ne făcusem atâtea planuri, atâtea vise. Mi-a spus ca o sa vina cu mine in New York. Probabil ar fi făcut-o daca nu as fi aflat ca inca o iubește. Dar de ce nu mi-a spus nimic? As fi înțeles foarte bine daca mi-ar fi zis. Însă, a preferat sa tacă.
Sunt o lașă. Asta sunt. In loc sa ramân in Londra, sa înfrunt tot ce mi-ar fi spus si făcut, eu am preferat sa fug la mii de kilometrii. Dar nu puteam. Nu puteam să-l înfrunt. As fi ieșit tot eu cu inima rupta, si s-ar fi ajuns exact ca acum.
—Ti s-a întâmplat si ție asa? il intreb.
—Oh da. Aveam cam... 14 ani? Si s-a terminat foarte urat. Kitty era o nemernica, si avea doar doisprezece ani, pufneste.
—De ce? rad.
—Nu stiu. Dar era. Nu știa sa sărute deloc, spune si pune accent pe 'deloc'. Ziceai ca se chinuie sa bea apa dintr-un bol ca o pisica, chicoteste.
—De asta s-a terminat urat?
—S-a terminat urat pentru mine, am ajuns cu buza sparta, spune si își pune mâinile in sân.Încep sa rad si imi șterg lacrimile. A reușit sa ma distragă.
—Stai. Asta a fost singura ta relație? intreb.
—Normal ca nu, își da ochii peste cap. La facultate am avut o groaza, dar nu țineau mai mult de o săptămana, toate erau aventuri.
—Naspa.
—Si chestia amuzanta era ca nu eu le dădeam papucii, ci ele, rade.
—Înseamnă ca nu erai bun la anatomia in practica? chicotesc.Si uite asa mi-am adus aminte de prima zi când l-am cunoscut pe Zayn. Când m-a prins ca visam cu ochii deschiși si i-am spus ca il așteptam pe Harry sa vorbim despre biologie, iar el m-a întrebat daca sa vorbim sau doar sa practicam.
Totuși, zambeam. Încerc sa nu las sa se mai vadă ca sufăr.
—Defapt, eram excelent. Dar ele asta căutau mai mult, raspunde.
Rad si scutur din cap, lăsându-mă apoi pe spate,. Ma uitam la micul geam, si vedeam stelele cum străluceau puternic, si cat de frumos se vedeau luminile de jos.
***
Ajunși in N.Y., ne-am luat valizele si am ieșit din aeroport.
Ma tineam după Harry, si am vazut ca ne îndreptam către o masina.—E a ta? il intreb privind-o.
—Da.Imi ia valiza si o pune lângă a lui in spate, apoi urcam in ea.
Da drumul la radio, si tresar când era data la maxim. Harry o da mai încet, si rade de reacția mea. Imi dau ochii peste cap, iar telefonul imi vibrează. Ma uit la el si înghit in sec, când ii vad numele lui Zayn. Il închid, apoi trag o gura mare de aer.
Ma uit la tatuaj, si zâmbesc pal. Trasez cu degetul formele literelor, si o lacrima imi curge.
—Eu... cred ca nu ai făcut bine, spune.
—Nu stiu ce sa fac, șoptesc.
—De ce nu l-ai ascultat?
—Nu știam ce sa cred. I-am vazut cum se sărutau, i-a spus ca inca o iubește, Harry.Imi șterg lacrimile si înghit in sec. Ma doare sufletul.
Aici aveti link-ul grupului : https://www.facebook.com/groups/1228815873837802/
CITEȘTI
Profu' de mate
FanfictionPentru Evelyn Aaron, prima zi de şcoală a fost mereu una urâtă. Pentru că acea zi, era sfârşitul vacanţei, şi începutul plictiselii şi a stresului. Asta...până când află că doamna Emily Whiston, profesoara de matematică, iese la pensie pe caz de boa...