Capitolul 4

16.3K 720 323
                                    

Dupa ora de sport, nu imi mai simt deloc picioarele. Adam m-a pus sa fac trei ture de teren, apoi mi-a dat pauza de cinci minute, reluand turele. A facut-o intentionat. Acum am matematica, si sincera sa fiu, nu imi pasa. Ma schimb incet, bag costumul de sport in geanta, si aud soneria sunand de intrare. Fetele din vestiar au fost mai rapide ca mine, iar acum sunt singura. Ma duc in fata oglinzii, macheajul nu a patit nimic. Arata la fel de bine ca azi-dimineata. Parul mi-l desprind din coada si il aranjez intr-un stil rebel.

Ies din vestiar si ma duc la dulap. Bag geanta in el, imi iau cartea, penarul si caietul de mate, apoi incer sa ma grabesc pana la clasa.

Firar ele de scari! Dupa ce le-am urcat, nici nu mai pot respira calumea. Intru in clasa, iar domnul Malik se opreste din vorbit si se uita la mine.

-Imi pare rau ca am intarziat, ma scuz tragand o gura mare de aer.

-Arati ca si cum te-au fugarit cainii, spune razand.

-Sunteti pe aproape, raspund si ma duc la locul meu.

Imi pun cartile pe banca si ma trantesc pe scaun oftand.

-Imi place ideia, spune Claire zambind profesorului.

-Ce idee? intreb.

-O sa facem o excursie saptamana viitoare, la munte, ma instiinteaza domnul.

-Doar noi?

-Din cate am inteles, ar vrea domnul Styles si Smith.

-Smith nu vrea, comentez.

-Il voi intreba iar in pauza, spune si se aseaza pe scaunul de la catedra. Bun, acum sa revenim la treburile noastre, continua deschizand cartea de matematica.

Toata clasa ofteaza, facandu-l sa chicoteasca.

-Aaron, la tabla, ma striga uitandu-se in carte.

-Ce? intreb obosita.

-Da. Exercitiul trei, spune privindu-ma.

Ma ridic de pe scaun si iau cartea uitandu-ma la exercitiu. Asta e chiar usor. Ma asteptam sa imi dea unul mai greu.

Iau creta si scriu exercitiul, dupa care il rezolv. Nu imi ia mai mult de sase minute si ma intorc spre profesor zambind.

-Corect. La loc, spune zambind.

Ma duc in banca si imi pun capul pe ea. Imi e asa somn. Nemernicul ala m-a fugarit sase ture.

-Domnisoara Aaron, dormiti in timpul orei? intreaba profu' uitandu-se la mine.

-Nu. Ma doare capul, spun buimaca.

-Sper sa-ti treaca pana la detentie.

-Ce? De ce? intreb suparata.

-Nu esti atenta la ora si nici nu ti-ai scris exercitiile.

Oftez si ma incrunt punandu-mi mainile in san.

Aud soneria si ma ridic de le scaun iesind inaintea lui. E cam nepoliticos asta, insa nu imi pasa. Detentie! Nu are niciun sens.

Ma duc la dulap si ma uit la orar. Acum am biologia, religia si desenul. Apoi inca doua ore la detentie. Nu am mai primit detentie din clasa a noua din nu stiu ce cauza. Trantesc usa dulapului dupa ce iau biologia, ducandu-ma spre scari. Le urc repede, iar cand intru in clasa, trantesc cartile pe banca.

-Daca vrei fac rost de detentie si stau cu tine, spune Louis.

-Nu. E ok, ii spun zambind.

Ne asezam in banca, si asteptam sa se sune. Imi scot telefonul si ii dau mesaj lui Luke ca nu pot sa particip la asa zisa treaba pe care o are cu mine, pentru ca am detentie.

Profu' de mateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum