Capitolul 23

7.8K 401 47
                                    

  Ii simt respirația fierbinte pe gâtul meu, iar pielea mi se furnica. Buzele lui fac un drum de la clavicula la maxilar, apoi la colțul gurii. Gem si ma intorc cu fata la el, dar nu imi deschid ochii, ci ma bag in pieptul lui. Somnul imi fugise, dar voiam sa stau cat mai mult in brațele lui călduroase.

—Trezește-te, majora mea, spun si imi da careva suvițe de par după ureche.
—Ziua mea este pe șapte, mormai.
—Exact. La mulți ani, iubito! chicoteste.

Ma ridic imediat in fund, si apoi imi intorc privirea la el.

—Ce ai spus? intreb.
—Nu imi spune ca ai uitat de ziua ta.

Clipesc des si înghit in sec. Sinceră sa fiu, chiar am uitat. Am avut atâtea chestii pe cap, încât am uitat. Nici nu stiu in ce zi suntem.

—Cam da, spun.

Rade si ma ia in brate. Ma mangaie pe spate apoi ma săruta pe obraz.

—Ei bine eu nu am uitat. La mulți ani, iubito! spune iar si imi zambeste.
—Multumesc! raspund zâmbind.
—Hai. Ți-am pregătit micul tau dejun preferat, spune si se ridica din pat.

Ma ridic si eu, si ma ia de mana. La capătul scările, ma oprește si imi pune mâinile la ochi.

—Ce faci? intreb punându-mi mâinile peste ale lui.
—Nu vreau sa vezi surpriza.

Oftez si ma las condusă de el. Ajunși in fata bucătăriei, imi repetam in minte sa nu ma împiedic de prag, însă fix asta am făcut. Zayn m-a prins, si a început sa rade.

—Puteai sa ma anunți, stii? ma răstesc.
—Te-am prins, asa ca taci.

Imi dau ochii peste cap, si intram in bucătărie.

—Am simțit ca ți-ai dat ochii peste cap, mârâie.
—Obișnuința, raspund chicotind.
—Te iert pentru ca e ziua a. Dar diseară vezi tu, amenință.
—Vezi sa nu uiți, rad.

Chicoteste si apoi ma oprește, inca cu mâinile la ochi.

—Surpriza, spune si își ia mâinile.

Ma uit la masa, si vad pe ea un buchet mare de trandafiri roșii, si unul alb in mijloc.

Il ridic si il iau in brate, mirosindu-l. Vad lângă trandafirul alb o cutiuțe roșie, si o iau. Las buchetul pe masa, si ma holbez la ea.

—Hai, deschide-o, spune.

O deschid si vad un inel, asemanator cu cel de logodna.

O deschid si vad un inel, asemanator cu cel de logodna

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

—Zayn...
—Nu e de logodna, daca la asta te referi. Pur si simplu l-am luat pentru ca mi-a plăcut, si pentru a sti toți ca esti luată, spune privindu-mă.

Mi-l pune pe degetul inelar, apoi imi săruta mana.

Zâmbesc si il trag intr-o îmbrățișare de urs, sarutandu-l apoi pe buze.

—Esti cel mai minunat iubit din lume! spun si ii mângâi obrajii.
—Nu pot spune ca nu știam asta, chicoteste. Glumesc, nu sunt chiar cel mai minunat, spune.
—Ba da! Esti cel mai minunat, pentru ca esti al meu, stii mereu ce să-mi zici si mereu imi esti alături. Esti cel mai minunat iubit si te iubesc foarte mult! spun si il privesc in ochi.
—Ah, cat de mult te iubesc! spune si ma săruta pe buze, muscandu-ma ușor de buza de jos.
—Multumesc! spun si privesc inelul.
—Cu plăcere. Acum hai sa mâncam, spune si ma trage de mana, așezându-ma pe scaun.

Vine cu doua farfurii, si le asează pe masa. 

Erau doua felii de piept de pui pe grătar, iar lângă erau cartofi la cuptor.

—La cat te-ai trezit sa faci toate astea? intreb uimita.
—Asta rămâne un secret, zambeste.

Începem sa mâncam, si ma bucurăm cu fiecare îmbucătură pe care o luam, de gustul divin.

Cina ne este întrerupta de sonerie, si ma uit la Zayn.

—Ma duc eu, spun si ma ridic.

Ma duc la usa, si o deschid. In fata mea erau mama, tata, Luke si Adam, toți purtând un coif pe cap si aveau in gura un fluier.

—La mulți ani! tipa apoi fluiera.

Rad si ii iau pe toți in brate, venind si Zayn.

—Majora noastră! spune mama si ma ia inca odata in brate.
—Ce ai pe deget? întreaba Luke.
—Te-a cerut in căsătorie? tipa Adam. Malik misca aici!

Rad si Zayn vine in fata lui, privindu-l amuzat.

—Nu am cerut-o, omule, spune
—Atunci de ce poarta inel? întreaba tata.
—E un simplu inel, tata, spun.
—L-am cumpărat pentru ca mi-a plăcut. Si pentru a sti toți ca este a mea. Când va fi momentul potrivit, o voi face, spune si își pune mana pe talia mea.
—Josh, draga, uite cat de frumoși sunt, spune mama.
—Cu tine, băiete, nu am avut timp sa vorbesc in astea opt luni, dar acum o fac, spune tata. Daca o mai superi sau o mai faci sa plângă, ai de aface cu mine, spune si il privește serios.
—Desigur, domnule, spune Zayn.
—Intram, sau o sa stam toată ziua aici? intreb.
—Noi am venit doar sa îți uram la mulți ani, si sa îți dam astea, spune mama si imi da o punga, la fel făcând Luke ai Adam.

Le iau, si după ce ma mai ia inca odata in brate, pleaca toți.

—Ce ți-a luat Adam? întreaba Zayn când intram in living.

Deschid punga, apoi o închid la loc.

—Deci? întreaba.

Ii dau lui punga, si scoate lenjeria intima de acolo.

—Smith! mârâie.

Lenjeria este neagră cu dantela. Imi place.

—E drăguța, spun.
—Nici sa nu te gândești, spune si ma privește serios.

Chicotesc si il iau in brate.

—Gelosul meu, spun.

Arunca lenjeria undeva prin camera, si ma ridica de la sol, infasurandu-mi picioarele in jurul lui.

Pleaca din living la el in camera, iar incand intram ma pune pe pat, si el peste mine.

Ma săruta flamand si la fel fac si eu.

Azi nu vreau nimic extravagant, chiar daca este ziua mea de 18 ani. Tot ce vreau este sa stau aici cu Zayn.

—Ce vrei sa facem azi? ma întreaba, punându-ma peste el.
—Nu vreau sa fac nimic. Vreau doar sa stau cu tine, spun si il sarut pe piept.
—Asta facem mereu, chicoteste.
—Si nu-ți place?
—Normal. Dar o data faci si tu optsprezece ani si ar fi ciudat sa stai in casa.
—Bine. Unde mergem?
—Hai diseară in club, propune.
—OK.

Aici aveti link-ul grupului : https://www.facebook.com/groups/1228815873837802/  

Profu' de mateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum