Capitolul 6

16.6K 696 240
                                    

   Dupa ce am mai stat cateva minute in ploaie, privind doar micile cladiri luminoase, am intrat in apartament. Picaturile de ploaie se scurgeau pe noi, insa nu imi era frig. Harry s-a dus repede la el in camera, aducandu-mi un prosop mare alb si pufos, urmat de un tricou de-a lui, negru.

-Dupa ce ti se usuca parul, te duc acasa, bine? intraba cand mi le da in mana.

-Ok, spun si le iau.

Imi face semn unde e baia, si ma duc. Inchid usa, iar cand ma intorc raman uimita. Incaperea era atat de mare, incat facea cat doua camere de-a le mele. Cada era pe mijloc, defap era un jacuzzi. Nu cred ca se ocupa doar ca profesor, sigur mai face si altceva, adica nu are cum sa aibe un asemenea apartament, doar cu un amarat de salariu ca ala. 

Imi dau jos maieul mulat si camasa, punand apoi tricoul. Ma sterg pe picioare si maini, pantalonii fiind doar umezi. Imi sterg parul, norocoasa ca il am scurt si se usuca repede. Ma uit in oglinda, rimelul fiind putin scurs in coltul ochiului, insa il indepartez repede. Intid prosopul pe uscator si ies din baie.

Harry era schimbat, avea un tricou tot alb dar uscat, la fel si blugii. Statea cu spatele la mine, privind pe geam. Dau sa-i spun ca sunt gata, dar ne intrerupe telefonul meu. Se intoarce cu fata la mine, si iau telefonul de pe masa pe care am studiat acum jumatate de ora. Ma suna Adam, si observ ca mai aveam si alte apeluri tot de la el.

-Da? raspund repede.

-Cat Dumnezeu mai stai? se rasteste.

-Deja iti este dor de mine? intreb razand.

-Da. Acum misca acasa.

Imi dau ochii peste cap si inchid.

-Esti gata? intreaba Harry venind spre mine.

-Da.

-Hai sa mergem.

Trece pe langa mine, ne incaltam, apoi iesim din apartament. Mergem pe coridor, iar cand ajunge in fata liftului apasa butonul si se deschide. Intram, si apasa pe "P".

Alte cateva minute asteptam pana ajungem jos, iar dupa ce iesim din bloc, doar mai picura. Imi deschide portiera si ii zambesc recunoscatoare. O inchide si acoleste masina, intrand. Porneste, iar in cateva secunde ne indepartam de cladirea luxoasa.

Tot drumul m-am gandid la tot ce mi s-a intamplat astazi. Ma simt ciudat, din multe privinte. Sarutul cu Zayn, apoi fuga de Zayn din mall, pegatirea la Harry, apoi apropierea dintre mine si Harry. Toate astea m-a indus in eroare. Maine nici nu stiu cum voi da ochii cu Zayn. Daca stau mai bine si ma gandesc, maine nu ma duc la scoala. Nu vreau sa il vad. Am sa incerc sa-l evit, in afara de orele de mate.

-Dormi la Adam, nu? ma intreaba Harry, trezindu-ma din bula de ganduri.

-Da, stiti unde sta?

-Da. Acum, sa facem o regula, spune si inghit in sec. Doar la scoala poti sa mi te adresezi politicos, in afara sunt la fel ca ceilalti.

Oftez usurata. Chiar ma gandeam ca va spune altceva.

-Totusi, este mai mare ca mine, nu prea mi se pare normal, spun.

-Am douazeci si cinci de ani, sunt mai mare de cat tine doar cu opt, raspunde.

Are  douazeci si cinci?! Nici nu pare. Credeam care mai putin...gen douazeci si trei. Zayn are douazeci si patru, iar el pare de douzeci. Si iar am readus vorba de el. Fir-ar!

Ii vad casa lui Adam, si opreste masina in fata ei.

-Multumesc ca m-ai adus! spun zambind.

-Pentru nimic.

Profu' de mateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum