Capitolul 34

6.9K 355 101
                                    

După ce am ieșit din dus, a intrat Zayn. A ales sa mergem la restaurant de ziua noastră, decât sa stam in casa. E o alegere buna, mai ales ca nu am mai ieșit de foarte mult timp din casa.

M-am dus la dulap si ma uitam la rochii. Rochița rosie si lunga mi-a sărit in ochii, si am luat-o. Mi-am șters bine corpul, mi-am pus o pereche de chiloți tot roșii cu dantela, apoi am pus rochia. Decolteul era unul ieșit putin in evidentă, mai ales ca nu am sutien.

Parul l-am lăsat pe spate, fiind deja ondulat. Culoarea verde din par a ieșit la spălat, acum având culoarea lui naturală, negru.

M-am dus la măsuță cu machiaje, si am încercat să-l fac cat mai natural, aplicând astfel doar fond de ten, pudra, blash, tuș, rimel si ruj roșu mat.

Când am vrut sa ma uit de încălțări, Zayn a ieșit din baie.

M-am întors spre el zâmbind, iar când m-a vazut a clipit des, scanandu-ma de sus pana jos, repetând asta de cateva ori.

—Nu-ți place? intreb când vad ca nu reacționează cu nimic, ci doar ma privește.

Se uita apoi in ochii mei, si zambeste larg.

—Nu găsesc un cuvânt pentru a-ti spune cat de frumoasa esti, raspunde ridicând din umeri.

Zambesc si ma duc la el, vrând să-l iau in brate, dar ma respinge.

—Sunt ud, doar săruta-ma, spune.

Chicotesc si il sarut.

—Grăbește-te, la opt trebuie sa fim acolo, spun după ce ma uit la ceas.

Ma intorc la ceea ce căutam, dar el ma trage de mana.

—Nu putem doar sa stam aici? intreaba cu capul in clavicula mea.
—Nu, chicotesc.

Se strâmba si se duce la dulap, cat timp eu imi caut cu ce sa ma încalț.

Aleg tocurile roșii, dar nu prea înalte. Am observat ca nici cu tocurile de 20 cm. nu pot sa il ajung pe Zayn.

Zayn și-a pus blugii negri pe el, o cămașă băgata in ei, iar acum își făcea freza.

Zambesc când observ ca el nu va renunța vreodată la stilul lui de bad boy. Noi suntem un fel de 'doamna si vagabontul', dar uneori amândoi suntem la fel. Depinde de starea fiecăruia.

Ne dam amândoi cu parfum, imi iau plicul negru unde imi tin telefonul si rujul, apoi ieșim din camera.

Își pune jacheta din piele si neagră pe el, iar eu imi pun șalul roșu pe umeri.

Ieșim din apartament, il inchide cu cheia, apoi ma ia de mana si mergem la lift.

—Am uitat să-ți dau asta, vorbeste si scoate ceva de la spate.

Se pune in spatele meu si imi dau seama ca imi pune un colier la gât. Ma uit la el, si vad ca este făcut cu diamante, având numele lui Zayn.

Ma intorc cu fata la Zayn si zambesc recunoscătoare, lipindu-mi buzele de ale lui.

—Multumesc! spun.

Imi zambeste si imi da mana lui la încheietura, având o brățara cu numele meu, alături de cealaltă brățara pe care o am si eu.

—Ma gândeam si eu la un lanț, dar nu imi plăcea, chicoteste.

Pufnesc si il iau in brate, sărutându-l pe gât.

Liftul ajunge la parter si ma ia de mana, ieșind apoi din clădire.

Harry i-a spus lui Zayn ca ii poate lua masina, mereu când vrea.

Profu' de mateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum