Capitolul 21

7.2K 413 127
                                    

Ma trezesc respirând greu, si ma uit in jur oarecum speriata. Unde este Ivye? Unde este pătuțul ei sau jucăriile?

—Iubito, esti bine? ii aud vocea adormita a lui Zayn.
—Zayn, unde e Ivye? il intreb prizandu-l de mana.
—Cine? întreaba si se ridic in fund.
—Ivye, fetița noastră, spun si ma uit la el.
—Despre ce Ivye vorbesti? Nu-mi zi ca esti însărcinată, spune si ma privește suspicios.
—Am născut! Uite operaț- ma opresc când imi ridic tricoul si nu vad nicio tăietura. Ce? intreb si ma încrunt.
—Iubito, sigur esti bine? întreaba atingandu-mi umarul.

Ma mai uit odata in jur, dar nu suntem la el sau la mine. Ci in căbănuța de la munte.

—De cat timp suntem aici? intreb.
—De patru zile. Azi ne-am bătut in zăpada, mai ții mine?

Stau putin pe gânduri, si apoi dau din cap.

Zici ca au trecut luni.

—Ce s-a întâmpla? întreaba.
—Nu stiu. Am visat, dar era atât de real, spun.
—Ce ai visat?

Imi ling buzele care erau uscate, si apoi încep să-i povestesc.

Dupa ce i-am spus tot, ma privea ca si cum am spus o poveste de groaza.

—Oboseala o sa te facă sa înnebunește, spune si da din cap.
—Nu mi s-a mai întâmpla asta niciodată.
—Poate ca e un fel se transmitere, sau ceva de genul, ridica din umeri si se asează la loc pe perna.
—Ca o sa fiu însărcinată? intreb si ma așez si eu lângă el.
—In niciun caz. Sau poate ca... nu acum.

Oftez si imi pun capul pe pieptul lui. Era atât de real! O țineam in brate si chiar simțeam asta. Sau când am 'nascut' chiar simțeam durerea.

—Din curiozitate, ce era? Fata sau băiat? întreaba mangaindu-ma pe spate.
—Fata, o chema Ivye, si era foarte frumoasa, spun inca gândindu-mă la ea.
—Cu cine semăna mai mult?
—Cu tine. De la mine avea doar buzele si ochii, chicotesc.
—Si cum a fost sarcina?
—Pai, tata când a auzit asta a început sa ma lovească, si din acea cauza am născut prematur, oftez.
—Si noi cum eram?
—Stiu ca ne certam mult, dar nu mai stiu de ce.

Chicoteste si ma strânge mai tare in brate, sărutându-ma lung pe tâmpla.

—A fost doar un vis, acum nu te mai gândi la el.
—Pot sa te intreb ceva?
—Deja ai făcut-o, pufneste.
—Daca... as rămâne însărcinată, cum ai reacționa? intreb încet si ma uit cu ochii mari la el.
—Nu stiu de ce intrebi asta chiar acum, raspunde.
—Doar raspunde-mi, spun.
—Nu stiu, Evelyn. Chiar nu stiu.
—Bine, cedez si imi închid ochii.

Oftează si ma învelește mai bine, ținându-mă in brate.

***
—Tu vorbesti serios? rade mama in telefon, după ce i-am povestit si ei visul.
—Da, rad.
—A auzit si tatăl tau, trebuia sa vezi ce roșu s-a făcut la fata. Josh, draga, o sa plesnești daca nu te opresti din ras, ii spune mama.

Imi dau ochii pest cap si închid telefonul. Zayn râdea lângă mine, si i-am dat una peste mana.

—Încetează, eu inca nu mi-am revenit, mormai si imi pun mâinile in sân

Rade si mai tare si se lasa pe spate, iar eu ma ridic si plec din living la etaj.

Ma trântesc in pat, si ma uit pe tavan.

De ce nu pot uita acel vis? Era atât de real. Adică simțeam tot. Eram bucuroasa ca am un copil cu bărbatul pe care il iubesc. Dar se pare ca nici nu a existat asta.

—Te-ai supărat? întreaba intrând in camera.
—Nu. Doar ca... ma simt ciudat.

Se asează lângă mine si ma mangaie pe mana. Cum ar fi ca si asta sa fie un vis?

—Ciupeste-ma, spun.
—De ce as face as–
—Fa-o! marai.

Ma ciupește si miaun când simt durerea.

—Am simțit, spun zâmbind.
—Si...?
—Asta înseamnă ca nu visez! chitai si ma ridic din pat.
—Cred ca o iei razna, spune privindu-mă ciudat.
—Am avut cel mai ciudat vis, încât pur si simplu nu stiu daca asta e un vis, sau nu.

Se ridica oftând din pat si vine in fata mea, punându-și mâinile pe umerii mei.

—Evelyne Aaron! spune răspicat. Asta nu e un vis! Este viața reala! spune si ma zguduie.

Il privesc si zâmbesc amuzata si fericita, iar in următoarea secunda sar pe el si imi încolăcește picioarele in jurul lui.

—Te iubesc! Te iubesc! Te iubesc! spun fericita si cade pe pat.
—Daca asa o sa fii si mâine, te duc direct acasă, mormăie.
—Eu îți spun ca te iubesc iar tu ce faci?
—Iti spun si eu ca te iubesc, raspunde zâmbind.

Imi lipesc buzele de ale lui, si el chicoteste.

Bombaaa!! 😂 nu cred ca v-ați așteptat la asta :))

Aici aveti link-ul grupului : https://www.facebook.com/groups/1228815873837802/  

Profu' de mateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum