Muzica răsuna la maxim in încăperea plina de oameni. Zayn ma ținea strâns de mana, si ne-am dus la bar.
—Ce vrei frumoaso? ma întreaba barmanul zâmbind.
—Un Capy, raspund returnându-i zâmbetul.
—Un Capy pentru o domnișoara frumoasa vine imediat, spune si se duce la frigider.Chicotesc si ma așez mai bine pe scaunul înalt.
Barmanul imi aduce sucul si mi-l desface, apoi se uita la Zayn.
—Ce vrei? il întreaba.
—Vreau o bere fara acool, si sa nu te mai dai la iubita mea, spune si zambeste forțat.Pufnesc amuzata si ma uit la el.
Își desface berea, apoi ma ia de mana si ma duce la canapele. Ne așezăm, si imi pun sucul pe masa.
—Se pare ca am ales locul greșit, mormăie.
—De ce?
—Nici bine nu am venit ca deja s-a dat cineva la tine.Încep sa rad si imi pun mana pe fata lui, mangaindu-l pe obraz.
—Gelosule, spun.
Mârâie si ma săruta brutal, mușcându-ma de buza.
—Au! miaun.
—Esti doar a mea, spune.
—Pana când? intreb ridicând din sprincene.
—Pana la moarte, raspunde si ma săruta iar.Zâmbesc si imi las capul pe umarul lui, el scoțându-și pachetul de țigări din jacheta.
—Vreau si eu, spun când o aprinde.
—Poate ca ai făcut tu optsprezece ani si esti adult, dar asta chiar nu te las sa faci, spune.
—De ce nu? intreb bosuflandu-ma.
—Pentru ca nu este bine. Devii dependent si nu poți sa te mai lași.
—Bine, cedez pentru ca nu o voi scoate cu el la capăt. Eu ma duc la baie, spun si il pup pe obraz.
—Stai, vin cu tine, raspunde si se ridica.
—Ma descurc singura.
—Nu ma îndoiesc de asta. Dar vreau sa fii in siguranța.Ii zâmbesc si il iau de mana, trăgându-l după mine.
—Doar nu intri cu mine, spun si ma opresc.
—Te-am vazut goală de o groaza de ori, deci intru, raspunde si deschide usa.Pufnesc si ma duc intr-o cabina. Imi fac treburile, apoi ies.
Ma spăl pe maini, Zayn urmărindu-ma la fiecare pas.
—Nu am pățit nimic, vezi? intreb si ma intorc cu fata la el.
—Pentru ca am fost cu tine, raspunde si imi face cu ochiul.Usa se deschide, pe ea intrănd o fata zâmbind, frumoasa cu parul blond. Stai. O stiu! Ea e fata din poza.
—Zayn? întreaba si ii dispare zâmbetul.
Zayn se intoarce cu fata la el, si se încrunta când o vede.
—Perrie, spune mai mult soptit.
—Doamne, cat de mult te-ai schimbat! spune si il ia in brate.Zayn sta cateva secunde nemișcat, apoi o ia si el in brate.
—Nu te-am mai vazut de... doi ani? întreaba.
—Da.
—Ea e iubita ta? întreaba si se uita la mine.
—Evelyn, spun si întind mana.
—Perrie, incantata! raspunde zâmbind.Cat de drăguța e!
—Ma bucur ca ți-ai găsit pe cineva, ii spune.
—Tu cum esti? o întreaba.
—Doar nu crezi ca am venit aici singura, chicoteste. Mi-am refăcut viața. Desigur, după un an de când nu am mai dat de tine.
—Ma bucur pentru tine. Eve, ai terminat? ma întreaba privindu-mă cu subînțeles.
—Amm... da, raspund.
—Noi am plecat, spune.
—Mi-a părut bine de cunoștința, Eve, poate ne mai vedem, spune Perrie zâmbind dulce.
—Sigur, raspund zâmbind.
CITEȘTI
Profu' de mate
FanfictionPentru Evelyn Aaron, prima zi de şcoală a fost mereu una urâtă. Pentru că acea zi, era sfârşitul vacanţei, şi începutul plictiselii şi a stresului. Asta...până când află că doamna Emily Whiston, profesoara de matematică, iese la pensie pe caz de boa...