Capitolul 48

5.6K 374 74
                                    

Stăteam cu mâinile pe burta mea, care are deja o forma foarte rotundă, doar sunt in a șasea luna.

Așteptam sa se faca ora trei, pentru a ma duce la facultate. M-am plictisit in casa iar Harry este la scoala, a reușit sa se transfere aici.

Ma ridic din pat, si imi iau haine de schimb din dulap, unele mai groase pentru ca a venit toamna.

Imi pun blugii si un hanorac, iar parul  il las desprins, dându-l pe de-o parte si alta.

Încalț adidașii, noroc ca i-am lărgit, apoi iau cheile din coșul de langa usa si ies din casa.

Facultatea lui Zayn e destul de departe, si ma bucur ca Harry nu și-a luat masina.

Urc in ea, imi pun centura, apoi o pornesc.

Cam un sfert de ora am făcut, am parcat masina in fata, si am coborât din ea.

Studenții au început sa iasă, si am zâmbit cand l-am vazut si pe Zayn.

Cand m-a vazut mi-a zâmbit si el, si m-a luat strâns in brate. Ma săruta scurt pe buze, apoi se apleacă si imi săruta burta.

—Buna si tie! chicotesc.

—Buna! imi face cu ochiul.

—La revedere, Zayn! aud o voce subțire din spatele lui, si ma uit la ea.

O fata cu parul castaniu si foarte lung, sta acum in fata noastră, privindu-mi iubitul zâmbind. Ma uit la ea de sus pana jos, este mai înaltă ca mine si slaba, fata ei fiind destul de bine aranjata si frumoasa. Dar totuși, e mult prea slaba si înaltă.

—La revedere, Diana! ii raspunde, luându-mă de mana.

Fata se uita la mine, si o mica incruntatura ii apare pe fata, dar își revine si pleaca.

A trecut de abia doua luni, si deja o fata se da la el.

Fenomenal!

—Ce urâta e, spun cand mergem spre masina.

—De ce? rade.

—Nu ai vazut ce slăbănoagă este?

—Si tu esti... adică... erai slaba, spune si se uita la mine.

—Da, dar eu sunt mai scunda, si arat bine, ii fac cu ochiul apoi intram in masina, el intrând la volan.

Își pune mana pe piciorul meu chicotind la ceea ce am spus mai devreme, si porneste masina.

—Cum a fost ziua ta azi? il intreb vrand sa fac un dialog.

—Iubito, am lipsit doar patru ore, zambeste.

—Da, patru ore pentru mine au fost cat o zi întreaga, oftez. M-am plictisit groaznic!

—De ce nu te-ai uitat la–

—Am terminat Jurnalul vampirilor, Then Woolf si Containment, il intrerup dându-mi ochii peste cap.

—Si cum poți zice ca te-ai plictisit? se încrunta.

—Nu ti se pare ciudat ca intr-o săptămana am terminat trei seriale cu o groaza de episoade? Bine, mai putin Containment, el are 13 episoade, vorbesc chiar daca nu ma înțelege, însă ma bucur măcar ca este atent la ceea ce zic.

—Ai terminat jurnalul vampirilor intr-o săptămana? face ochii mari.

—Da, ridic din umeri. Tie cat ți-a luat? intreb.

—Cam trei luni.

—Ai vazut ce frumos este Kai? imi mușc buza.

—Kai vrajitorul sexy, sau Kai dansatorul tau? mijeste ochii la mine.

—Kai vrajitorul, imi dau ochii peste cap.

—Imi plăcea de el, dar mai mult mi-a plăcut de Damon, raspunde.

—Cand l-a omorât pe Kai, am început să-l disprețuiesc, spun strâmbând din nas.

—Ah, da. Mi-a plăcut faza aia! spune cu entuziasm in voce.

—A fost nașpa! protestez.

—Dar și-a meritat-o.

—Totusi, imi plăcea mult de el. Tie nu?

—Iubito, sunt bărbat. Si singurul bărbat de care imi place, sunt eu! zambeste. Asta ar trebuie sa fie si in cazul tau, spune si se uita la mine, oprind la un semafor.

—Ce? Imi place de tine.

—Stiu, imi face cu ochiul.

Mi-am dat seama ca de cand am facut 10 luni, noi nu am mai sarbatorit nimic, si au trecut 3 luni. Suntem in luna octombrie, deci avem mai bine de un an. Avem...13 luni, adica un an si o luna. Cand a trecut timpul timpul atat de repede?

-Iiii! ma hlizesc, iar Zayn franeaza brusc.

-Ce e? intreaba ingrijorat, privindu-ma cu ochii mari.

-Avem un an si o luna, raspund zambindu-i dulce.

-Tu esti nebuna? ofteaza. M-ai speriat rau! ma cearta.

-Scuze, chicotesc. Acum mi-am amintit.

Parcheaza masina in fata blocului, si coboram. Ma ia de mana si intram, indreptandu-ne spre lift. Intram in el si apasa pe buton.

Isi muta privirea spre mine si ii zambesc. Pufneste si imediat buzele lui le ataca pe ale mele.

Liftul se opreste si iesim din el, intrand apoi in apartament.

-Harry nu a venit? ma intreaba dupa ce ne descaltam.

-Nu.

-Si-o fi gasit vreo eleva-

-Nu, Zayn! il intrerup.

Ridica mainile in semn de predare, si mergem in camera noastra.

Ofteaza si isi pune geanta pe birou, apoi se duce la dulap, luandu-si schimburi.

-Si...un an si o luna, hm? ridica strengareste din sprancene, privindu-ma.

-Dap, zambesc larg.

Se schimba repede, apoi se aseaza langa mine in pat, luandu-ma in brate, stand acum in poala lui.

Mi-am pus mainile pe obrajii lui, si ii mangaiam privindul in ochii ciocolatii.

-Daca am fi iar in primele zile de scoala, iar tu nu m-ai fi cunoscut ca acum, m-ai mai fi ales pe mine? il intreb.

-Normal. Te-am ales pe tine. Te-am ales si voi continua sa te aleg de fiecare data, la nesfarsit. Fara sa fie nevoie sa stau pe ganduri si fara niciun dubiu... mereu te voi alege pe tine! raspunde.

Il sarut, si stiu ca a vorbit serios.

-Te iubesc! ii spun.

-Si eu te iubesc, inima mea!

Cred ca wattpad-ul isi bate joc de mine. De o saptamana de cand am postat, nu ma mai aflu pe niciun loc, nimic.

Oricum, nu conteaza asta. Ma bucur ca imi cititi cartea si ca va place.

Profu' de mateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum