Capitolul 39

5.2K 313 141
                                    

   Aveam doua ore de cand eram inchisa aici. Roky nu s-a deslipit de mine, si stiam ca daca ar fi un om, m-ar lua si in brate. M-am atasat de el. Il tin in brate si simt ca el ma intelege.

James a tot incercat sa ma faca sa deschid usa, dar nici nu l-am bagat in seama. A obtinut ce a vrut, iar eu astept sa treaca mai repede luna asta pentru a-mi da drumul.

Doamne, nici nu vreau sa-mi imaginez ce va zice Zayn, daca ii spun ca m-am culcat cu el. Nici nu ii voi spune. Oare ce face acum? Oare ma mai cauta? Cat de dor imi este de el! As da orice acum, pentru a-l vedea macar cateva secunde. Vreau doar sa-l strang in brate si sa-i spun cat de dor imi este de el.

Roky s-a dat de pe mine si s-a dus la usa. Cred ca vrea afara.

Ma ridic din pat, si ii deschid usa. Iese din camera, si in casa este foarte liniste. Banuiesc ca James s-a culcat.

Cobor scarile si vreau sa ma duc in bucatarie, insa observ ca televizorul din living este aprins, dar fara sonor. James de uita la un film, intins pe canapea.

-Te-ai decis sa iesi? intreaba fara sa se uite la mine.

Nu ii raspund si imi vad de treaba. Intru in bucatarie si ma duc la fructiera, vrand sa iau un mar, dar ma opresc cand aud soneria. Daca e politia?

James deschide usa, iar o voce cunoscuta se aude.

-Hei, frate!

Ies din bucatarie, iar zambetul imi apare pe chip.

-Kai? spun.

James se da din fata lui, iar cand ma vede, pare destul de uimit. Ma duc la el si il iau strans in brate, iar el sta putin pe ganduri, apoi imi raspunde.

-Ce faci aici? ma intreaba privindu-ma apoi.

-Intreaba-l pe fratele tau, raspund si ma uit cu ura la James.

-Nu imi zi, ofteaza.

-Doar ma cunosti, raspunde James razad.

-Tu chiar ai o problema. Rezolv-o cu panaramele tale, si da-i drumul ei.

-Nu asa usor, spune. Am facut aseara un pact, iar ea pleaca la sfarsitul lunii asteia.

-Bun, o sa stau aici pana la sfarsit, si o voi duce eu acasa. Vreau sa ma asigur ca  nu te atingi de ea, spune.

-Cam tarziu, zic fara sa vreau.

-Poftim? se incrunta.

Imi las privirea in jos, iar lacrimile imi curg iar pe obraji.

-Oh, da. Vreau sa mai repet o data seara trecuta, spune James.

Imi ridic privirea spre el, iar Kai se repede la el, impingandu-l.

-Ce i-ai facut? maraie.

-Am imbatat-o, si i-am tras-o, simplu, zambeste si ridica din umeri.

Ce om nemernic! 

Nervii pun stapanire pe mine si ma duc in fata lui, dandu-i o palma. Repet asta inca o data, iar el imi prinde strans mainile, privindu-ma furios si incordandu-si maxilarul.

-Iti permiti cam multe cu mine, spune.

-Da-i drumul, se baga Kai.

Ma strange mai tare apoi imi da drumul.

-Ce naiba e in capul tau? se rasteste Kai. Cate vieti mai ai de gand sa distrugi? Chiar nu ai pic de bunatate in tine?

-Ai auzit de vorba "fac ce vreau"? ii raspunde cu o intrebare.

Profu' de mateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum