Capitolul 43

5.5K 355 31
                                    

—Sau cand ne-am despărțit prima oară, continui discuția.
—Oh, da. Nu ai idee cati nervi mi-ai făcut atunci.
—Ai fost nașpa, pufnesc.
—Eu? Nu cred. Tu ai fost aia care a plecat de la mine la cel care a violat-o.
—Ți-am spus motivul, dar tu mereu ai crezut ce ai vrut.
—Da, bine, își da ochii peste cap.
—Ce ai făcut cu ochii aia? intreb apropiindu-ma de el.

Zambeste in colțul gurii, si își pune mana după gâtul meu, trăgându-ma in fata lui.

Ma încrunt si ma dau in spate, privindu-l urat. Asa m-a apucat si James.

—Nu ma mai lua asa, spun.
—Te doare? intreaba.
—Nu. Asa ma lua si el, si nu-mi place.

Își retrage mana, si și-o pune pe obrazul meu. Oftez si il privesc cu ochii mari, lupindu-mi fruntea de a lui. Buzele lui se unesc cu ale mele si imi bag mâinile in parul lui.

Se pune peste mine, si imi încolacesc picioarele in jurul lui, simțindu-l cu totul.

Buzele lui fac drum spre maxilar, apoi la gât. Ma musca de el, si începe sa sugă. Gem cand simt o mica durere, dar nu se oprește ci se întinde.

—Zayn, suspin si încerc să-l împing.

Mici lacrimi imi apar in colțul ochiului, iar suspinele ieșeau necontrolate.

Se da la o parte si se uita la ceea ce mi-a făcut, zâmbind.

—Ups? mai mult intreaba făcând o fata de naiv.

Ma încrunt si ma ridic din pat, ducându-ma la baie.

Pe gât, aveam o pata imensa, combinata cu mov si galben.

Ies din baie si ma duc repede la pat, Zayn privindu-mă atent.

—Tu esti sănătos? ma răstesc.
—Nici nu se vede, își da ochii peste cap.
—Mi-ai făcut câta mai pata pe gât! O să-mi ia saptamâni bune pana o sa dispară, spun si il împing, punându-ma peste el.
—Si ce? intreaba punându-și mâinile pe soldul meu.
—Nu se face asa.
—Dar cum? zambeste.

Zambesc si eu si ma aplec peste pe el, lipindu-mi buzele de gâtul lui.

Sugeam si mușcam, dar sunt întrerupta de soneria ușii.

Ma opresc si imi ridic privirea la Zayn.

—Sa fie Harry? intreb si ma dau de pe el.
—Nu, el are cheie.

Coboram din pat, ieșim din camera, iar eu deschid usa, cu Zayn in spatele meu.

O deschid încet, iar cand vad fata cunoscuta o închid imediat, lipindu-ma cu spatel de usa.

—Cine era? intreaba.
—Nimeni. Copii de pe strada, spun repede.
—Sigur, da-te la o parte.

Înghit in sec si ma dau, el deschizând usa.

Cand il vede pe James, ochii i se schimba, si își încordează corpul, mușchii fiind evidenți acum.

—Buna si vouă, zambeste si se uita la mine.
—Ce mai vrei? intreb.
—Sa-ti dau asta, spune si ii da lui Zayn un CD.

Ma mai privește inca odata, apoi pleaca.

Zayn inchide usa, si imi pun mana pe umarul lui, întorcându-l cu fata la mine.  Ii mângâi obrazul, si stiu ca asta il calmează.

Ma ia de mana si ma duce in living, el pornind CD-ul.

Vine langa mine pe canapea, si deschide televizorul.

Pe ecran apare imaginea cand el imi dădea sa beau, imbatandu-ma.

Mi-am strâns picioarele la piept, si mi-am îngropat fata in maini, plângând. Nu voiam sa vad asta.

—Săruta-ma!
—Nu, vreau sa dorm.

Imi ridic privirea si il vad trăgând de mine, iar eu doar stăteam in pat.

—Stii ce se întâmpla daca nu faci ce-ți spun.
—Dar imi este somn.
—Te culci cu mine sau il omor pe Zayn!

Imi curgeau alte lacrimi si priveam cum am tăcut din gura si m-am lăsat prada lui.

—Jura ca nu te atingi de Zayn daca fac asta.
—Mi-am dat cuvântul, nu?

Zayn a oprit filmarea, si se uita la mine. Nu puteam să-l privesc in ochi. Nu aveam tupeul asta.

—Iubito, șoptește atingandu-mi umarul.

Ochii imi erau blocați pe ecran, si imi mușcam buza pentru a opri suspinele.

—Imi pare rau! suspin.
—Nu ai de ce, spune si ma ia in brate.

Imi îngrop fata in pieptul lui, iar el ma mangaie pe spate.

—Nu am vrut sa fac asta, plang. Mi-am fost frica sa nu pățești tu ceva.
—Stiu, iubire. Nu mai plânge, te rog.

M-am agățat de gâtul lui, si plangeam pentru a nu stiu câta oară la pieptul lui.

—Vreau acasa, spun.

Ofteaza si ma saruta pe crestet, murmurand un "bine".

***

Dupa 14 ore.

Era ora 20, iar de la 12 pana la 16 am dormit impreuna. A venit si Harry, si am vorbit cam doua ore jumate incontinuu despre tot ce mi s-a intamplat. A ramas socat, dar si-a revenit. Cred ca mai mare a fost socul cand i-am spus ca sunt gravida. 

-Chiar trebuie sa plecati? Eu de ce nu pot veni? intreb bosumflandu-ma.

-Nu iesi din casa. Venim repede, avem doar ceva de rezolvat, raspunde Zayn serios.

-Bine, oftez. Aveti grija!

Ma saruta pe frunte lung, apoi pleaca din casa.

M-am dus in pat, iar telefonul a inceput sa-mi sune. Mama. 

Dupa 3 ore.

Am vorbit cu ea o ora la telefon, absolut tot. Mi-a spus ca v-a face orice pentru a-l baga la inchisoare pe James. Am incredere in ea, este cel mai bun avocat din Anglia.

Ma fatai de colo-colo prin camera, asteptand sa vina Zayn mai repede. Nu imi raspund nici unul la telefon, iar asta ma ingrijoreaza rau.

Exact cand eram gata sa-l sun iar, aud usa de la intrare. Scap un tipat cand ii vad, si imi pun mana la gura, privindu-i cu ochii mari.

-Ce naiba? soptesc si ma duc la ei.

Zayn era plin de lovituri si sange, de abia daca se putea tine pe picioare, iar Harry era si el lovit, insa nu la fel ca el.

Il duc cu Harry in camera noastra si il pun in pat.

Mai intai ma ocup de ranile lui Harry, pentru ca nu sunt chiar atat de rele.

-Asta sigur a fost acea "treaba" a voastra. Ce s-a intamplat? il intreb stergandu-i rana de la frunte.

-Zayn a vrut sa-l invete o lectie pe James ala.

Ma opresc robotic, incruntandu-ma la ceea ce am auzit.

-Poftim?! Nu sunteti sanatosi? ma rastesc.

-I-am spus ca nu este bine.

Iau pansamentul murdar de sange si il arunc la gunoi, apoi ma duc la noi in camera.

Zayn era la marginea patului si se chinuia sa-si dea jos bluza. I-am ajutat, apoi m-am lasat in jos, privindu-l.

-A meritat? intreb cu lacrimi in ochi.

-Ti-am spus ca sunt in stare de orice. Nimeni nu imi va mai atinge ingerul de-acum inainte. Iar daca o v-a mai face cineva, iti jur ca il omor! spune privindu-ma in ochi, atingandu-mi obrazul.

Il iau in brate, si geme cand il strang. Ma desprind repede de el, nevrand sa-i fac rau.

Imi sterg lacrimile si iau trusa, incepand sa-i dezinfectez ranile.

Profu' de mateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum