Capitolul 20

7.6K 434 59
                                    

Peste 2 luni.

Deoarce Ivye a fost născuta prematur, medicii au trebuit sa o țină sub observații timp de 2 luni, pentru a deveni la forma unui copil normal.

Eu cu Zayn am venit in fiecare zi la ea, si o priveam. Nici nu ne lasa sa o luam in brate, era foarte fragila. Dar acum, este bine si sănătoasa.

Am adus-o acasă, si ne bucurăm de fiecare clipa petrecuta cu ea.

Zayn și-a dat demisia de la scoala, pentru a sta cu noi. Si am decis împreuna ca ne vom muta in New York când Ivye o sa crească mai mare.

—Ți-am spus vreodată cât sunt de fericit lângă tine? întreaba Zayn îmbrățișându-ma pe la spate.

O priveam pe Ivye cum doarme, si zambea. Cred ca visa ceva frumos.

—De multe ori, chicotesc si ma intorc cu fata la el.
—Ei bine, voiam să-ți readuc aminte.

Zâmbesc si imi unesc buzele cu ale lui, bucurându-ma. Lunile astea am simțit ca ne distanțam. Mi-a fost dor de îmbrățișările lui si de săruturile lui. Mi-a fost dor de el.

—Mi-a lipsit asta, șoptesc.
—Si mie, nici nu ai idee.

Zâmbesc si ii mai dau un sarut, dar suntem întrerupți de chicotelile lui Ivye.

Ma intorc spre ea, si da din mânuțe si piciorușe râzând.

O iau in brate si o pup pe gât, mirosind atât de bine.

—Se pare ca cine s-a trezit si vrea sa se joace, spun si ma intorc cu fata la Zayn.
—Ca întotdeauna, raspunde zâmbind.

Mi-o ia din brate si se asează cu ea in pat, punând-o pe abdomenul lui. Ea oftează si ii apuca tricoul in maini, scoțând sunete.

Ies din camera si cobor jos, mergând la bucătărie. Iau laptele praf si il pun in biberon. Il amestec cu apa calda, apoi urc scările.

—Cine-i fetița mea micuța si drăguța? il aud.
—Eu, raspund zâmbind când intru in camera.
—Nu tu, spune si imi scoate limba.
—Dar eu ce sunt? intreb si ma așez in pat lângă ei.
—Tu esti iubita mea drăguța si preferata, spune si se întinde cu gâtul spre mine pentru a ma săruta.

Zâmbesc si il sarut, apoi ii dau biberonul.

—E frumos afara. De ce nu mergem sa ne plimbam? il intreb, privind-o pe Ivye cum suge din biberon grabita.
—Sigur, raspunde.

Ma ridic din pat si ma duc la dulap, luându-mi o pereche de blugi negri si un hanorac gri.

—Trebuie sa facem cumpăraturi, spun chinuindu-ma sa ma închei la blugi.
—Vaco, rade.
—Boule! spun si răsuflu usurata când reușesc sa închei nasturele.

Ii scot si lui Ivye un bady gros roșu, si o căciulița tot roșie.

După ce a terminat tot din biberon, am făcut schimb cu Zayn. Cât el se îmbraca, eu o pregăteam pe ea.

I-am schimbat scutecul, punând altul, apoi am imbracat-o.

—Gata? întreaba Zayn.
—Da.

Profu' de mateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum