Capitolul 50

4.8K 306 22
                                    

Nașterea lui Kim a fost una ușoară. Asta pentru ca am preferat operația. Nu voiam sa simt durerea, nu ca acum nu as avea dureri, dar nu asa de mari.

Suntem acasa de o săptămana cu ea, si inca încercam sa ne acomodăm cu noul membru. Cand era in burta mea era mai diferit.

—Ți-am spus sa nu o mai ții atat in brate. Mai întâi sa îți treacă durerile de la operație, apoi poți s-o ții cat vrei, ma cearta Zayn, luând-o pe Kim din brațele mele.

—Ma simt bine, ai tu o problema, raspund.

—Nu am nicio problema. Sau a fi prea grijuliu înseamnă o problema, atunci da! Am o problema! se rasteste.

De dimineata de cand ne-a trezit Kim, suntem amândoi morocănoși. Orice fac lui nu-i convine. Iar cand ma enervez tot el este cel nevinovat.

—Stii ce? Azi sa ai tu grija de ea. Se pare ca tot ce fac, tie nu îți este nimic pe plac! spun si ma duc spre usa, ieșind si închizând usa.

Ma duc la bucatarie, imi pun cafea in cana si ma așez pe canapea. Iau o tigara de la Zayn si o aprind, trăgând in piept.

—Ce ai pățit? intreaba Cara, intrând in bucatarie.

Ea s-a mutat aici pentru a fi langa Harry. După ce i-am spus lui sa nu o lase singura, s-a gândit sa o aducă la el. E chiar bine. Am cu cine vorbi, iar cu ea ma înțeleg de minune.

—O zi obișnuita. Nimic anormal, spun ironica, dându-mi ochii peste cap.

—Iar te-ai certat cu el? intreaba așezându-se langa mine si aprinzând si ea o tigara.

—Da. Nu-i convine nimic, mormai trăgând un fum.

—Am auzit asta, chicoteste.

—Este enervant. Daca o tin pe Kim in brate cateva minute, ma cearta ca nu am voi s-o tin atat din cauza operației. Nu este ca si cum eu nu as tine-o in brate cand el nu este acasa, imi dau ochii peste cap.

—Lasă-l fata. Daca el vrea asta, in locul tau m-aș bucura. Mai mult timp liber pentru a-ti revenii si a te relaxa.

—Ai dreptate! spun si sting tigara, ridicându-ma de la masa.

Ma duc in living si ma așez pe canapea, punându-mi picioarele pe masa si dând drumul la televizor. Ca de-obicei, nu am ce sa vad. Oftez si ma ridic, ducându-ma la noi in camera.

Kim dormea in pătuțul ei, iar Zayn se uita urat la mine. Ii zambesc dulce, mai mult forțat, si ma așez in pat, luând o revista de moda de pe dulapul de langa.

—Ce faci? intreaba.

—Ma uit pe o revista, nu vezi?

—Nu ocoli subiectul. Inca nu am terminat discuția, spune serios, așezându-se langa mine.

—Ba am terminat-o, raspund dând pagina.

Ce frumos! O rochița de vara atat de frumoasa imi sarea in ochi, si ma holbam la ea. Era un strâmtă sus si closata in jos. Era mov deschis cu floricele negre.

—Evelyn! striga Zayn, luându-mi revista din maini.

Kim se trezește si începe sa plângă. Marai si ma ridic din pat, luând-o in brate.

—Vrei sa încetezi? ma răstesc la el. Ma simt foarte bine! A trecut o săptămana jumate si mi-a trecut. Înțelege asta!

Își inclesteaza maxilarul si iese din camera, trântind usa.

Ce naiba are?! De ce este asa fix acum, cand ar trebui sa stea cu mine si cu Kim.

Ma așez in pat si o legan in brate, privind-o. Cat de frumoasa este! Are ochii lui Zayn, cu genele atat de lungi, la fel si buzele lui. Nasul il are de la mine. Zayn și-ar dori sa aibă parul meu, adică creț. Si eu mi-aș dori asta.

—Vezi ce tata ai? Nu era asa, ii spun chiar daca nu înțelege.

O mai legan putin si adoarme, punând-o la loc in pătuț.

Oftez si ma pun in pat, vrand sa adorm. Oricum nu am prea dormit nici azi-noapte.

***
Ma trezesc cand simt o mana in jurul meu, si imi dau seama ca este a lui Zayn.

Ma intorc cu fata la el si il vad cu buzele intre deschise. Ii dau un sarut scurt, apoi ma cuibăresc la pieptul lui.

Mormaie si ma strange mai tare la piept, punandu-si barbia pe capul meu.

O face intentionat. Stiu ca nu doarme.

Imi infasor mana dupa umarul lui, iar el ma pisca de spate. Pufnesc si el chicoteste. Il musc de umar si maraie, punandu-se apoi peste mine.

-Catea, mormaie cu capul in scobitura gatului meu.

-Boule, raspund.

Imi bag mainile in parul lui si trag de el, lipindu-mi buzele de ale lui.

Sarutul ne este intrerupt de niste fosnete de la usa. Ma uit la Zayn si ne ridicam din pat, ducandu-ne la usa si o deschidem, imediat cazand Harry si Cara.

-Ce faceti? intreb uimita.

-Nimic, raspund amandoi si se ridica.

-Vezi, ti-am zis eu ca nu se mai cearta, ii spune Cara lui Harry.

-Asa e, raspunde.

Zayn se uita la mine si pufnim in ras, iar ei doi pleaca. Inchid usa si ma intorc spre Zayn. Il iau in brate si ma ia si el, sarutandu-ma pe crestet.

-Acum ti-ai revenit? intreb.

-Sa zicem, bombane.

Imi dau ochii peste cap si ma duc la Kim, privind-o. Imi pun mana pe mânuță ei atat de mica, si o mângâi. Imi prinde degetul si il strânge, începând sa se foiască. Ma aplec si o sarut pe frunte, iar ea oftează deschizând ochișorii.

Zayn vine langa mine si o privește, strângându-l si pe el de deget.

—Ce fata puternica am, chicoteste.

Zambesc si imi las capul pe pieptul lui.

Scuze de intârziere si pentru ca este un capitol scurt. O sa dau vina pe scoala si pe serialul "Containment", Chris Wood ma înnebunește!

O sa va spun de pe acum ca sfârșitul cărții nu va fi unul cu happy end...de asta exista volumul 2. Oricum, mai sunt multe capitole pana la sfârsit.

Profu' de mateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum