Ma trezesc imediat cand o aud pe Kim plângând, si ma dau jos din pat. O iau in brate si o mângâi pe spate, legându-ma cu ea.
Ma intorc cu fata spre pat, si ma opresc cand il vad pe Zayn. Am crezut ca a plecat. Zambesc, si ma așez cu ea langa el.
Zayn oftează si se intoarce cu fata la mine, deschizându-si ochii. Zambeste usor cand o vede pe Kim, si se ridica mai sus. Ma privește, apoi își pune mana pe obrazul meu si ma săruta lung pe frunte.
—Buna dimineata! zambesc.
—'Neața!
Ma uit la Kim si o vad sugându-si degetul. O ridic mai sus, sprijinind-o de genunchii mei.
Se uita la Zayn si rade, întinzând mâinile spre el. Zayn chicoteste si o ia in brate, sărutându-i obrajii. Ea chicoteste, barba lui gâdiland-o.
O las cu el si ma duc la bucatarie, încălzindu-i laptele.
Luke nu a venit. Imi scot telefonul si il sun, dar nu raspunde. Sper ca e in regula.
Ma duc cu laptele in camera, iar Zayn se juca cu ea.
—Ii dai tu sa mănânce? il intreb.
—Sigur!
Ia biberonul din mana mea, apoi o hrănește.
***
A trecut de atunci doua luni. Zayn venea la mine doar pentru a o vedea pe Kim, apoi pleca după maxim doua ore. Nu am incercat sa mai fiu atat de apropiată de el. Daca ma săruta pe obraz dintr-un gest dragut sau ca asa voia el, eu ma mulțumeam si cu atat.Chiar daca nu il vad mereu, imi este foarte dor de el. Însă încerc sa ma obișnuiesc si asa. Viața merge mai departe. Il iubesc enorm de mult! Nu va conta daca o sa fiu cu altcineva, el o sa rămână mereu in inima mea, pana ne vom reavea unul pe celalat.
El este acum cu Ana. I-am vazut dese ori in cafenelele in care mergeam cu el. Erau apropiați si se țineau de mana. Însă, un lucru am vazut la Zayn. Nu se purta cum se purta cu mine. Avea un fel de reținere. Nu se uita in ochii ei cand vorbea.
Zayn sta cu ea doar pentru ca are aceeași religie. Dar stiu ca este si o mica atragere. Ea este chiar frumoasa. Iar cel mai amuzant lucru, sau asa mi se pare mie, părinții lor sunt prieteni. Cand am auzit asta, am început sa rad in hohote apoi am sfârsit plângând in hohote.
Cara a născut, Harry m-a rugat sa ma mut imediat la ei după ce pleaca Zayn, si asta am făcut. Zayn și-a cumpărat un apartament nu prea depărtat de blocul nostru, iar acum stau iar in aceeași camera. Mirosul lui inca este in aer.
Cara prefera sa stea ea cu Kim, iar eu cu Darcy, fetița lor. Inca nu este obișnuita cu noua rutina. Sinceră sa fiu, nici eu nu mai sunt.
Totuși, sunt fericita. Kim imi face zilele frumoasa, iar asta imi este de ajuns.
Sfârsit.
Vreau sa va multumesc pentru absolut tot! Asta este prima carte pe care am început-o si nu m-am lăsat pana nu am terminat-o. De abia aștept sa început volumul 2! Sunt atat de incantata!Sper sa fiți langa mine si la al doilea volum, exact cum ați fost si pana acum.
Nu stiu cand ma apuc de volumul 2, sper cat mai curând.
Oricum, micul spoiler este ca Zayn nu o sa renunțe la Eve. Chiar daca o sa fie mai dificil să-i recâștige inima, o va face într-un final. Deci sa nu fiți supărați ca s-a încheiat cu ei despartiti. Oricând e loc de mai bine!
Ne recitim curând, va pup si va iubesc pe toți!
V-as ruga sa dați o geana si la cartea BAND. O găsiți pe pagina mea.
CITEȘTI
Profu' de mate
FanfictionPentru Evelyn Aaron, prima zi de şcoală a fost mereu una urâtă. Pentru că acea zi, era sfârşitul vacanţei, şi începutul plictiselii şi a stresului. Asta...până când află că doamna Emily Whiston, profesoara de matematică, iese la pensie pe caz de boa...