Capitolul 7

18.6K 672 284
                                    

Marai cand aud ceasul sunand, si fara sa mai stau pe ganduri, ma ridic si il inchid. Ma tarai pana la baie, iar cand ma uit in oglinda, vad cearcanele proeminente, in minte venindu-mi momentele de azi-noapte. Zayn m-a adus acasa la 1 a.m., pentru ca a vrut sa ne mai plimbam. A fost frumos. Chiar mi-a placut intalnirea.

Ma spal pe fata, imi fac rutina, apoi ies din baie. Ma duc la dulap si imi iau o pereche de pantaloni, de sport negrii si un tricou la fel. Prefer sa nu ma machez, am un ten curat si frumos, doar aplic putin rimel si strugurel. Ma mai uit prin camera cu gandul de a nu uita nimic, iar dupa ce sunt sigura de asta, iau geanta si ies din camera. Cobor scarile, Luke probabil doarme, iar mama si tata sigur sunt la munca. Telefonul imi suna si stiu ca e Adam.

-Esti gata? intreaba.

-Da, tu?

-Da, acum am iesit din casa.

Inchid si ma duc in bucatarie, luandu-mi un mar. Ma incalt cu adidasii, apoi ies din casa. Adam ma astepta in fata langa masina, si zambesc amuzata cand il vad.

-Fix acum te-ai decis sa ma duci cu masina? intreb.

-Da, am bagaje grele.

Imi pun geanta langa bagajele din spate si intru apoi in masina. O porneste, iar in cateva secunde suntem in fata scolii.

Colegii din clasa nu au vrut o excursie cu cortul la munte, asa ca, suntem doar noua copii din treizeci. M-as fi bucurat mai mult daca ar fi fost si ceilalti, iar Claire si prietenele ei nu. Insa normal ca nu rata ea o exursie in care este si Zayn.

Mergem spre grup, Zayn discutand cu Harry, iar eu m-am oprit langa Louis, Adam mergand la ei.

-Esti pregatita pentru tantari? intreaba razand.

-Mi-am luat spray, spun si il arat in geanta.

-Trebuia sa vezi ce fel se dadea Claire pe langa dirigu'.

-Imi iamginez, spun dandu-mi ochii peste cap.

-L-a intrebat daca poate sa doarma langa cortul lui, in caz ca e in pericol.

-Poate sa doarma si cu el, te-ar mira ceva?

-Ai dreptate, chicoteste.

-Ok, clasa! spune Zayn. O sa fiti grupari in trei grupe, a mea a lui Styles, si Smith.

Am ramas la urma, Claire cu cele doua afuristite ale ei s-au dus din prima la Zayn, Justin, Kai si Andy s-au dus la Adam, iau Louis si Maia la Harry. M-am dus si eu spre ei, apoi ne-am urcat in autobuz. M-am asezat la geam langa Harry, pentru ca Louis a fost acaparat de Maia. Zayn de Claire iar Adam s-a urcat in fata, norocosul.

-Ce-i cu fata ta? ma intreaba Harry cand a pornit autobuzul.

-Ce e? Am ceva pe fata? intreb repede, scotandu-mi telefonul din buzunar.

-Nu, o ai palida, spune.

-Sunt doar obosita, raspund asezandu-ma mai bine in scaun.

-Nu ai dormit?

-M-am culcat la unu, spun fara sa vreau.

-De ce asa tarziu? intreaba incruntandu-se.

-M-am uitat la un film, si eram foarte curioasa sa vad cum se termina, mint.

-Care film?

-Dear John, raspund ca un robot, pentru ca asta mi-a venit primul in minte.

-Mai bine te uitai la Titanic, spune strambandu-se.

-Il stiu deja pe de rost, raspund plictisita.

-Dear John mi s-a parut mult prea naspa, adica ea il dispera cu scrisorile si chestii.

Profu' de mateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum