Capitolul 29

8.4K 384 190
                                    

Buzele lui se aflau peste ale mele, sărutându-ma cu atâta pofta.

După cina romantica, am urcat sus, acum fiind in patul lui care mi-a lipsit.

M-am pus peste el si mi-am dat bluza jos, aplecându-ma si sărutându-i pieptul, pana la banda boxerilor. I-am dat jos pantalonii, apoi i-am sărutat buzele pline, frecandu-ma in poala lui. Scotea gemete puternice, si ma strângea tare de solduri. A mârâit si s-a pus peste mine, preluând controlul. Mi-a desfăcut pantalonii si i-a aruncat jos, mușcându-si buza privindu-mă. S-a aplecat si a început sa depună săruturi pe abdomenul meu, ridicându-se apoi la fata mea. Mi-a zâmbit dulce cum numai el știe, apoi și-a unit buzele de ale mele. Mi-a desfăcut sutienul, aruncându-l si pe el prin camera.

S-a întins pana la noptiera, luând micul plic.

Mi-a fost atat de dor de el si de asta.

A intrat lent in mine, făcându-ma să-mi arcuiesc spatele in mâinile lui. Ii strângeam parul in pumni, si el marea mai mult viteza.

După ce ne-am dat amândoi drumul in același timp, s-a prăbușit lângă mine. Mi-am pus mâna pe pieptul lui si il mângâiam, sărutându-l apoi.

Și-a pus mâinile pe spatele meu si s-a pus peste mine, mușcându-ma apoi de gât.

—Daca o data mai pleci, o s-o încasezi rau de tot, mârâie in urechea mea, mușcându-ma apoi.
—O sa plec, spun si imi mușc buza. Dar cu tine, continui si ma pun peste el.

Zambeste si ma pisca de spate, exact cum face mereu. Miaun si il mușc de umăr, gemand si el.

—Când plecam? ma intreaba dându-mi careva fire de par după ureche.
—Pai, încep si ma dau după el. In săptămana am făcut multe, spun.
—Adică?
—Mi-am căutat un job.
—Si?
—Am găsit multe. Dansatoare in club, chelnerița-
—Altceva? ma întrerupe serios ridicându-se in fund.
—Am ales job-ul de dansatoare într-un grup care e foarte popular, zambesc.

Se uita la mine clipind des, apoi un zâmbet mare ii apare pe fata.

—Iubita mea este dansatoare? intreaba zâmbind.
—Mhm, chicotesc.

Ma ia in brate si ma trântește cu spatele de saltea. Rad la reacția lui, si începe si el sa rada.

—Trebuia sa încep de ieri, dar am amânat din cauza ta, spun după ce ne liniștim.
—Si ce ți-a spus?
—Ca pot începe când ma intorc. Adică peste doua zile.
—Oh, deci trebuie sa încep bagajele, mormăie.

Dau din cap si ma întind, vrând sa adorm, dar începe sa vorbească.

—Ia stai. Unde ai stat tu timp de o săptămana acolo? intreaba.
—Adevăr sau minciuna? intreb făcând o fata naiva.
—Minciuna.
—La hotel.
—Adevăr.
—Pe strada, spun repede.

Își ridica sprincenele, si se intoarce cu totul la mine.

—Spune tot, zambeste.

Înghit in sec si fac botic de rățușca. Iar o sa ne certam. 'Minunat!'

—M-am întâlnit cu Harry, șoptesc.
—Aham. Bravo! spune ironic si se intoarce cu spatele la mine.

Oftez si imi pun capul pe umarul lui.

—Esti supărat? intreb.
—Culca-te, Evelyn! mormăie.

Ma încrunt si il mușc de umăr. Mârâie si ma da de pe el, prinzandu-mi mâinile.

—Ai ceva cu muscatul, spune.
—E vina ta, spun.
—A mea? Nu prea cred. Tu esti cea care a plecat cu violatorul.
—Acum scoate-mi ochii, ma răstesc.
—Normal. Cu asta se ocupa un iubit gelos, spune si imi face cu ochiul.

Profu' de mateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum