Capitolul 41

5.5K 380 31
                                    

Pentru toate datile in care tu ai stat langa mine, pentru tot adevarul pe care m-ai facut sa il vad, pentru toata bucuria pe care ai adus-o in viata mea, pentru tot ce era gresit si tu ai indreptat, pentru fiecare vis pe care l-ai facut sa devina realitate, pentru toata dragostea pe care am gasit-o in tine, iti voi fi recunoscatoare pentru totdeauna, iubitule. Tu ai fost cel care m-a sustinut, care nu m-a lasat niciodata sa cad. Tu erai puterea mea cand eu eram slaba, tu erai vocea mea cand eu nu puteam vorbi, tu erai ochii mei cand eu nu puteam vedea, tu ai vazut ceea ce era mai bun in mine, ridicandu-ma cand eu nu puteam ajunge, mi-ai dat credinta pentru ca tu credeai, sunt tot ceea ce sunt, pentru ca m-ai iubit. Mi-ai dat aripi si m-ai facut sa zbor, mi-ai atins mana si am putut atinge cerul, mi-am pierdut credinta si tu mi-ai dat-o inapoi, mi-ai spus ca nici o stea nu este imposibil de atins, ai stat langa mine si eu am stat falnica, am avut dragostea ta, am avut-o toata, sunt recunoscatoare pentru fiecare zi pe care mi-ai dat-o, poate ca nu stiu prea multe, dar stiu ca asta este adevarat. Am fost binecuvantata pentru ca am fost iubita de tine! Erai in fiecare zi acolo pentru mine, mi-ai fost inspiratie. Printre minciuni, tu erai adevarul. Lumea mea este un loc mai bun datorita tie!

Am lasat pixul jos, si am recitit iar scrisoarea, pentru a fi sigura ca nu am gresit nimic.

Azi, este ziua in care eu o sa-l revad pe Zayn. Astept sa vina Kai, pentru ca a plecat la sala sa rezolve ceva, apoi o sa plec. Sunt atat de nerabdatoare sa scap de aici!

-Hei, printesa! ii aud voce lui James, si tresar.

Strang foaia, apoi ma intorc cu fata la el.

-Puteai sa bati in usa, spun.
-Tot te-ai fi speriat, ridica din umeri si-si da ochii peste cap.
-Ce vrei? intreb oftand.
-Sa mai petrec ceva vreme cu tine, pana vine frate-miu.
-La o distanda de zece pasi, sigur! zambesc fortat.
-Esti paranoica.
-Da, chiar sunt. Este valabil ceea ce am spus.

Incepe sa rada, iar eu ma duc in pat, vrand sa treaca timpul mai repede.

-Ai avut vreodata o iubita? il intreb fara sa vreau.
-De ce ma intrebi? se aseaza si el pe pat.
-Sunt curioasa, si vreau sa treaca timpul mai repede, ridic din umeri.
-Da, am avut.
-Ce s-a intamplat?
-Nu vreau sa vorbesc despre asta.
-Te-a inselat? Ti-a dat papu-
-A fost omorata, mi-o taie.

Imi pun mainile la gura, si il privesc cu ochii mariti. Trebuia sa-l ascult, nu sa mai pun intrebari stupide.

-Imi pare rau! spun.

Nu spune nimic, doar imi da un mic zambet, apoi se ridica si pleaca din camera.

Aud usa si ma ridic imediat din pat, zambind pana la urechi.

-Esti gata? tipa zambind cand intra in camera.
-Da! raspund.

Iau scrisoarea si plecam din camera, apoi coboram scarile, iesind din casa.

Respir din plin, umplandu-mi plamani, si ma uit la cer.

-Cred ca o sa plang, spun.
-Pentru ca stai cu ochii in soare, rade.

Mergem spre masina lui, apoi urcam in ea. Kai imi da o sacoșa unde aveam jacheta si telefonul, băgând scrisoarea.

Drumul a fost unul liber, pentru ca era si o ora târzie, cam in jur de 22.

Am ajuns repede, si am coborât imediat, Kai plecând. Am alergat pana la lift, si am urcat in el.

Inima imi bătea tare cand am ajuns la etajul nostru, si am mărit viteza pana la usa.

Nu am mai bătut in ea, intru direct. Era întuneric si foarte liniște. Ma descalț, si ma duc in camera noastră. Lampa de langa pat era aprinsa, dând o lumina pală.

Zayn era intins in pat si dormea, iar lacrimile au început să-mi curgă.

Am sărit in pat si mi-am pus capul pe pieptul lui, luându-l strâns in brate.

A tresărit iar cand s-a uitat la mine, s-a ridicat in sus, stand acum intre picioarele lui, iar ale mele fiind in jurul lui.

—Iubire, șoptește strângându-ma puternic in brate.

Plangeam la pieptul lui, si ii strângeam tricoul la spate in pumni. Am așteptat timp de o luna momentul asta, si a venit. Il strângeam in brate si el pe mine ca si cum in clipa următoare am muri.

—Inima mea, spune si imi apuca fata in maini, scanandu-ma. Îngerul meu, continua si imi șterge lacrimile.
—Imi pare rau! Te rog iartă-mă! suspin si imi las fruntea pe pieptul lui.
—Hei, hei, spun si imi ridica bărbia, privindu-mă in ochi. Nu este vina ta. Nu am de ce sa te iert, nu ai făcut nimic.
—Nu trebuia sa beau, plang.  
—S-a întâmplat, asta e. Nu te mai gândi la asta, zambeste si imi mangaie obrajii.

Imi pun mâinile pe gâtul lui si il trag mai aproape de mine, lipindu-mi buzele de ale lui. Ne sărutam fara sa ținem cont de aer, nu mai conta daca ne sufocam, tot ce conta era ca este aici langa mine.

—Mi-a fost foarte dor de tine, spune respirând sacadat.
—Si mie de tine. Te iubesc mult! zambesc.

Ma săruta apăsat, si apoi ma strânge iar in brațele lui.

—Nu exista cuvinte pentru a-ti spune cat de mult de iubesc! spune.

Zambesc oftând, si ii mângâi fata.

—Acum, ce face fetița mea? intreaba si își pune mana pe burta mea.
—De unde stii? ma încrunt.
—Mi-a spus Kai.
—A stricat surpriza, scutur din cap.
—Chiar ma așteptam la asta, zambeste.
—Sa stii ca am făcut testul ADN si nu este al lui James, spun repede.
—Stiu. Am vazut foaia.

Profu' de mateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum