Veľa z vás si toto možno neprečítajú, ale pokúste sa :) Je to dôležité.
Určite veľa z vás čaká na to ako som sa rozhodla. Poviem vám nebolo to ľahké rozhodovanie, pretože predsa len dve story písať je poriadna makačka, vymyslieť tam dej, čo kto hovorí a čo sa tam stane a stále niečo originálne je dosť ťažké, ale VY ma posúvate ďalej vašimi komentami, tým, že mi na story dávate 'VOTE', tým, že to čítate. Ďakujem VÁM za to ! ♥ Veľmi si to cením a preto som sa rozhodla pre kompromis. Poniektorým sa to možno nebude páčiť, ale vďaka tomu čo ste mi napísali nezruším ani jednu story, nechcem vás sklamať a ani si vás pohnevať.
Viem si predstaviť, že rodičia budú mať nervy, že za pc sedím každý deň, ale pre vás všetko, je to ako poďakovanie, za to, že ma posúvate ďalej a nechcete mi dovoliť ukončiť to, pretože naozaj nechcem mať na krku niekoho smrť :'). Možno tu kecám už veľa, ale musím vám to napísať...
Asi ste sa pýtali sami seba prečo chcem story zrušiť. Ono to nie je ani veľmi ťažké uhádnuť, ako som už predtým písala dve story sú makačka a k tomu príde škola a vy ste tak úžasný, že chcete diely z mojich storí každý deň, ale to sa dať nebude. Ja sa do školy potrebujem učiť, pretože moji rodičia zo mňa chcú mať vzdelanú dcéru a čo ja viem čo ešte -.-.
Takže kompromis znie: (Bubny :DDD) Nezruším ani jednu story (to už tiež viete), pretože to nedokážem, nedokážem to kvôli vám. Takže som sa rozhodla, že diely budú každý deň, ale striedavo. Napr. včera som napísala 4. časť z Rain makes everything better., dnes napíšem z HEARTBEAT a zajtra zase z Rain ... Mne to ako kompromis vychádza, ale budete si musieť uvedomiť, že ja nemôžem sedieť každú pol hodinu pri pc a písať novú časť ako napr. že v jeden deň pridám aj 3-4 časti z jednej story. Toto už nemôžem ... Prepáčte, ale ja sama o sebe píšem jednu dvoj-stránkovú časť 2 a pol hodiny, pretože ja pri tom uvažujem a mažem a aj tak s tým nie som spokojná. Dúfam že ma chápete.
Chcela by som vás poprosiť o váš názor do komentov. ĎAKUJEM !! ♥
Túto časť by som špeciálne chcela venovať: kbolebruchovej- pretože miluje moju story a ja za to milujem ju (svojím spôsobom) a pretože ma prosila aby som neprestávala písať a napísala mi, že mám talent. Taktiež ma jej komenty vždy dostanú. ĎAKUJEM !!
Potom: tally_744- pretože mi písala aby som písať neprestala leo to je skvelé a že by to bola škoda. ĎAKUJEM !!
Ďalej: Monky6464- pretože on chce aby som to písala. :DD ĎAKUJEEM !!
Tiež: Kamci11- Tebe osobne ďakujem za to, že čítaš obe moje story, tvoje komenty ma vždy potešia a potom mám väčšiu chuť písať. Mne naozaj nevadí, že ťa viac ťahá k Rain makes ... som rada, že to aspoň niekto číta. Takže ĎAKUJEM !!
A nakoniec to najlepšie: Ako som už písala, nechcem mať na svedomí nikoho smrť :DD ako písala: jankastrizova69 Nemám sa opovážiť prestať, pretože toto je jedna z najlepších story. Taktiež mi písala, že mám naozaj originálne nápady nie niečo otrepané. A Janka neboj sa toto ti nespravím, TY závislák :DD. Tebe jedno vážne veľké ĎAKUJEEEEM !!
Ešte aby som nezabudla: KikuTrdielkoo a SimonaSedlakova: Najlepšia sestra a sesternička na svete ♥. Ďakujem vám, že ma tak podporujete ♥. Ľúbim vás !Vlastne Ďakujem vám všetkým, ale teraz už kecám vážne veľa. Tak tu máte story :3. Príjemné čítanie a poprosím komenty či súhlasíte z kompromisom. ILY !! ♥
Z pohľadu Tarry:
(Celú tu časť čo boli nakupovať preskočím, nič také sa tam nedialo.)
YOU ARE READING
HEARTBEAT
FanfictionAž keď si preskáče určitými vecami zistíš aký vzácny je jej tlkot srdca ❤