Part 17.

1K 49 4
                                    

Takže o tomto ma presvedčila: Shawty201 .. ďakujem ♥ Inšpiruješ ma dievča ! To si váž (:DD) !

Neviem, či to bude ešte niekto čítať a preto píšem túto časť ... podľa nej sa budem riadiť .. či pokračujem, alebo nie ... Chcela by som vám povedať, že to bude podľa toho, koľko tu bude votesov, komentov a pozretí. Ak ich tu bude dosť, tak pokračujem, ale tak, že časti budú na nejaké 1-2 strany a budú každý deň .. Súhlasíte ? 

---

Chcela by som vám len povedať/napísať, že to, že je Justin mafián sa tu nebude nijako spomínať. Mafián je, ale nie je tam niečo také na opisovanie, proste on to nejako nerieši, on nechodí na také tie porady a toto, ide len tam, kam sa mu zachce, čiže to tu nebudem vôbec spomínať, akoby mafián ani nebol.

Z pohľadu Justina: 

Tarra išla Jessice dať žrať a ja som sa presunul do obývačky, kde všetci sedeli. Sadol som si na gauč k Fredovi a pozeral s nimi telku. Šak normálka.

"Kde je Tarra ?" opýtal sa do ticha, ktoré vypĺňovali iba tlmené hlasy televízie. Pozrel som na neho a zase na telku.

"Kŕmi Jessicu," prehrabol som si vlasy a vyložil nohy na sklenený konferenčný stolík. Prikývol a ďalej pozeral na telku. Nebaví ma to ! "To akože nič iné nejde ?" vypŕskol som. Alex vzal do ruky ovladač a začal prepínať programy na ktorých nič nešlo.

"A nemôžeš jej toho psa odhovoriť ? Vieš ako ťažko si zvyká na nových ľudí," pozrel na mňa a musím úsúdiť, že má pravdu, ale to ja viem. Sadol som si normálne a lakťami sa oprel o nohy, ruky som mal spojené.

"Ja som jej Jessicu odhováral, ale Tarra je tvrdohlavá. On si nedá povedať pokiaľ sa jej niečo nestane, čo sa dúfam nikdy nestane !" zvýšil som hlas. Prikývol.

"A čo ste robili hore ?" opýtal sa pre zmenu Alex. Mia sa napriamila.

"Pomáhali sme Tarre lepiť plagáty na stenu," ozvala sa Mia znudene na čo som prikývol a potom sa uškrnul.

"Vedel si o tom, že Jaxon je teraz 'popová hviezdička' ?" naznačil som úvodzovky a s úškrnom pozeral na Freda. Ten sa na mňa pozrel a vykúlil oči.

"Čože ? Zopakuj to," posadil sa normálne a pozrel na mňa. Obzrel som sa, všetci sa na mňa prekvapene pozerali a Mia mala nejaký pohľad a lá 'Toto my vysvetlíš'. Pozrel som jej do očí aby vedela, že to čo hovorím je pravda.

"Počul si dobre. Môj malý braček je teplučká Holywoosdka hviezdička. A ževraj aj dosť slávna," uchechtol som sa a pozrel na Freda. Zasmial sa.

"Si robíš prču ?" nadvihol obočie a prekvapene na mňa pozeral. Pokrútil som hlavou a oprel sa.

"Takže ty a ten sexy blonďák z Tarryných plagátov ste bratia ?" vykúlila oči Mia.

"Héj," zvolal Alex. Tí dvaja keď sa hádajú pre také blbosti, to je divadlo. Niekedy si k ich hádkam beriem aj popcorn, pretože to sa už nedá vydržať.

"No čoo," predĺžila to 'o' a odlepila sa od neho. "Musíš uznať, že je sexy," uculila sa a urazenecky na neho hľadela.

"Ja nič unávať nebudem," zdvihol Alex ruky na čom sme sa všetci zasmiali. Mia sa postavila a odkráčala z obývačky nevedno kam. 

"Počkaj, ak som to dobre pochopil," zasmial sa Fredo. "Ty si Tarre nepovedal, že Jaxon je tvoj brat ?" nadvihol obočie so smiechom. Zasmial som sa a pokrútil hlavou.

"Prečo by som aj mal ?" nadvihol som obočie. "Veď to je-"

"Justin !" zakričala Mia. Zasmial som sa a so smiechom som na ňu odkričal.

"Čo je ?" chalani sa zasmiali a ja s nimi. Bože ja z tej baby nemôžem.

"Poď rýchlo sem !" zakričala zase. Lenivo som sa postavil a pri dverách som sa zastavil. Pozrel som na Alexa.

"Tá bab nemá chybu," zasmial sa so mnou a ja som išiel k Mii, aj keď neviem kde je.

"A kam ?" nadvihol som obočie a oprel sa o zábradlie schodov.

"Preboha Justin Tarre sa niečo stalo !" zakričala a vtedy som v jej hlase vycítil ten strach. Úsmev mi behom sekundy zmizol a rozutekal som sa k terase. Ten pohľad ma zarazil. Stál som za sklenenými dverami na terasu a nevedel sa spamätať z toho čo som práve videl. 

Pozeral som cez zakrvavené dvere na zakrvavenú Tarru. Na nič som neváhal, otvoril som dvere a zvreskol na Jessicu, ktorá sa od nej hneď odtrhla, ale stále niečo hrýzla. 

"Fredo !" zakričal som do domu, keď som pribehol k Tarre a znažil sa ju prebrať tým, že som ju slabo prefackával. Ale nepomáhalo to. "A ty choď za Alexom nech ihneď nasadne do auta a čaká ma tam !" prikázal som Mii.

Okamžite pribehol Fredo a s otvornými ústami hľadel na mňa a všetkú tú krv okolo Tarry. "Čo sa tu stalo ?" nadvihol obočie a zohol sa ku mne. Tarra sa stále nepreberala. 

"To práve neviem, ale viem, že musím ísť do nemocnice, takže ..." nedokončil som, vzal som na ruku Tarru a zhrozil sa pohľadom. Všetky veci čo mala na sebe boli dotrhané. Nohy, ruky, tvár a celý trup mala doškriabaný. Na hlave mala veľkú ranu a zakrvavenú celú ľavú ruku. 

"Keď prídem naspäť, ten pes tu nebude !" precedil som cez zuby a kývol hlavou k Jessice. Niečo okusovala, ale to som si nevšímal, pretože som sa veľmi ponáhľal. Dosť času som strávil už len tým, že som ju tu fackal ... 

"A čo s ním mám urobiť ?" Opýtal sa prekvapene.

"Zbav sa ho ! Dúfam, že rozumieš."

***

Vo vrecku mi zazvonil telefón. Tarra je na operačke a nevyzerá to s ňou dobre. Vytiahol som mobil z vrecka a bez toho aby som sa pozrel kto mi volá zdvihol som a priložil si mobil k uchu. 

"Ako je na tom ?" opýtal sa kto iný než Fredo. 

"Nevyzerá to najlepšie," voľnou rukou som si prehrabol vlasy a nervózne sa prechádzal po chodbe. 

"Ináč Justin .. už viem čo Jessica hrýzla," povedal .. rozpačito ?

"Čo ? Čo hrýzla .. a ako to je s ňou ?" sadol som si na stoličku naproti dverám na operačku a podupkával som si nohou.

"Bol tu zverolekár ... Partick sa teraz snaží vyčistiť tú krv na verande."

"A ?" nadvihol som obočie.

"A čo ?"

"Preboha, čo ten sprostý pes hrýzol ?" zvreskol som a ani som si neuvedomil, že som v nemocnici.

"Odhrýzla Tarre nejaký prst."  

Náááázory !! :)) Sorry za chyby ..

HEARTBEATWhere stories live. Discover now