Bethy si Justina naozaj obľúbila, dokonca mu hovorí 'ocko'. Zdá sa, akoby bol Justin tá chýbajúca súčiastka Bethynho pokojného spánku, malá vďaka nemu už pokojne spí a nechodí k psychologičke. Tarra musela napokon povedať Justinovi prečo ho opustila, no ten to vzal s rezervou, pretože vedel, že Matthew je už mŕtvy, ale to Tarre nepovedal.
Po ich polročnom vzťahu Justin Tarru požiadal o ruku, ktorá súhlasila. O tri mesiace na to, mali svadbu Tarra bola v krásnych bielych šatách s úsmevom na tvári a Justin bol odetý do obleku s ešte širším úsmevom na tvári. Čo sa týka malej, tak tá bola družička, v krásnych ružovkastých šatičkách.
Každý z nich sa tešil kvôli niečomu inému a pri tom všetci kvôli tomu istému. Justin sa tešil, že bude Tarra konečne jeho právoplatná manžekla, Bethy tomu, že bude mať konečne rodičov, ktorí ju naozaj neopustia a Tarra ? Tá sa tešila tomu, že Justin bude jej manžel, no taktiež sa tešila, že mu povie tú úžasnú správu. Čakala druhé dieťa.
Tarre a Justinovi sa narodil krásny synček, ktorého pomenovali Ty (Táj). Vyrástol z neho slušný chlapec, ktorému nič nechýbalo.
Z Bethy vyrástla mladá slečna, ktorá milovala adrenalín, no vedela svoje hranice. Stále to bolo odtiaľ potiaľ.
Justin vlastní rodinnú firmu. Je podnikateľ a darí sa mu. Tarra je na neho hrdá.
Samozrejme, nič nie je dokonalé a ani Tarryn vzťah s Justinom. Hádali sa a nie len niekedy. Hádali sa skoro stále, ale len na začiatku. Postupom času prišli na to, že im to problémy nevyrieši.
A teraz si spokojne nažívajú v Miami, nič im nechýba a sú šťastný.
Chcela by som sa poďakovať všetkým ktorí tento príbeh čítali aj keď ho napr. nedočítali.
Konkrétne:
@KikuTrdielkoo- Si úžasná opora. Ďakujem, že si ma takto držala a stále skarhala keď som dala trošku napínavejší koniec :3. Ďakujem !
@Kamca11- Za to ako si ma podporovala, hoci si story (asi) nedočítala. Ďakujem !
@PavlinaBelieber- Za tvoje krásne komenty, hoci si story taktiež nedočítala Ďakujem !
@Eja_Belieber, @Monky6464 a ďalším .. Ďakujem !
Na to, že to je moja historicky prvá story ktorú som dopísala má:
-604 votes
-181 komentov
-18 000+ prečítaní .. a za to vám ďakujem.
Ak by ste chceli naďalej čítať moje story, jednú novú mám na profile :).
Ešte raz ďakujem ! Veľmi si to vážim !
YOU ARE READING
HEARTBEAT
FanfictionAž keď si preskáče určitými vecami zistíš aký vzácny je jej tlkot srdca ❤