Rozum mi hovoril aby som prestala, pretože to neskončí dobre, ale alkohol vyhral. Do rytmu hudby, som sa o neho obtierala stále viac. Boky mi drtil v rukách a vzdychal do ucha od slasti. O malú chvíľu som začala cítiť ako jeho pýcha rastie čoraz viac.
Skončila sa pesnička a začala ďalšia, sprevádzali ju Justinové slová. Táto bola ešte rýchlajšia, chcela som začať zase tancovať, ale tan chalan si ma otočil k sebe a pozrel mi do očí.
"Čo by si povedala na to aby sme sa zahrali, zlatko ?" nadvihol jedno obočie a čakal na moju reakciu. Už len z jeho hlasu som spoznala, že je opitý a zrejmä aj zdrogovaný. Chvíľu som premýšľala čo mu poviem, pretože moje triezve ja mi hovorilo, aby som od neho čo najrýchlejšie utiekla, ale to opité mi hovorilo aby som sa s ním šla 'zahrať' veď čo sa mi môže stať, nie ? A keďže som toho vypila viac než dosť, ovládol ma alkohol.
Pozrela som mu do očí, mal ich krásne modré a nedalo sa im odolať. Na nič som nečakala nahla som sa k nemu a začala som sa s ním vášnivo bozkávať. Začal spolupracovať čo mi aj vyhovovalo. Ruky mi z pása presunul na môj zadok a silno ho stlačil. Zavzdychala som mu do úst, na nič nečakal a jazyk mi strčil až niekam do krku. Nebozkával ma s láskou ani nijak podobne, bozkával ma dravo a vášnivo. Potiahol mza spodnú peru, čím mi dal dôkaz, že chce niečo viac.
Odtiahol sa aby sa nadýchol, oprel si čelo o to moje a pozrel mi do očí. "Chcem ťa, teraz," pošepkal mi na pery a znovu sa na ne prisal. Znova sa odtiahol, túžobne sa na mňa pozrel a začal ma ťahať niekam preč z parketu. Nohy sa mi motali a nezvládala som chôdzu, ale zvládla som to a poslušne som išla za ním. Zastavil pred nejakými dverami, nestihla som zaregistrovať čo je to za miestnosť a už som stála uprostred. Spozorovala som záchody, dámske záchody.
Podišiel ku mne bližšie, chytil ma za sánku, palcom mi pohladil líce a prisál sa mi na pery. Ruky som si automaticky obmotala okolo jeho krku a pritiahla som si ho ešte bližšie, keď sa to ešte dalo. Prsty som zaplietla do jeho vlasov a preplietala som ich medzi nimi. Jeho ruky sa presunuli na môj pás, odkiaľ putovali stále nižšie až sa zastavili na mojom zadku. Pevne mi ho stlačil nad čím som zavzdychala a automaticky som si nohy obmotala okolo jeho pásu, tým pádom už medzi nami nebola žiadna medzera.
Z úst sa mi presunul na krk, ktorý začal dravo okusovať a sať, pri čom som kňučala pretože to bolelo a prestávalo sa mi to páčiť. Pritlačil ma o stenu a začal zo mňa vyzliekať svetrík a aj napriek mojím protestom sa mu to podarilo. Spustila som z neho nohy a rukami mu začala zatláčať do hrude, ale nepomáhalo to, tlačil ma o stenu stále viac až to bolo nemožné.
Ani neviem ako a ocitla som sa na zemi. Sedel na mne obkločmo, rukami mi rozopínal košeľu a na tvári mal úškrn. Začala som sa pod ním vrtieť, ale ani to nepomáhalo, chcela som kričať, ale potom som si uvedomila, že by to nikto nepočul, tak som to vzdala. Začal mi pomaly vyzliekať košeľu a vtedy akoby som úplne vytriezvela. Vedela som, že som sa do toho dostala sama, tak sa musím z toho musím aj sama vyslobodiť. Rukami som mu začala tlačiť na hruď v domienke, že zo mňa zlezie, ale nestalo sa tak. Dostala som od neho len úškrn a potom som pocítila páčivú bolesť tváre. Všetko sa mi rozmazalo a cítila som, že sa mi chce čoraz viac spať.
Zrazu sa všetko udialo tak rýchlo, niekto zo mňa strhol toho chalana a viac si už nepamätám, iba čierno.
Z pohľadu Justina:
Všimol som si ako nejaký chuj Tarru niekam ťahá a dostal som nervy. Tá baba si koleduje o riadny prúser, pretože je na mol a pri tom má len šestnásť.
"Jake ?" obzrel som sa a za sebou som videl Jakea ako flirtuje s nejakou babou a jej kamarátkami, to ma ale netrápy. Slúchadlá som položil na stolík a podišiel som k nemu. "Jake," postavil som sa pred neho a pozrel na neho, jedno šťastie, je triezvy.
"Hm ?"
Obzrel som sa a zase pozrel na neho. "Ospravedlňte nás," zavrčal som tým štetkám a odtiahol som Jakea ďalej.
"Čo chceš ?" vyštekol. A pozrel sa inam.
"Potrebujem si odskočiť, vezmi to za mňa a asi už pôjdem. Dík," povedal som rýchlo, nestihol ani zareagovať a už som išiel smerom k wéckám. Vošiel som na mužské, tu ale nebola ani noha. Vyšiel som z dverí mužských záchodov a postavil sa pred dvere tých ženských, nadýchol som sa a vrútil som sa do dverí. Naskytol sa mi nepekný pohľad na takmer omdlievajúcu Tarru a toho chuja nad ňou.
Strhol som ho z nej. "Nechaj ju na pokoji !" zvreskol som jeho smerom, chcel som pomôcť Tarre, ten kokot ma ale chytil za rameno a odsotil niekamsi ku stene.
"Ale noták, veď ju môžeme mať obaja," približoval sa ku mne. Počkal som si na správnu príležiotosť a vrazil mu jednu do nosu, ktorý si reflexne chytil.
"Vravel som ti aby si ju nechal," povedal som naštvaným tónom a vrazil mu ešte jednu. Trochu sa zapotácal, utrel si krv do ruky a išiel mojím smerom. Chcel mi jednu vraziť, ja som sa mu ale úspešne uhol a on tým pádom narazil päsťou o stenu. Zasyčal, otočil sa mojím smerom a s chuti sa zasmial.
"Myslíš, že si silnejší keď si triezvy ?" nadvihol obočie a zasmial si. "Si srab !" zvreskol. To som už nevydržal a kopol som mu medzi nohy. Padol na kolená, kopol som mu do rebier, zasyčal bolesťou a padol na zem. Udeľoval som mu jeden kopanec za druhým, až pokým sa mi nezdalo, že už má dosť. Za toto budem mať určite vyhadzov.
Podišiel som k Tarre a pozrel na ňu, tá mala už dnes dosť a to všetkého. Vyzliekol som si koženku, prehodil som ju cez Tarru, vzal som ju na ruky a išiel som s ňou k chalanom. Už z diaľky som videl ich box a ich smiech bolo počuť cez pol baru, to som sa nemohol zmýliť, veď kto iný by to bol ? V tom boxe však neboli sami, na každého jedného sa lepila nejdna štetka.
Fredo si ma všimol, keď som zastavil pri tom boxe. "Máte sa ako dostať domov ?" pozrel som po všetkých a nakoniec sa zastavil na ňom.
Prikývol. "Zavoláme si taxík," usmial a už sa venoval jednej z tých štetiek.
Toto bude ešte dlhý deň.
Z pohľadu Tarry:
Ráno som sa zobudila na sucho v krku, príšernú bolesť hlavy a riadnu opicu. Vôbec nič si nepamätám. Posadila som sa na posteli, nohy som si pritiahla k telu, ruky si obmotala okolo nich, čelo si položila na vrch kolien a vydýchla si. Chcela som sa zase nadýchnuť, ale prišlo mi nevoľno a nakoniec som objímala záchodovú misu.
Kratšia- som lenivá a nechce sa mi ... :/
YOU ARE READING
HEARTBEAT
FanfictionAž keď si preskáče určitými vecami zistíš aký vzácny je jej tlkot srdca ❤