Musím vás už otravovať, ale ak chcete moje príbehy čítať naďalej, prečítajte si prosím mojú novú story .. My plast on scars is dance :) .. Pretože ak tam do dnešného večera nebude aspoň 3+ votes a nejaké komenty .. nepíšem už asi vôbec .. Nemám nápady až na MPOSID .. ak mi to s tým príbehom nevýjde asi prestávam písať. Ďakujem za pochopenie :). Príjemné čítanie.
Z pohľadu tretej osoby na Tarru:
Po tom, čo Tarra prijala rozumnejšiu Matthewovu možnosť, musela odísť. Neodchádzalo sa je ľahku, ale musela to urobiť pre Justinove a drobcove bezpečie. Ak by sa tak nestalo, zomreli by dve nevinné duše kvôli nej a ona s nimi. Teda Tarra si to myslela. Mala na výber: USA, Brazília, Francúzsko alebo Austrália. Samozrejme, že si vybrala USA. Chcela byť Justinovy čo najbližšie. Matthew nemal ako podmienku iba odsťahovanie sa, Tarra nesmela nikoho zo svojich známych nijako kontaktovať. Keď si šla po veci a odniesť Justinovi list na rozlúčku nesmela s nimi ani prehovoriť, ináč by skončila. Musela si zmeniť číslo a meno na Tarra Green, po jej otcovi. Žiadna Tarra Clark neexistuje ! A ani nebola !
Presťahovala sa do Miami, to mesto ju vždy inšpirovalo, malo krásne pláže a od prvej chvíle si to tam zamilovala. Avšak niečo jej tam chýba doteraz. Justin ! Už toľkokrát mu chcela zavolať, no bála sa, že by na to prišiel Matthew a chalani. Tí trvali na tom, aby Tarre kúpili dom a všetko vybavenie v ňom, vzali ju na nákupy a pokupovali jej oblečenie, oblečenie pre bábo -chlapca a aj dievča-, kúpili jej auto .. no proste všetko, napriek Tarrynmu protestu. Nechcela to, nechcela nič .. od nich už nie, no musela to prijať, vyhrožovali jej smrťou, Justina.
Tarra nesmela protestovať, musela počúvnuť všetko, čo jej kázali a Tarra na rozdiel on nich žiadala iba aby ju už ani oni nikdy nekontaktovali. Vedela, že jej to musia splniť, pretože ona sama musela splniť niekoľko podmienok.
Už viac nechcela byť v kontakte s nimi. Zničili jej už život viac ako dosť.
Aj tak si nechce pripustiť, že je Justin mafián. No napriek tomu, ju k tomu ťahá jeden fakt - nic o ňom nevie. Poznajú sa už 5 rokov a ona o Justinovi vie dokopy nič. A to ju odrádza, no stále ho miluje. A nikdy neprestane.
Ked už sme pri ich láske, Tarra bola naozaj tehotná. O sedem mesiacov po jej odchode sa jej narodilo dievčatko. Dala jej meno Bethany, nechcela totiž dávať žiadne meno čo by jej pripomínalo jej starý domov, jej stare ja pred malou. Dnes už má Bethy rok a štvrť a rastie z nej krásna dievčina. Tarru však mučí fakt, že viac zdedila po Justinovi ako po nej samej. Má krásne hnedé karamelové očká, do ktorých by sa zamiloval aj slepý, zmysel pre humor, je dobrosrdečná, milá a všetci z jej okolia ju doslova milujú. Prečo by aj nie, keď je dcéra Justina, len ten o nej chudák nevie. Črty tváre má po Tarre a aj jej malinké plné pery. Jediné čo nemá ani po jednom sú jej blonďave vlásky. Teda to si myslí iba Tarra, lenže ona nevie o tom, že bol Justin kedysi blonďák, nevie o ňom nič, no napriek tomu ho miluje a aj to malinké stvorenie, ktoré jej robí starosti.
Dokonca ani Matthew nevidel malú Bethy. Musel splniť dohodu s Tarrou, pretože tá by ho udala polícii. Vedel, že by mu to neprospelo. Nedal ju ani sledovať, veril jej, pretože vedel, že Justina miluje a nechce aby sa mu niečo stalo. Musel svoju časť dohody splniť aj on.
K Tarrynej práci, robí manažérku v štvor-hviezdičkovom hotely v centre Miami. Pre malú má opatrovateľku, no často ju bráva so sebou do práce a dáva ju do detského kútika k deťom ostatných či už zamestnancov, alebo hosťov hotela. Stále neverí ľuďom a hlavne sa bojí, že by niekto mohol uniesť, alebo niečo urobiť malej. K tej práci, nepotrebuje ju. Matthew jej na účet dal peknú časť peňazí a ešte zo súdu o majetok jej adoptívnych rodičov získala všetko čo mali, keďže nikto nevie, že Tom stále žije.
YOU ARE READING
HEARTBEAT
FanfictionAž keď si preskáče určitými vecami zistíš aký vzácny je jej tlkot srdca ❤