Trochu na začiatok a od témy .. nepoznáte tu niekto stránku na internete, kde sa môžem samoukou vyučiť anglicky zadarmo ? Treba mi to, pretože musím vedieť dobre anglicky a zatiaľ som nič také nenašla .. Alebo či neviete nejaký spôsob ako by som si to ľahšie nacpala do hlavy .. Ak by tu niekto taký bol .. prosím napíšte mi koment. Dopredu ďakujem.
"Čo-čože ?" vydal zo seba Justin koktavo a ja som sa zasmiala a neskôr prikývla.
"Viem, že to asi necítiš rovnako a ja tu budem teraz čeliť naozaj veľkej potupe, ale už som to nedokázala držať v sebe a nepovedať ti to," mám mu povedať všetko ? Mám mu povedať, že už nedokážem žiť bez toho, aby som nevidela jeho krásny úsmev ? Mám mu povedať, že ma zabíja pocit, že je zo mňa sklamaný ? Možno som túto poolhodinku bola úprimná a viac než dosť, ale toto by som sa mu neodhodlala povedať asi nikdy. Zapozerala som sa mu do očí a hrala sa s retiazkou na krku. Dostala som ju na Vianoce od Justina. Bol na nej malý krížik, ktorým sa retiazka prepojovala. Ešte na štedrý deň som si ju dala na krk a odvtedy ju tam mám zavesenú. Už je to niečo cez dva mesiace a ja som si ju nezložila z krku a nikdy tak nespravím. Ani keby ma odmietol. Nejakú pamiatku na chlapca, ktorý je prvý, ktorého naozaj milujem musím mať. Justin si okolo môjho pása obmotal ruky, pritiahol si ma k sebe a silno ma objal. Doslova som cítila tú lásku. Tiež som ho objala, no okolo krku a užívala si ten pocit, že ho mám po tak dlhej dobe opäť pri sebe. Pohladil ma po vlasoch a hlavu si zaboril do môjho ramena a viac ma stisol. Neviem ako som to dokázala. V živote by som nepovedala, že sa do neho zamilujem. Poznáme sa niečo cez dva roky (?) a ja som si to uvedomila až dnes. Pri tom som to vedela už mesiace dozadu. Pri tom čo ma prvý krát pobozkal. Usmiala som sa keď som si nad tým spomenula a Justin sa odtiahol. Pozrela so do zeme a zvesila ruky z jeho pliec. Chytil mi bradu a zdvihol mi hlavu aby i videl do očí.
"Hlavu hore princezná, padá ti korunka," usmial sa a ja som si zahryzla so pery. Objal ma ešte raz, no tentokrát iba krátko a pri tom ako sa odo mňa odťahoval ma pobozkal na krku. Zdesene som sa na neho pozrela, pretože naozaj neviem prečo to urobil. Znovu sa usmial. Dobre, ten úsmev mi chýbal, no teraz mi liezol mierne na nervy.
"Tiež ťa milujem," vyvalila som oči a myslela si, že sa pri tých slovách roztečiem. Nevedela som si teraz vybaviť či to myslel vážne, zaujímali ma len tie dve slová čo mi povedal. On ma miluje ! Prihlúplo som sa usmiala a stále z neho neapúšťala oči. Pristúpil ku mne o krok bližšie a pravou rukou mi chytil líce. Bubienkom prsta mi po ňom prešiel pri čom som privrela oči a užívala si ten pocit. Druhou rukou mi chytil tvár, pri čom som sa mu pozrela do očí. Pohľadom sa uistil či môže pokračovať. Nezmohla som sa na slovo, tak som iba prikývla hlavou. Usmial sa a začal sa tvárou približovať k tej mojej. Zadržala som dych a čakala na tú chvíľu kedy sa jeho pery budú otierať o tie moje. Pohladkal ma palcom po lícnej kosti a jemne ma pobozkal na pery. Neodtiahol sa, skúšal ma či sa odtiahnem, no najbližšiu dobu som to nemala vôbec v pláne. Spravil prvý pohyb peramy a čakal. Pohyb som zopakovala, na čom sa Justin usmial a jeho ruky preložil na moje boky. Pevne ich stlačil a pritiahol si ma k sebe bližšie. Usmiala aom sa a ruky si spojila za jeho krkom. Stále tomu nedokážem uveriť. On ma miluje ! On ma miluje ! Jazykom mi bošiel do úst a celé mi ich skúmal. Zaplietla som prsty do jeho vlasov a jemne ho za ne ťahala.
Zobudila som sa na to, že mi bola zima. Posadila som sa na posteli a pretrela si oči. Ono to bol sen. Čože ? Niééé. Moje vnútro kričalo. Slzy sa mi tlačili do očí a nedalo sa ich zastaviť. Potichu som vzlykala aby som nezobudila ostatných a zložila si hlavu do dlaní. Chce sa mi umrieť. Už som mohla byť s Justinom, ale nie ! Ono to sa mi musí snívať. Bože som tak blbá. Zacítila som vedľa seba pohyb a poviem vám naozaj som sa bála. Neviem kto vedľa mňa je a bojím sa to zistiť. Dotyčná osoba sa posadila a ja som sa bála stále viac.
"Tarra ? Si v poriadku ?" opýtal sa ma pre mňa dosť známy hlas. Pozrela som sa vedľa seba a všimla si ho sedieť vedľa mňa. Opieral sa o jednu ruku a s prižmúrenými očami mi pozeral do tých mojích. Bol prikrytý mojou perinou a nemal na sebe tričko.
"Justin ?" opýtala som sa a pomaly si začala vybavovať včerajšok.
Po tom nádhernom bozku, sme sa od seba odtiahli a Justin ma objal okolo pása ako predtým. To všetko by bolo fajn, kedy sa do domu nevrútil Twist s Colinsom (Fredo). Je jasné, že ako prvé zamierili do kuchyne -prasatá nenažrané-. Veľmi by mi to nevadilo, pretože oni 24/7 buď niečo žerú, alebo pijú. Ale teraz som sa tam objímala s Justinom po tom ako sme si vyznali lásku. Po kuchyni sa ozvalo hlasné zapískanie na čo som sa od Justina odtiahla, na čo on zabručal. Zasmiala som sa a išla k chladničke z ktorej som si vytiahla minerálku.
"Veľmi pekne ďakujem," povedal so sarkazmom a sadol si na stoličku ako predtým. Colins sa zasmial a vybral sa k chladničke. Sadla som si na barovú stoličku a čakala čo z neho vyletí. Dúfam, že nepočúvali za dverami, alebo tak, lebo ak to zistím, zavesím ich za gule do prievanu ! Zasmiala som sa na svojej myšlienky a všetci na mňa strhli pohľad. Zdvihla som ruky do vzduchu a čakala kým sa vrátia k svojej činnosti. Twist s Colinsom sa vrátili k prehrabvaniu chladničky -chudák ona- a ja som sa pozrela na Justina. Usmieval sa, usmiala som sa tiež a dala si prst k perám na znak toho aby bol ticho. Prikývol a žmusrkol na mňa.
"Nemali by sme o niečom vedieť ?" s Justinom sme sa pozreli na Freda a ja som vykúlila oči. S Twistom boli oprený zadkami o kuchynskú linku a pozerali na nás naozaj divným pohľadom. Vyzerali akoby tam stály už hodnú chvíľu. Prekrútila som nad nimi očami a obpila si z otvorenej minerálky.
"A čo by si chcel vedieť ?" nadvihla som obočie a znudene sa na neho pozrela. Premeral si ma pohľadom a pozrel na Justina. Tiež som sa na neho pozrela. Mal nadvihnuté obočie a pozeral sa na nich dvoch.
"A vy si myslíte, že som sprostý ? Bývame spolu v jednej domácnosti. Myslíte si, že som si nevšimol, že spolu niečo máte ?" na moje nešťastie som práve v tej chvíli pila mineráklu, takže všetka teraz skončila po dlážke a k tomu som sa dusila. Upokojila som svoj dych, posledný krát som zakašľala a utrela si ústa rukou. Pozrela som na neho a nadvihla obočie.
"Si v poriadku ? Zlatko, ja mám priateľa a budem ho mať asi ešte dlho, tak sa prosím ťa spamätaj !" ironicky som sa zasmiala a postavila sa zo stoličky. Dobre klamala som, priateľa nemám, ale na moju obranu. Nechcem aby to teraz zistili. Ešte sme sa s Justinom ani nedali dokopy a kto vie či sa dáme, ale viem, že oni by sa na tom dobre zabávali. Viem ako to bolo s Miou a Alexom. Hovorila mi o tom, že sa na tom zabávali ešte naozaj dlho po tom čom sa to o nich dvoch dozvedeli. Pretože oni ževraj nie sú na vzťahy, teda tá ich partia ani neviem čoho. Vykročila som von z kuchyne a pri prahu dverí som sa na neho otočila.
"A nezabudni, že to máš upratať," ukázala som na zem a žmurkla som na neho. "Sám si to spôsobil," dodala som a usmiala sa na Justina predtým než som vyšla z kuchyne a išla ku schodom.
"Odkedy je taká drzá ?" začula som Colinsov hlas z kuchyne.
"Drž hubu, lebo ťa zavesím za gule do prievanu !" zakričala som mu naspäť a pri kráčaní hore schodmi som začula Justinov smiech.
"Moc by som ju neprovokoval," povedal pomedzi smiech a ja som zastala a uškrnula sa.
"To platí aj pre teba, Bieber !" zasmiala som sa a zrejme som nebola jediná, keďže sa smial aj Twist. Zavrtela som hlavou a vyšliepala som posledné schody. Zavrela som sa v izbe a zvalila sa na posteli. Prešla som si jemne bruškami prstov po perách a prihlúplo sa usmiala. Zatvorila som oči a viac už nevnímala.
Vote&coments :)
YOU ARE READING
HEARTBEAT
FanfictionAž keď si preskáče určitými vecami zistíš aký vzácny je jej tlkot srdca ❤