Part 16.

1.2K 54 1
                                    

Chcela by som vám oznámiť, že cez školský rok nebudú časti až tak často, pretože neviem koľko budem mať času na učenie a tak :) Ale budem sa snažiť pridávať ich čo najčastejšie a budú pridávané ako doteraz, čiže striedavo. Ďakujem za pochopenie :) 
BTW: Prepáčte včera sa mi nechcelo :/ :DD.

"Tak ?" opýtala sa ma Mia hneď potom, čo som vyšla z kúpeľne. 

V ruke držím tie testy a neviem či jej ich mám ukázať alebo nie. Pomalým krokom som sa dostala k posteli na ktorú som si sadla, hneď vedla nej. Znepokojene na mňa pozrela. Podala som jej testy so smutným výrazom a už vedela na čo narážam. Pozrela sa na nich a usmiala sa, tiež som sa usmiala.

"Takže ?" Pokrútila som hlavou s úsmevom. "Ale ako to ? Čo to zvracanie alebo to, že ti mešká menštruácia ?"

Pokrčila som ramenami. "Koľkého je dnes ?" pokrčila som obočie, keď som si na niečo spomenula.

"19 ?" nadvihla obočie.

"Ahá tak tak to je .." buchla som sa po čele a pozrela na nechápajúcu Miu. "Myslela som, že je 29 a nevoľno ? Možno mám len na niečo alergiu, teda na niečo čo som zjedla, alebo čo ja viem ?"

"No, síce som sa tešila .." buchla som ju po ruke. "Au !" zvreskla. "Nenechala si ma dohovoriť," ohiakla sa.

"Prepáč," odsadla som si od nej o niečo ďalej.

Ďakovne sa usmiala. "Síce som sa tešila na niečo nové, ale som rada, že to tak nie je, pretože ako si sama povedala si ešte mladá. Ja sama mám devätnásť a dieťa nemám, tak prečo by si ho ty mala mať v sedemnástich ?" Prikývla som a pozrela sa na stenu nad posteľou.

"Tak kam si vyrazíme dnes ?" nadvihla obočie a pozerala na mňa.

"Mám lepší nápad, ale najprv pôjdem povedať chalanom, že sa malé nečaká, pôjdeš so mnou ?" s úsmevom prikývla, postavila som sa z postele, podišla som k dverám ktorými som prešla hneď potom čo som ich otvorila. Išla som po dlhej chodbe až ku schodom na ktorých ešte stále sedel Justin. Ukázala som Mii aby bola ticho a aby zostala tam kde je. Prikývla. Ďakovne som sa na ňu usmiala a išla som dole schodmi, pri Justinovi som zastavila a sadla si na ten istý schod ako on. 

Pozrel na mňa a potom vrátil zrak naspäť dopredu. "Tak ?" Pozrel na mňa, pokrútila som hlavou s úsmevom. Smutne sa na mňa usmial a potom ma objal.

"Deje sa niečo ?" zmraštila som obočie aj keď ma nemohol vidieť. Odtiahol sa a pozrel do zeme.

"Tešil som sa na niečo nové a tak tajne som dúfam, že v tom budeš," ospravedlňujúco sa na mňa usmial a mne skoro vypadli oči z jamiek.

"Čože ?" rozhodila som rukami. "Mia hovorila to isté," pozerala som na neho a na jeho tvári som hľadala nejaký náznak toho, že si zo mňa strieľa.

"Robím si srandu," zasmial sa a ja som si asi až moc viditeľne vydýchla. "Ale bolo by to super,"

"To myslíš vážne ? A naozaj myslíš, že by sa to tu hodilo ? Podľa mňa nie, pretože podľa mňa tá zbraň ktorou si minule mieril na Blacka určite nie je z toho, že robíš DJ- a. Nehnevaj sa, ale dieťa by som chcela najskôr v dvadstiatich," zasmial sa a ešte raz ma objal. "Ale naozaj odceňujem tvoju podporu," zasmiala som sa a postavila sa zo schodov, razlúčila sa s Justinom a išla hore za Miou. 

"Čo ideš teraz robiť Tarra ?" Opýtal sa keď som vyšla posledný schod. Otočila som sa na neho.

"Ešte nejaké upravy do izby s Miou," prikývol. "Maj sa a ty poď !" zatiahla som ju za ruku do mojej izby. Zatiaľ čo ja som hľadala potrebné veci na dokončenie, vylepšenie, alebo ako to mám povedať Mia si sadla na moju posteľ a pozorovala ma.

"Čo akože ideš robiť ?" 

"Už skôr som premýšľala o tom, že by som si na jednu z týchto stien plepila plagáty, ale nikdy na to nebol čas," zohnala som všetko potrebné a hodila som to na posteľ. 

"Takže ?" nadvihla obočie a postavila sa z postele.

"Takže ideme na stenu lepiť plagáty môjho idola !" zahlásila som na čom sa zasmiala.

"Idola ? Ty aj nejakého máš ?" prikývla som a vytiahla jeden zo spústy plagátov a ukázala som jej ho. "Páni, síce veľmi nie som na hnedookých blanďákov, ale je sexy. A ktože to má byť ?" nadvihla obočie.

Udivene som na ňu pozerala. "Ty ho nepoznáš ?" pokrútila hlavou. Išla som jej povedať, jeho meno, keď sa otvorili dvere a v nich stál Justin. Zavrel dvere, obišiel moju posteľ a ľahol si na prádznu polku. Vzal do ruky pár plagátov a obzeral si ich.

"Tak kto to je ?" pohľadom som trhla na Miu, ktorá mala ruky v bok a pozerala na mňa s prižmúrenými očami.

"Jaxon Bieber," zavrčal Justin a ja som na neho prekvapene pozrela.

"Ty vieš kto je Jaxon Bieber ?" nadvihla som obočie. Pokrútil hlavou a položil tie plagáty naspäť. "Vážne to nevieš ? Veď máte rovnaké priezvisko a aj sa na seba trochu podobáte," Mia začala horlivo prikyvovať.

"Vôbec sa na seba nepodobáme. Veď sa na neho pozri má blond vlasy a vyzerá ako gay," povedal otvorene.

"On nie je gay " zasyčala som.

"Ako myslíš," zdvihol ruky nad hlavu. "Ale vyzerá ako šetstnásťročná teplá hviezdička z Holywoodu," poznamenal na čo sa Mia zasmiala.

"Ako vieš, že má šestnásť ? A ako vieš, že je 'hviezdička z Holywoodu ?" ukázala som úvodzaovky a nadvihla jedno obočie. Zostal zarazený. 

"Typol som si ?" mávla som rukou nech to nechá tak. Stále mi tu čosi nesedelo, ale to je fuk.

... 

Po niekoľko hodinovom lepení plagátov na setnu som to s Miou a Justinom konečne dolepila. No, bol na niečo dobrý.

"Podľa mňa to vyzerá dobre," zahlásila Mia na čo som prikývla. Postavila som sa z postele pred nich, keďže na nej ležali a dala som si ruky v bok.

"Zdvihnite tie svoje lenivé zadky, chcem to tu popratať a ísť za Jessicou, ešte dnes nič nežrala," čakala som kým sa im uráči a hoci dosť lenivo a pomaly, ale postavili sa.

Postupne som popratala, celú posteľ a aj zem na ktorej sme nechali borel a išla som dole. "Justin ?" Zakričala som na neho, na čo hneď dobehol a pozrel na mňa s nadvihnutým obočím. "Čo jej mám dať ?" 

"Vážne si si to s tým psom ešte nerozmyslela ?" posadil sa na barovú stoličku oproti a pozeral kam inam, než na mňa. Pokrútila som hlavou.

"Tak čo jej mám dať ?"  so vzdychnutím sa postavil, podišiel k skrinke kde bolo jedlo výlučne pre psa a začal sa tam hrabať. "Pozri, " vzdychla som čím som upútala jeho pozornosť a pozeral na mňa. "Viem, že nie si dvakrát spokojný, že za Jessicou chodím, ale môžem ti odprisahať, že mi ten pes nič neurobí, naozaj," prikývol a zo skrinky vytiahol psiu konzervu, otvoril ju a podal mi ju.

"Hento a daj jej aj granule ak sa o toho psa chceš tak starať," prikývla som a vydala sa k dverám na terasu. "A nezabudni na vodu," zakričal za mnou na čo som sa zasmiala. Prešla som otvorenými dverami a následne cez ich zatvorila . Popozerala som sa po záhrade, kde je Jessica až som si ju všimla na jej úplnom konci. 

"Jessica !" zakričala som najviac ako som mohla. Začala utekať ku mne. "Jessica, moja," chcela som si čupnúť, ale všimla som si, že sa rozbehla ešte viac a nevyzeralo to tak, že by chcela pri mne spomaliť a zastaviť. Začala som cúvať. "Jessica ! Jessica!" začala som kričať, keď na mňa skočila. Cítila som strašnú bolesť ruky a nôh. 

Neviem čo sa deje ! 

HEARTBEATWhere stories live. Discover now