Part 40.

792 41 1
                                    

Za 1. 40. časť .. wow .. :'o Toto by som nikdy nepovedala.

Za 2. Toto je moja prvá story, ktorá má tak veľa častí .. a prvá story ktorú dopíšem :oo .. wow ., Ďakujem .. mám vás rada !

Tarra:

Neprešli možno dve minúty a už som na páse pocítila jeho ruky. Vedela som že príde a ak nie, tak som v to aspoň dúfala. Nehnevala som sa na neho, ale nemám rada, keď si zo mňa niekto robí srandu, alebo sa baví na moji osobu. Nechala som kamennú tvár, no vo vnútri som sa usmievala. Bola som rada, že si to chce vyžehliť. Bolo to roztomilé.

"Hneváš sa ?" opýtal sa previnilým hlasom a ruky obmotal okolo môjho pásu, pri čom ich spojil na mojom podbrušku. Zachvela som sa a na svojom krku som pocítila prerývaný dych, čo znamenalo, že sa zasmial. Pokrútila som nad ním hlavou a odstrčila som ho od seba. Otočila som sa mu čelom a všimla si jeho prekvapeného výrazu. Zasmiala som sa nad ním a postavila som sa pod prúd vody. Rukami som si prešla cez vlasy a zatvorila som oči pritom ako mi horúca voda opäť tiekla po mojom tele. Otvorila som oči a pohľadom som zavadila o Justina, ktorý si ma premeriaval pohľadom a pri tom si hrýzal do spodnej pery. Nikdy ho nepochopím.

"Čo ?" vyštekla som trochu nepríjemnejším hlasom než som chcela, ale to už späť nevrátim. Pohľad nasmeroval na mojú tvár a potom sa uškrnul.

"Si proste nádherná," pokrčil ramenami. "Na teba sa nedá nedívať," jazykom si prešiel po spodnej pere a ja som sa pri tom proste musela zahryznúť do pery.

"A ty klamár," sklopila som pohľad a ruky si prekrížila na prsiach. Až teraz som si vlastne uvedomila vážnosť tejto situácie. Stojím tu pred ním nahá v sprche a on mi skladá komplimenty. Hneď ako som si to uvedomila som sklopila pohľad, pretože sa mi do tváre nahrnula červeň a ja som bola v rozpakoch. Začila som ako sa zasmial.

"Ty sa červenáš ?" pristúpil ku mne, na čom ja som pokrútila hlavou a odstúpila som od neho tak, že som chrbtom narazila na studené kachličky, no stále som nezdvíhala zrak. Zachytila som jeho pohyb a potom jeho telo nalepené na tom mojom. Moju bradu si vzal medzi palec a ukazovák a zodvihol mi ju tak aby som mu pozerala do očí. Usmial sa. "Ale áno .. ty sa červenáš," druhú ruku mi obmotal okolo pása a pritiahol si ma k sebe. Zapozerala som sa mu do jeho krásnych karamelových očí a na všetko som akoby zabudla. Bol len Justin a ja. Moja nahé mokré telo nalepené na tom jeho. Jeho oči vpíjajúce sa do tých mojích. Mal v nich vzrušenie a starosť, ale hlavne lásku, ktorá tam prevládala. Na nič som nečakala a dravo sa prilepila na jeho pery. Boli tak mäkké a sladké. Bozkávala by som ho denno- denne bez prestávky, nehľadiac na čas. Bohužiaľ sme len ľudia a kyslík potrebujeme a teraz to nie je inak. Odtiahla som sa od neho aby som sa nadýchla, no Justina sa mi dravo prilepil na pery a natlačial ma chrbtom na studené kachličky. Striaslo ma, na čo sa Justin uškrnul, no stále ma bozkával. Moje ruky zablúdili na jeho hruď po ktorej som začala prechádzať nechtami. Vedela som, že ho to vzrušuje, no prečo si nedať druhé kolo ? Moje ruky putovali po jeho hrudi nižšie a moje pery stále bozkávali tie jeho. Vzdychol mi do úst a ja som sa zasmiala. Odtiahol sa odomňa a pozrel mi do očí.

"Neprovokuj ! Pretože sa neovládnem a preti-" nemohol dopovedať, pretože som mu skočila do reči.

"Kto povedal, že chcem aby si sa ovládal ?" nadvihla som jedno obočie a provokačne sa zahryzla do spodnej pery. Odrazila som sa od steny a priblížila som sa k nemu. Pozerala som mj do očí, no nikto nič nehovoril. Ruky som opäť položila na jeho hruď a nechtami putovala stále nižšie. Zavzdychal, zakúsol si do spodnej pery a s uchechtnutím pokrútila hlavou.

"Takže ty chceš druhé kolo ?" neodpovedala som. Moju ruku zastavil až jeho kamarát, ktorý už stál v pozore. Nechtami som mu prešla po celej dĺžke a pritom mu pozerala do očí. Pri mojom dotyku zatvoril oči a slastne vzdychol. Uškrnula som sa a než som sa stihla spamätať, bola som opäť natlačená na kachličkách s jeho perami na tých mojích. Usmiala som sa mu na perách a Justin mi rukou začal prechádzať po vnútornej strane stehna až zastal pri mojom prirozdení. Vzdychla som po dychu a Justin sa uškrnul. Druhú ruku mi obmotal okolo pásu a pritiahol si ma na jeho telo. Odlepil sa od mojích pier a prisál sa mi na krk. Vzdychla som vzrušením keď mi prstom prešiel po klitorise a pri tom mi sál a olizoval krk. Znovu mi prstom prešiel po mojom citlivom bode a jedním do mňa vošiel. Zalapala som po dychu a hneď nato vdychla. Pohltila ma vlna vzrušenia a ja som len čakala čo sa bude diať ďalej. Pomaly zo mňa vytiahol prst a zase ho do mňa zasunul. Vzdychla som, načo na Justin pohrýzol do krku. Začala prstom pohybovať dnu a von a tým na privádzať do šialenstva. Neviem kde sa to naučil, ale robí to kurva dobre ! Vzdychla som a chytila jeho tvár do mojích rúk. Odtiahla som ju od môjho krku a nenásitne som sa mu prilepila na pery. Justin do mňa vsunul ďalší prst a ja som sa mu zahryzla do spodnej pery, načo zavrčal a následne potiahla, pokiaľ sa mi nevyšmykla. Prstami zase pohyboval dnu a von a stále rýchlejšie, čím ma privádzal k môjmu vrcholu. Nenásitne som bozkávala jeho pery a každou sekundou som bola bližšie a bližšie k svojmu vrcholu keď s pohybmi prestal a prsty zo mňa vytiahol. Zavrčala som, otvorila som oči a pozrela sa do tých jeho. Nechápala som prečo to urobil, no v očiach mal iskričky. Rýchlosťou svetla sa ku mne priblížil a jednu nohu mi obmotal okolo pása. Usmial sa a prilepil sa na moje pery. Jednu ruku mi držal pod stehnom dvihnutej nohy a  za druhú si ma tlačil na jeho telo. Špičkou jeho penisu (jak já to nenávidím opisovať :'DDD) prešiel po vchode a zo mňa vyšiel ston. Na nič nečakal a vošiel do mňa celou dĺžkou. Zasyčala som bolesťou, Justin sa odlepil od mojích pier a slastne vzdychol.

"Môžem ?" opýtal sa po menšej pauze, no ja som sa nezmohla na žiadne slovo, len som prikývla. Tiež prikývol a začal sa vo mne hýbať, prirážal tvrdo, no cez to s láskou. Každým prirazením sa mi to páčilo viac a viac.

"Kriste, si tak úzka," zavzdychal Justin a hlavu si oprel o moje rameno. Prirážal stále rýchlejšie a tvrdšie. Naše vzdychy sa stupňovali a na naše spotené tela dopadali kvapy vody, ktoré sa miešali s potom. Ruky som mu obmotala okolo krku a prisala sa naň. Mala som v pláne spraviť mu krásneho cucfleka, ktorého tam bude mať ešte dlho, no v tom mi prekážali stále vzdychy, ktoré vychádzali z mojích úst. Okusovala som mu krk a pri tom vzdychala so zavretými očami jeho meno. Bol to úžasný pocit, zase ho cítiť. Jeho telo ako sa otiera o to moje a počúvať do toho všetkého naše vzdychy do ktorých sa vkrádalo meno toto druhého. Vedela som, že on je ten pravý. Justin je ten, s ktorým chcem prežiť zvyšok môjho života.

Cítila som ako sa blížim k vrcholu, začala som pánvou prirážať, proti tej jeho. "Justin .." vzdychla som a on ako na povel zrýchlil. Vrchol som už mala na dosah, prilepila som sa na jeh pery a dravo ho na ne bozkávala. Do tých bozkov som dávala svoje pocity a Justin mi to oplácal. S posledným vzdychnutím a zarytím mojích nechtov do jeho chrbta som dosiahla svoj vrchol. Panvou som stále prirážala a čakala som na tú chvíľu, kedy bude aj Justin. Krátko po mne som vo svojom lone pocítila niečo teplé a Justin spomalil, no stále prirážal, pre lepší orgasmus. Zakúsol sa mi do krku, nohu mi odmotal z jeho pása a svoj penis zo mňa vytiahol. Na naše telá padali kvapky horúcej vody a jeho ruky boli položené na mojích bokoch.

"Bola si kurevsky dobrá," zahrýzol si do pery a vtisol mi malú pusu na pery.

"Nápodobne," usmiala som sa, bozk mu opätovala a rukami som mu prešla cez vlasy.

"Milujem ťa," zašepkal mi na pery, pritiahol si ma k sebe pod prúd vody a prisál sa mi na moj -určite už napuchnuté- pery.

"Milujem ťa," povedala som mezdi bozky a prsty som mu zaplietla do vlasov.

°°°

"Musím vám niečo povedať," chytila som sa slova a hamblivo som zdvihla pohľad. Je druhý deň po párty, na ten neporiadok -a že ho tu bolo- sme zavolali upratovačky a teraz sedíme na pohovke, všetci s dobrou náladou a asi hodinu sa rozprávame, dá sa povedať o ničom. Pohladom som si všetkých premerala a zastavila sa až na Twistovi, prikývol hlavou a povzbudivo sa na mňa usmial. Zrejme vedel čo chcem povedať.

"Milujem Tarru," povedal zrazu Justin a ja som sa na neho usmiala a pozrela sa do ich prekvapených tvár.

"Milujem Justina," usmiala som sa a zhlboka som sa nadýchla.

"A sme spolu," povedali sme naraz a vsimla som si ako sa pohľady ostatných zmenili na usmievavé.

Takto je to úžasné ! A nechcem to meniť ! Ale vždy sa všetko krásne nejako pokazí. Prečo zase ja ?

vote&coment

HEARTBEATWhere stories live. Discover now