Part 36.

745 38 1
                                    

Z pohľadu Tarry:

'Chceš byť moje dievča ?' 'Chceš byť moje dievča ?' 'Chceš byť moje dievča ?'

Neviem koľkokrát som si túto otázku prehrala v hlave, ale stále som bola v šoku. Toto sa naozaj deje .. naozaj sa ma Justin opýtal či chcem byť jeho dievča. V šoku som si prekryla ústa rukou a zacala som prikyvovať hlavou. "Áno," vydala som zo seba a po líci mi stiekla slza. Justin ma vtiahol do objatia a pevne ma pri tom stisol.

"Ľúbim ťa," zašepkal mi do ucha a pohladil ma po vlasoch. Tento okamih by som si chcela zapamätať do konca života. Rada by som rozprávala mojím vnúčatám o mojej prvej skutočnej láske, o mojom prvom vzťahu s osobou ktorú milujem.

"Ľúbim ťa," zopakovala som po Justinovi so vzlyknutím a pritisla som sa k nemu bližšie. Odtiahol sa odomňa aby mi videl do tváre, naklonil ku mne hlavu a láskyplne ma pobozkal na pery. Do bozku dal všetko čo cítil, rovnako ako aj ja. V jeho prítomnosti som to zase ja. Tá stará bezstarostná Tarra Clark. A ten pocit sa mi sakra páči. Usmiala som sa mu na perách a nechtami mu prešla po holej hrudi. Zavrčal a o niečo neskôr sa odomňa odtiahol. Pokýval hlavou do strán.

"Toto už nerob," pohrozil mi, pustil ma a o krok odstúpil. Prikyvla som.

"Prečo ?" zvraštila som obočie. "Vzrušilo ťa to ?" zavrtela som obočim so smiechom, no keď som sa pozrela na Justinovu tvár, smiech ma prešiel. Prikývol.

"Áno a nechcem ťa tu teraz pretiahnuť, tak to už nerob," zase si ľahol na posteľ a pri tom ma sledoval. Vydala som zo seba len niečo v zmysle 'aha' a sadla si k nemu na posteľ.

"Takže sme spolu ?" vydala som zo seba zrýchlene a potom si za to dala v duchu facku. Prečo som tak blbá ?

"Sme spolu ?" opýtal sa ma Justin čím ma prinútil pozrieť sa na neho.

"Áno, myslím že áno," zasmiala som sa. "Čo myslíš ?" nadvihla som obočie.

"Aj ja si myslím," zasmial sa a potiahol si ma na jeho hruď. V tichosti som počúvala jeho tlkot srdca (HEARTBEAT) a nechtami mu obkresľovala jeho buchtičky.

"Bude párty ?" zdvihla som hlavu aby som sa mu pozrela do očí, no mal ich zatvorené a vyzeral, že nevníma. Vyzeral tak sladko, bezstarostne. Usmiala som sa na neho a sadla si na neho obkročmo, no s ním to nič nerobilo.Z toho som vyvodila dve možnosti: a, buď spí alebo b, premýšľa tak tuho, že naozaj nevníma. Rozhodla som sa to zistiť. Usmiala som sa a naklonila sa k jeho tvári, pri čom som ho pobozkala na pery. To ho akoby prebralo, keďže mi dal ruky na boky krátko po tom, čo som naše pery spojila. S mľasknutím som bozk ukončila a vystrela sa. Justin sa na mňa nechápavo pozrel po tom co si všimol, že na ňom sedím.

"Ako si sa tu dostala ?" ukázal na miesto, kde som sedela a potom zmraštil obočie. Pokrčila som plecami.

"Nevnímal si a ja som nevedela, ako ťa mám prebrať. Rozprávala som sa s tebou," nevinne som sa usmiala a pri tom mu hľadela do očí.

"Prepáč, zamyslel som sa. Čo si mi hovorila ?" opýtal sa zvedavo a posunul ma tak, aby som mu nesedela na rozkroku (-_-). Pokrčila som ramenami.

"Pýtala som sa ťa či bude dnes párty, keďže máš 22 (asi neviem .. mám v tom mišung .. dajme tom, že 22 :) narodeniny."

"Mnó .. už som dlho žiadnu nerobil a ani na nejakej nebol, takže áno, asi áno," usmial sa na mňa a ja som mu úsmev opätovala.

"Ja som to vedela ! Teším sa," zatlieskala som rukami a šťastne sa usmiala.

"Ale žiaden alkohol," povedal Justin a moja nálada poklesla.

"Noták .. všetci tam budete piť, len ja nie ? Nemyslíš, že je to tak trošku nespravodlivé ?" zložila som si ruky na prsiach a prebodla ho pohľadom.

"Ja viem, že to bude ťažké, ale budeš to musieť vydržať," pokrčil plecami, načo odomňa dostal päsťou do ramena. A nebolo to len slabé ťuknutie.

"Ahá, takže ja budem musieť vydržať," prikývla som hlavou. "A povieš mi ako sa budem môct ovládať, keď tam bude alkohol na každom kroku, budú tam určite drogy a cigarety a čo ja viem čo ešte. Justin mám 19  a som plnoletá. Ja viem, že sa bojíš, ale po  roku a trištvrte, by si mi mohol veriť, žeby to bolo len na odviazanie," povedala som zúfalo a zliezla som z neho.

"Odviazať sa vieš aj bez alkoholu," posadil sa na mojej posteli a sledoval ma, stojác pred ním.

"Aha, takže preto si bol na každej párty, kde si bol sťatý, že si nevedel ani stáť, čo ?' ironicky som sa zasmiala. "Vieš čo ? Spravíme to takto. Ty nechceš, aby som pila ja a mne sa nepáči keď piješ ty. Ak sa dotkneš čo i len jedného pohárika, na tej párty, alebo z teba bude raziť alkohol, budem piť aj ja," pokrčila som plecami a vystrela som k nemu rukou. Ruku vložil do mojej a pozrel mi do očí.

"Platí, ale dopredu ti hovorím, že sa dnes nepije," zasmial sa a prikývli sme si rukou.

"To sa ešte uvidí," zasmiala som sa a ľahla si k nemu.

Prípravy na párty sú v plnom prúde, nikto nenamietal. Bola som rada, no mala som menší problém. Nemám darček a to je už čo povedať. Myslím, že by som mala pre Justina jeden darček, ale to by som musela byť napitá a ak sa Justin alkoholu nedotkne, tak má proste smolu. Premýšľam, že by som sa vyhovorila, že ho beriem ako darček na výlet, no neviem ako by to dopadlo. Každopádne zajtra idem do mesta mu niečo kúpiť, keďže teraz by som to nestíhala. Chalani dole prerabajú dom, aby sa tam zmestilo veľa ľudí- čo som zistila Justin odoslal pozvánky, všetkým jeho kamošom, rovnako ako aj ostatný chalani. Takže som si istá, že bude dom viac než plný. Ako správne baby, sme sa s Miou odobrali v polke pripravovania do svojích izieb, aby sme chalanom, nespravili hambu. Mia ju určite nespraví, to o mňa sa bojím viac. Práve som vyšla zo sprchy a ako tak pozerám do mojej skrine nič vhodné na párty som tam nenašla. Ďalší problém.

vote&coment

HEARTBEATWhere stories live. Discover now