Part 41.

684 35 3
                                    

Trhnutím som sa prebrala zo sna a prudko som sa posadila. Prečo mám sakra tak živé sny ? Pokrčila som kolená, lakťami sa o ne oprela a tvár som si zložila do dlaní. Je možno 6 hodín ráno -pretože svitá- a ja už nemôžem spať. Čo sa to so mnou deje ? Zdvihla som hlavu a pozrela sa na Justina, ktorý vedľa mňa sladko odfukoval. Je tak roztomilý ! Usmiala som sa nad ním, nahla som sa nad neho a vlepila mu malinkú pusu na líce. Keď sa po tom iba zo sna usmial, odtiahla som sa od neho a vykrocila som do kúpeľne. Zhodila som zo seba všetko oblečenie a vstúpila som na chladnú podlahu sprchového kúta. Usmiala som sa pri spomienke na to, čo sa včera v tejto sprche stalo a začervenala som sa. Pustila som na seba ľadovú vodu pri ktorej mi na tele vyskákali zimomriavky a málinko som sa striasla. Keď som sa trošku prebrala pootočila som kohútikom a z ľadovej vody sa stala príjemne teplá. Zatvorila som oči a užívala si tem úžasný pocit. Kvapky vody mi dopadali na pokožku a vytvárali pocit voľnosti. Cítila som sa ako motýľ, ktorý sa voľne vznáša nad lúkou plnou jarných kvetov, ktoré rozvoniavali na míle ďaleko. Cítila som sa skvelo. Pomaly som otvárala oči a rukami si prešla po mokrých vlasoch, ktoré mi siahali po pás. Milovala som ich. Natiahla som ruku pre čokoládový šampón a po vytlačení hnedkastej tekutiny na ruku som si ho vmasírovala do vlasov. Na moje telo stále dopadali kvapky teplej vody. Telo sa mi uvoľnilo a ja som vnímala iba vodu dopadajúcu na moju pokožku a premýšľala nad Justinom. Zaujímalo by ma či je so mnou šťastný, či som pre neho dosť dobrá. Nechápem, ako môžem mať práve ja také šťastie, že som natrafila ráve na neho. On je ako dar z nebies ! Inak to opísať naozaj neviem. Je proste úžasný ! A ja si ho nezaslúžim ! Som až príliš zlý človek, ktorý spravil veľmi veľa chýb a bojím sa, že mu to doteraz ubližuje. Natiahla som sa pre sprchový gél, ktorý som si onedlho roztierala po celom tele. Jeho malinová vôňa sa rozvírila po celej kúpeľni a ja som sa tej vône nevedela nabažiť. Len kvôli mne má Justin v sprche ženský sprchový gél a aj šampón. No čo ? Tlačil na mňa ! Zasmiala som sa nad svojou myšlienkou a postavila sa pod prúd vody, pomocou ktorého som zo seba zmyla všetky mydliny a následne vodu vypla. Obmotala som si okolo tela uterák a do druhého som si zamotala vlasy. Potichu som vyšla z kúpeľne, obišla som Justinovu posteľ, kde ešte stále chrápal jej majiteľ a prešla som na chodbu, pri čom som za sou zatvorila dvere.

"Tarra ?!" ozval sa hlas za mnou. Do riti !

Švihom som sa otočila a pozrela sa do Alexovej nechápajúcej tváre. "Alex ?" napodobnila som ho a falošne, ale za to dosť presvečivo som sa naňho usmiala s nadvihnutím obočím. "Čo ty tu ?" dodala m dosť blbo a ruku si dala v bok.

"Ja ? Čo si skôr ty robila u Justina v izbe iba v uteráku ?" ukázal prstom za mňa, načo som sa ohliadla a vymýšľala som dôvery hodnú výhovorku.

"Ja ... no ... uhm ... no .. ja .." vydýchla som. "Bola som si po tričko," rozhodila som rukami akoby to bola tá najväčšia samozrejmosť. Naklonila som hlavu do strany a usmiala sa. Snáď mi to uverí.

"Aha .." vydýchol. "A kde ho teda máš ?" pokrčil obočie. Sakra !

"Čo kde mám ?" zahrala som to na blbú a pozrela som sa na dvere od mojej izby. A potom naspäť do jeho tváre.

"No to tričko," ruku si zložil v bok a čakal na ďalšie klamstvo, ktoré som sa pokúsila vymyslieť, o ktorom on nevedel. Vďaka bohu !

"No .. on," obzerala som si chodbu, ktorá bola aj tak nezaujímavá, len aby som sa nemusela pozerať do jeho očí. "Nemal tam žiadne podľa môjho vkusu," mávla som rukou a vybrala sa k dverám svojej izby.

"Tak toto ti nežeriem," ozval sa za mnou jeho hlas. Otočila som sa a oprela sa o dvere s nadvihnutým obočím.

"Čo ?" Povzdychol si.

"Viem, že máš nieco s Justinom .. je to na vás vidno," povedal s takým presvedčením v hlase akoby to mal na 100% potvrdené.

"Čo ? Pff .. Blbosť," mavla som rukou a pozrela som sa ďalej do chodby.

"Ale noták, vsimli si to aj ostatný, len sa k tomu nechceli priznávať," usmial sa. "A nezapieraj," pohrozil mi prstom. ".. Nevieš klamať," pokrčil plecami a podišiel ku mne pri čom ma objal, ale opatrne aby mi nespadla osuška. Povzdychla som si. "Tak ak dlho to trvá ?" odtiahol sa a hneď vyzvedal.

"Neskôr vám to vysvetlím," usmiala som sa na neho a vošla som do izby pri čom som za sebou hneď zatvorila dvere. Oprela som sa o ne a vydýchla si. Toto bol trapas ! Nechápem ako som sa mu mohla takto priznať. Pokrútila som nad sebou hlavou a vybrala sa ku skrini.

~~~

Dnes je pondelok. Je týždeň po párty a už každý vie, ze sme s Justinom spolu. Na moje prekvapenie nám to všetci priali.  Sme spolu týždeň a niekoľko dní, hádky sú aj u nás ako aj v iných vzťahoch, no mi si to vždy vyriešime a ešte v tú noc zaspávame jeden s druhým. Som za to rada. Posledné dni mi niw je nejako dobre od žalúdka, ale nie je to nic čo by som neprežila. Ak sa pýtate co teraz robím, tak sedím v aute na mieste spolujazdca po boku Justina a máme namierené k mojím biologickým rodičom. Ešte pred týždňom som prerazila tú stenu bolesti a bola som na cintoríne pri mojích adoptívnych rodičoch. Nehovorím, že ma to nedojalo, ale už som sa s tým zmierila. Viac ma trápy to, že sa ešte nenašlo telo môjho brata. Nevlastného brata. Chcela by som vedieť kde je. Pokrútila som nad tym hlavou a ďalej sa pozerala von z okna , kde sa mihali stromy, domy, ľudia. Všetci vyzerali šťastne. Ak som našla adresu mojích rodičov ? Nebolo to ťažké .. stačilo zájsť do môjho starého domu -ktorý mimochodom ešte stále patrí mne- a nájsť tam mne dobre známe papiere o adoptácii. Na moje šťastie tam noli mená mojich biologických rodičov a aj adresa, ktorú sme si overili a teraz tam mierime. Popravde z toho nemám dobrý pocit, ale musím vedieť odpovede na moje otázky. Chcem ich vedieť ! Auto zastavilo pri nejakej vile a ja som sa nechápavo pozrrla na Justina.

"Sme tu," vydal zo seba nakoniec. Prosím nech to dopadne dobre !

Chcela by som vás poprosiť či by ste mi nemohli písať komenty aspoň pri tychto záverečných častiach. Veľmi by ma to posunulo v písaní a urobilo by mi to aj radosť. Ďakujem ! Dalšiu časť očakávajte zajtra .. možno aj dve :).

vote&coment

HEARTBEATWhere stories live. Discover now