Part 22.

1.1K 53 3
                                    

"Tarra ?" vysúkal zo seba a ústa si prekryl rukou. 

"Áno ?" nadvihla som obočie a usmiala sa.

"Čo tu robíš ?" ruku dal preč a prekvapene sa na mňa pozrel.

"Bývam tu ?" nadvihla som zase obočie a obzrela sa po obývačke. "Či mám odísť ?" pokrčila som ruku a prstami sa dotkla ramena. 

"Čo ? Zbláznila si sa ?" nadvihol obočie a krásne sa usmial. Roztiahol ruky a zaškeril sa. "Poď u mne," ukázal prstami aby som šla k nemu a ja som sa vybrala. Zastala som pol metra od Justina a zavrtela som obočím s úsmevom. Máličko vybuchol do smiechu a vtiahol ma do jeho objatia. Toto mi chýbalo !  Obmotala som si ruky okolo jeho pása a hlavu zaborila do jeho hrude. Nasávala som jeho vôňu. Pripadal mi ako ten starý Justin, ktorý ma zachránil keď ma uniesli, nie ako ten, ktorého denný rozvrh je: suky, chľast, bar a sex. 

"Ako to ?" vydýchol mi na pokožku krku. Jemne som sa striasla nad čím sa zasmial a viac si ma k sebe pritisol. Uvoľnila som zovretia, Justin pochopil a tak ma pustil.

"Pustili ma," usmiala som sa.

"Ako ?" ukázal na kreslo a ja som si šla sadnúť s ním v pätách. Sadol si na gauč k Fredovi, ale stále zo mňa nestrhol pohľad.

"Začala som sa snažiť, vieš ? Už rok som si nič neurobila a nevypila nič ani s 1% alkoholu," vzala som si opäať svoje laté a dopila ten zvyšok. 

"Čo sa stalo ?" zasmial sa, ale mne to smiešne neprišlo. Zamračila som sa.

"Zistila som, že som tým neubližovala len sebe, ale aj ľudom okolo seba. Vieš bolo ťažké pozerať na sestričku, ktorá ma opatrovala ako jej pohľad na mňa vháňa slzy do očí."

"Kedy si s tím začala bojovať ?" bolo vidno že ho to zaujíma, no moja odpoveď ho určite dostane.

"Bola som tam nejaké tri mesiace ? Keď ma pochytila zase tá depka a ja som chcela cítiť zase ten adrenalín. Zase som sa porezala. Keď ma zachránila Doloréz a uvidela som tie slzy v jej očiach," pozrela som sa svoje prsty. "Bolo to deň po tom čo si tam prestal volávať, pretože si si myslel, že sa mi z toho nepodarí dostať," pozrela som mu do očí pri čom sklopil zrak.

"Tarra ja .." pozrel na mňa. Pokrútila som hlavou. 

"Nie ! Dnes som už počula dosť," postavila som sa, prešla som okolo Justina, vyšla z obývačky a vyšla hore schodmi do mojej izby s kufrom v ruke. Zastala som pred dverami a nadýchla sa. Pomaly som otvorila dvere a vošla  dnu s kufrom vlečúcim sa za mnou. Zasvietila som sa a poobzerala sa. 

Niekto su chodil. Niekto to tu udržiaval a utieral prach. Som rada, že aspoň takto na mňa nezabudli. Otočila som sa na dvere a potichu ich zatvorila. otočila som sa na päte a pustila kufor. 

Prešla som k posteli a poobzerala som sa po nej. Nebola som tu sakra dlho a nič sa tu nezmenilo .. a som rada. Prešla som k mojej 'plagátovej' stene, kde bol samí Jaxon Bieber a usmiala som sa. Bruškami prstov som prešla po jednom z plagátov a spomenula si na ten deň. Pamätám si ho len z časti, ale aj tak bolo to lepenie veľká zábava. 

***

"Takže ideme na stenu lepiť plagáty môjho idola !" zahlásila som na čom sa zasmiala.

"Idola ? Ty aj nejakého máš ?" prikývla som a vytiahla jeden zo spústy plagátov a ukázala som jej ho. "Páni, síce veľmi nie som na hnedookých blanďákov, ale je sexy. A ktože to má byť ?" nadvihla obočie.

Udivene som na ňu pozerala. "Ty ho nepoznáš ?" pokrútila hlavou. Išla som jej povedať, jeho meno, keď sa otvorili dvere a v nich stál Justin. Zavrel dvere, obišiel moju posteľ a ľahol si na prádznu polku. Vzal do ruky pár plagátov a obzeral si ich.

HEARTBEATWhere stories live. Discover now