Part 38.

817 37 3
                                    

Prosím prečítať to, čo je na konci ! Ďakujem ! :) BTW: Sorry .. že to trvalo tak dlho, ale naozaj som sa snažila čo najrýchlejsie písať .. no nedalo sa :/ :DDD Príjemné čítanie ..

Oči v ktorých sa rozlieval karamel. Justin. Usmiala som sa na neho a ruky som mu obmotala okolo krku. Úsmev mi opätoval a pritiahol si ma k sebe bližšie. Nahol ku mne hlavu a pobozkal ma na krk.

"Ahoj kráska," šepol mi do ucha a zase ma naň pobozkal. Jeho mentolový dych mi dopadol na pokožku a ja som sa zachvela. Bolo naozaj zaujímavé, čo so mnou dokázali spraviť dva slová, ktoré povedal.

"Ahoj," vzdychla som a vychutnávala si ten pocit, keď boli jeho pery na mojom krku. Zatvoril som oči a uživala si ten pocit, byť zase pri ňom. Zasmial sa a svoje pery prilepil tentoraz na tie moje. Jeho bozky boli dravé a plné vzrušenia a presne také bozky som mu aj ja opätovala. Ruky zosunul z mojich bokov na môj zadok a pevne ho v rukách stisol. Vzdychla som mu do úst a tým som mu povolila vstup. Jeho jazyk sa prebojoval do mojích úst a tam začala tretia svetová. Všetko zmizlo, nič naokolo som nevnímala iba Justina a jeho stále dravejšie, no cez to láskyplné bozky. Prsty som mu zaplietla do vlasov a jemne som za ne ťahala, na čo mi on vzdychal do úst. Zasmiala som sa, zahryzla sa mu do spodnej a následne ju potiahla. Zase zavzdychal a ja som sa od neho odtiahla. Vzala som ho za ruku a ťahala ho preč z obývačky s úmyslom ísť do kuchyne. Brodila som sa cez všetkých tým doslova ožralých ľudí a zasmiala som sa, keď som zbadala aj chalanov va takom stave, že sa nevedeli ani postaviť. Nebála som sa, že by nás s Justinom mohli vidieť, pretože by si to aj tak na druhý deň nepamätali. Poriadne som stisla Justinovu ruku a obzrela sa za ním či stíha a stíhal tak som vošla do kuchyne a keď som tam zbadala ten bordel, rozšírili sa mi oči. No potom som si povedala, že to nechám tak. Mykla som plecom a pustila som Justinovu ruku. Podišla som k ostrovčeku a vzala odtiaľ jednu -plnú- fľašu vodky. Otočila som sa na Justina, ktorý ma sledoval a dvihla som fľašu nad hlavu. Zasmial sa, čo som brala ako súhlas a následne pokrútil hlavou. Obišla som ostrovček a vzala dva kelímky do ktorých som začala nalievať vodku. Na svojom pásesom zase pocítila Justinove ruky a jeho telo nalepené na tom mojom. Usmiala som sa, položila som fľašu na linku, pri čom som do rúk vzala  kelímky a otočila som sa mu v náručí. Podala som mu jeden kelímok a usmiala sa na neho.

"Všetko najlepšie lásku," povedala som mu na perách a než som sa nazdala jeho pery boli zase na mojich. Na sekundu sa odtiahol aby sa napil a zase spojil naše pery. Oblízol mi spodnú peru, načo som ja pootvorila ústa a jeho jazyk sa mi prebojoval do úst spolu s horkou tekutinou, ktorá sa mi rozlievala po ústach. Zasmiala som sa mu na perách, môj kelímok som položila na linku za seba a ruky som mu zaplietla do vlasov. Jemne som za ne poťahala načo on vzdychol a o sekundu sa odomňa odtiahol. Otvorila som oči a spolkla vodku, ktorú som mala v ústach z Justinovho bozku. Jazykom som si prešla po pere a pozrela som mu pri tom do očí. Bolo na ňom vidno, že je vzrušený, zasmiala som sa mu na perách a tentokrát som sa aj ja napila svojej vodky. Všetku tekutinu v kelímku som vypila a potom sa pozrela na Justina, ktorý si ma k sebe pritiahol ešte viac. Pri tom náhlom pohybe som pustila kelímok z ruky z pozrela som sa mu do očí. BpMala som vypité už trošku viac, keďže som teraz vypila kelímok vodky skoro na ex, no stále som a vedela ovládať. Pozerali sme si do očí a ja som čakala, čo Justin urobí. Niečo som tušila. Justin vypil celý obsah kelímku a hodil ho o zem. Pritiahol si ma k sebe, ruky zosunul na môj zadok, ktorý pevne stlačil. Inštiktívne som vyškočila a nohy si obmotala okolo jeho pása. Prisal sa mi na pery a jazykom sa mi prebojoval do úst. Prsty som mu zaplietla do vlasov, ktoré som si preplietala medzi prstami a Justin mi vďaka tomu vzdychal do úst. Zacítila som, ze sme sa pohly, no ja som sa ani za boha nechcela odlepiť od Justinových úžasných pier. Pevnejšie mi stačil zadok a išiel stále rovno, pri čom som chrbtom narazila do steny. Zasyčala som bolesťou a Justin sa mi odtrhol od pier.

HEARTBEATWhere stories live. Discover now