Part 15.

1.3K 56 3
                                    

Začula som slabé klopkanie na dvere. "Ďalej," zakričala som potichu, pretože ma stále napínalo.

Do kúpeľne mi vletelo nejaké dievča. "Si v poriadku ?" pozerala na mňa so strachom v očiach.

Prikývla som a spláchla záchod, ale stále som sedela na zemi. Odsunula som sa od záchoda a oprela sa o skrinku naproti nemu. Vydýchla som. "Už nepijem !" Zahlásila som s úškrnom na tvári a zaklonila hlavu, čím som si ju oprela o skrinku. Pozrela som na tú babu. Otvorila som ústa, že sa jej opýtam čo je zač a čo robí v tomto dome, ale predbehla ma.

"Am ... prepáč ja som zabudla, som Mia. Mia Thorton, som Alexova priateľka. Bývam tu s chalanmi a teraz už aj s tebou," usmiala sa pri výdychu a natiahla ku mne ruku.

Ešte stále predýchavam to, že mi je nevoľno. Vydýchla som a zase sa nadýchla. "Tarra Clark," pokúsila som sa o úsmev, no skôr to bola nejaká grimasa a potriasli sme si rukami. Pozrela som do stropu a premýšľala, to robím poslednou dobou dosť často. Zaregistrovala som pohyb Mia si ku mne prisadla, zaklonila hlavu a tiež pozerala do stropu.

"Rušná noc ?" povedala do ticha a natočila hlavu ku mne.

Pozrela som na ňu a s úškrnom prikývla. "Mám strašne veľké okno, vôbec nič si nepamätám, teda posledné čo si pamätám je, že mi Justin stlačil ruku tak, že mám modrinu na pol zápästia a vôbec si ho necítim, ale to je asi jediná pozitívna vec čo sa mi včera stala, pretože mám pocit, že som urobila niečo, dajme tomu čo som nemala pod vplivom alkoholu a môžem byť rada, že si to nepamätám ?" vlastne to nebola otázka, ale vyznelo to tak.

"Nooo ..." pozrela do zeme.

"Počkaj... to bolo dlhé noo," pozrela som na ňu prísnym pohľadom. "Mia, čo som urobila ?" nadvihla som obočie v domienke, že to nebude až také hrozné ako čakám že to bude.

"No, teda .. ako by som ti to povedala," zhlboka sa nadýchla, vydýchla a pozrela na mňa. Zvesila ramená a pozrela do zeme. "Teda Tarra, dalo by sa povedať, že si toho vypila viac než dosť a skoro si sa vyspala s nejakým chalanom na záchodoch," pozerla mi do očí a potom zase do zeme.

"Skoro ? Odvôvodni slovo skoro.." tlačila som na ňu, priznávam, ale toto musím vedieť.

"Tarra nič sa nestalo ..." odvetila, ale ja som to nenechala tak, uprene som na ňu pozerala. Napokon vydýchla, usmiala som sa. "Justin ho z teba strhol, keď sa ti pokúšal vyzliecť košeľu. Zmlátil ho a vzal ťa sem. Bola si v bezvedomí čiže buď si toho vypila naozaj veľa, alebo ti do nápoja pridali drogu," uprene mi hľadela do očí.

Vstrebávala som čo mi povedala, postavila som sa, umyla som si tvár ľadovou vodou, vyčistla som si poriadne zuby a vypláchla ústa. Už v pomaly normálnom stave som prešla do izby k taškám z ktorých som vytiahla čisté spodné prádlo, biele obtiahnuté tielko a sivé tepláky.

Pribehla za mnou Mia. "Čo ?" zrejme nechápala čo robím.

"Veď sa nič nestalo, sama si to povedala," posadila som sa na posteľ, Mia sa usadila vedľa mňa.

"A čo mieniš robiť ?"

"Tak za prvé potrebujem sprchu, potom sa musím ísť Justinovi ospravedlniť a chcem mu aj poďakovať a pôjdem za chalanmi," vzala som veci do rúk.

Chápavo prikývla a zmraštila obočie. "Chalanmi ? Načo za nimi ?"

"Asi si o tom ešte nepočula, či ?" pokrútila hlavou. "Justin povedal, že keďže tu budem bývať, tak mi pomôže zariadiť si izbu ako chcem. Včera sme boli kupovať nábytok, ktorý by nám mali dnes priviesť a taktiež privezú aj farby, takže chcem pomoc od chalanov, pretože tento nábytok musí urkútne preč, je otrasný a bude sa tu maľovať, takže tak ..." usmiala som sa na ňu, postavila sa a išla do kúpeľne. 

HEARTBEATWhere stories live. Discover now