Ako som si uvedomila že budem s tým nepodarkom v jednej fakulte tak ma aj prešla chuť do jedla. Sadla som si veldla Liv oproti Lily a Rose ktoré mi gratulovali a stále opakovali že to vôbec nečakali..a ešte aj kopu ďalších vecí ale to som už nepočúvala pretože som rozmýšlala iba nad jedným a to bolo ako to prežijem s Potterom v jednej fakulte niekoľko rokov keď som s ním v kupé nevydržala desať minút? A ako zareaguje otec a Scorp? Zrazu sa pred nami objavili kopy jedla od výmyslu sveta, no ja som siahla iba po jednom krásne zelenom jablku zatial čo ostatný nevedeli čo skôr zjesť. Potom čo sa všetci najedli nás prefekti zaviedli do klubovní " A pozor na pohyblivé schody..." hovoril " Do klubovne sa dostanete vďaka Tučnej pani ktorej musíte povedať heslo, ale heslo sa každý mesiac mení no pre tento mesiac je heslo ČERVENÉ SRDCE" zdôraznil prefekt " Dobre takže, do dievčenských izieb sa ide do prava a do chlapčenských do ľava. Keby ste niečo potrebovali moja izba sa nachádza na štvrtom poschodí stačí zaklopať na obraz chlapca oblečeného v modrom. A teraz bežte lebo po večierke sa nemôžete túlať po hrade, a batožiny máte už v izbách" dohovoril a odišiel. Vyšla som po schodoch a začala hladať izbu kde budem a zrazu som uvidela svoje meno na pergamene prilepenom na dverách. Boli tam mená aj mojich spolubívajúcich a potešila som sa keď tam bola Lily, Rose a Liv usmiala som sa a otvorila dvere. Baby tam už boli a vybalovali si veci "Ahojte" milo som ich pozdravila už s trochu lepšiou náladou. "Ahooooj" povedali naraz " Teším sa že sme spolu na izbe " povedala nezávysle Rose " všetky" dodala." Aj my sa velmi tešíme " povedala som za všetky " Nevadí ti že si skončila v chrabromile?" opýtala sa Lily . "Nie, práveže som rada" "Tak to je dobre" ozvala sa Liv " spoločné objatie najlepších priateliek?"opýtala som sa neisto, ale potrebovala som objať."A ja som si myslela že už ma dneska nič neprekvapí" zasmiala sa Lily a my s ňou a objali sme sa. Potom sme sa už len rozprávali o všetkom a ničom zároveň a ja som bola naozaj šťastná. No potom sme sa pobrali spať. Keď už všetky spokojne odfukovali, ja som ešte stále rozmýšlala aké to asi bude ale nakoniec som zaspávala s úšklebkom na tvári a vetou v mysli 'si Malfoyová a Malfoyový si kaziť deň nenechajú'.
James:
Videl som ako sa malí prváci rútili za Mcgonagalovou. Dnes to bolo iné veľmi som sa tešil ako skončia Lily a Albus.Ostatný mi boli ukradnutý teda možno som bol ešte zvedavý ako skončí tá Malfoyová, prečo? Pretože mala až moc odvahy keď v tom kupé začala po mne kričať. No to je už jedno. " Lily Luna Potterová" zakričala Mcgonagalová hneď prvé meno z pergamenu. Moja malá sestrička docupkala ku stoličke a na hlave jej pristál klobúk ktorý začal hovoriť o mojej sestričke veci ktoré som ja už dávno vedel a preto som už len čakal kým konečne povie to čo chce každý z nás počuť "CHRABROMIL" zakričal konečne klobúk a ja som cítil ako som hrdý na svoju malú Lily a tak som začal tlieskať a výskať najviac ako som vedel. Po dalších pár mien Mcgonagalová zahlásila "Albus Severus Potter" a ja som spozornel, a videl som Albusa ako celý bledý kráča smerom ku klobúku na stoličke. Mcgonagalová zdvihla klobúk a položila mu ho na hlavu a ten začal hovoriť veci čo síce bola pravda ale aj tak sa mi nepáčilo kam to smerovalo keď v tom klobúk vykrýkol "SLIZOLIN" a ja som ostal zarazený, vždy som si z neho uťahoval že skončí v slizoline a on potom plakal. A teraz.Ako? Všake sa rozhostilo ticho a Albus vyzeral že čo chvíľa odpadne, keď v tom začal jeden slizolinčan tlieskať a pískať a k nemu sa pridali aj všetci ostatný...až tak že to trhalo bubienky ale keď som videl že sa Albus usmial hneď mi bolo lepšie. Nom potom to bola nuda, dlho išli deti ktoré som vôbec nepoznal až potom " Lexa Ginny Malfoyová" a ja som sa uškrnul že to si užijem. Ale ona úplne vyrovnaná a s prekypujúcou odvahou kráčala smerom ku klobúku,ktorý začal o nej rozprávať že je inteligentná a pre mňa ďalšie nepochopitelné hovadiny. Ale už to bolo asi päť minút čo klobúk mlčal a mne sa to nepozdávalo a očividne ani jej. Keď v tom " CHRABROMIL" zakričal klobúk, a v tú chvíľu vyzera presne ako Albus keď tam sedel. No čo ma naštvalo viac bolo že od nášho stolu sa ozval tak burácajúci potlesk aký tu doteraz nebol. Malfoyová sa váhavým pohladom pozrela na Mcgonagalovú tá sa len usmiala a ona hrdým krokom kráčala k nášmu stolu keď si ma ale všimla hneď jej klesol úsmev. Práve si totižto uvedomila že jej pekelne znepríjemním život. Potichu si prisadla vedla nejakej blondínky oproti Lily a Rose Fredovej sestre ktoré jej gratulovali a keď sa pred nami objavilo jedlo od výmyslu sveta ona si zobrala len jedno jediné zelené jablko. Neskôr už sme išli do svojich izieb a ja som premýšlal len nad jedným a to bolo ako , kedy ,a čo jej vyviesť aby som ju zase vytočil. A tak som s úšklebkom zaspával.
...O styri roky neskôr...
Lexa:
Práve som otvorila oči ,pozrela na hodinky "vďaka merlin" povedala som pre seba keď som uvidela ze je ešte len pól siedmej. Išla som teda celá rozospatá do kúpeľne no hneď som sa prebrala keď som zazrela svoj odraz v zrkadle a už som bola červená od zlosti " POTTER!!!!" zakričala som tak že to museli počuť aj slizolinčania. "Ty jeden arogantný debilný parchant zahladený do seba !!!!!"kričala som ďalej. Nemohla som tomu uveriť m-moje vlasy sú RUŽOVÉ!!!!!
No áno, už som v piatom ročníku a on v šiestom a môj vzťah s ním sa asi tak 100x zhoršil od prvého stretnutia, no to je teraz jedno. Ja .Mam .Ružové .Vlasy. " Ja. Ho. Zabijem." no to už vošla do kúpeľne Rose a Lily a keď ma videli zadržiavali smiech " Lily Luna Potterová rozlúč sa s bratom pretože ho uviďíš naposledy!" kričala som. " No tak upokoj sa , to nejako spravíme" upokojovala ma Lily predože Rose sa už naplné kolo smiala až sa chytala za brucho. No to som už nevydržala " Lily moje vlasy sú ružové" povedala som ľadovým pokojom v hlase a v tú ranu sa Rose prestala smiať lebo vedela že je zle, tento hlas používam iba keď to už inak vyjadriť nejde. A malý Malfoy vnútri sa zobudil, schmatla som prútik a utekala do chlapčenských spální a celou cestou som kričala "Potter. Ja. Ťa. Zabijem." až som našla jeho dvere,a začala som mykať kľúčkou ale bolo zamknuté, išlo by požiť aj obyčajné alohomora ale keďže som Malfoyová triumfálny príchod nezaškodí takže "Bombarda" a uz dvere neboli , mala som priamy vyhľad na rozospatého Pottera v posteli ktorý sa neubránil smiechu až spadol z postele " Ružová - ti - ide" povedal sekavo lebo stále sa smial , keď sa trochu ukludnil dodal ešte " Mohla si použiť aj iné kúzlo keď si sa chcela dostať dnu. Mohla si mi ublížiť" povedal ako 5-ročný chlapec. " To je to najmenej z toho čo sa chystám spraviť Potter!" povedala som s úškrnom na tvári a Potter nasucho preglgol ,zasmiala som sa ako šialená keď v tom " Uh , no tak ja asi radšej už pôjdem"povedal rozospatý Fred. James len zakrútil hlavou so strachom v očiach a mne sa nechcelo zdať že Potter by bol až taký zbabelý keď som zrazu uvidela ako na neho žmurkol a vtom mi to došlo ale bolo neskoro Fred sa na mňa vrhol a zhodil ma na zem " expeliarmus" povedal Potter abybma odzbrojil aj keď vedel že už vyhral pretože na tvári mal víťazoslávny úsmev potom ma Potter chytil za zápestia a nohy mi prisadol. Metala som sa ako najviac som mohla ale bol silnejší a už mi začalo šibať z toho jeho smiechu " Čo chceš? O čo ti pre merlina ide?"zakričala som naňho nervóznim hlasom, on sa len zasmial " Vyhrať" kypela vo mne zúrivosť " Tak to máš smolu Potter!" "Nemyslím si , uvedom si kdo na kom sedí" a uškrnul sa. Merlin,merlin,merlin zase mal ten narcis pravdu." A čo je výhra?" opýtala som sa kludnejšie. " Hmmm, čo tak že ten kdo prehrá bude musieť uznať že ten druhý je lepší" " Súhlasím" ani som si neuvedomila čo hovorím ale ešte môžem vyhrať a potom si to užijem "Tak to som už vyhral " arogantný debil pomyslela som si " A tým si si prečo taký istý?" zasmial sa " Lebo ty máš ružové vlasy a za týždeň sú prázniny" Do čerta dostal ma a čo teraz videl na mne ze panikárim a neodpustil si schuti sa zasmiať " Ale keďze sme sa dohodli až teraz a ja som taký dobrák máš 10 sekúnd Malfoyová" povedal víťazoslávne a zliezol zo mňa ani na stotinu som neváhala pretože 10 sekúnd myslí doslova 10 sekúnd ani o sekundu viac schmatla som svoj prútik a utekal odtial zo slovami "To že ich mám ja ružové neznamená že ty ich zajtra nebudeš mať zelené!" a vbehla som do izby kde na mňa už čakala Lily ,Rose a Liv. "Potom" povedala som nervózne keď sa ma chcela niečo spýtať. Prezliekla som sa a na vlasy som sa už vykašlala stým teraz nič nenarobím, po obede skúsim knižnicu možno tam niečo nájdem. Na raňajkách sa na mňa samozrejme všetci pozerali a šepkali si. Po chvíli ku mne prišiel môj brat " Lex myslím že otec by nebol nadšený keby ťa takto vydel a myslím že ty by si to len tak nespravila takže čo sa stalo?" opýtal sa nervózne " Scorp mám pre teba iba jedno slovo, jedno velmi nechutné slovo. Potter." povedala som úplne znechutene a videla že Scorp zadržiava smiech " No dobre Lex. " uchechtol sa a pokračoval " Len s tým do prázdnin niečo prosím ťa sprav" pozrela som sa na ňho a povedala " Neboj spravím , síce skončím v azkabane ale neboj rozhodne s tým niečo spravím" vybuchol do smiechu , postrapatil mi moje už teraz ružové vlasy a odišiel.....
Celé dni som strávila v knižnici hladaním správneho protikúzla ktoré by mi vlasy vrátilo späť ale nič som nenachádzala. Merlin už je štvrtok a v sobotu sa ide domov merlin, merlin, merlin, do čerta čo budem robiť? Idem za ním a to protikúzlo si vynútim tak že mu spravím niečo čo nebude vedieť on. Ale čo? Čo mu spravím? Nemám nič vymyslené a pozajtra sa ide domov... Rose! Áno Rose má vždy nejaký ten šibalský plán je predsa Weasliová. Rozutekala som sa do našej izby a na moje prekvapenie tam bola a spala...celá Rose. " Rose, Rose " budila som ju " Lex čo chceš, merlin som unavená!" " Rose musíš mi pomôcť vymislieť niečo na Pottera, nemôžem predsa takto ísť domov !" vykríkla som na ňu " Dobre, upokoj sa ,čo tak ho nejak vystrašiť?" skúsila navrhnúť " Ale Ro..." nedopovedala som pretože vtedy ma to napadlo. " Rose ty si génius, prosím choď nájsť Lily a Liv budem potrebovať vašu pomoc o pol hodinu sa stretneme v núdzovej miestnosti a všetko vám vysvetlím". A už som bežala naspäť do knižnice pre knihu o klaunoch. Prečo? Pretože od svojich zdrojov konkrétne od Lily viem že Potter má panický strach z klaunou. Taaak a diabolský plán Malfoyovej bol na svete. Sama pre seba som sa diabolsky zasmiala, naštastie nikdo navôkol mňa nebol inač by si pomyseli že mi zahrabáva...Takže som priam vletela do knižnice a začala hladať keď som konečne našla pár kníh o tom ako vyčarovať masku strašidelného klauna začala som sa hnať do núdzovej miestnosti, keď som bola pri nej trikrát som prešla popri stene a otvorila som veľké dvere ktoré sa predomnou zjavili. Keď som vošla dnu už tam boli všetky a čakali na mňa sediac na velkej pohovke zladenej do chrabromilských farieb." Ahojte!" rázne som ich pozdravila s nadšením v hlase " Tákže čo si to...Nie! Nie,nie Lex toto naozaj nie!"začala hovoriť Lily no vtom si všimla môj šialený výraz a knihy ktoré držím v ruke a hneď vedela čo zamýšlam. " Ale áno ,Lily ja takto domou nepôjdem" povedala som jej podráždeným hlasom z toho že to musím ešte všetko poriadne premyslieť a ešte mi v tom chce zabrániť. "Lex ale keď hovorím panický ja to myslím doslova že panický"bránila ho " No a ja mám panický strach z toho čo na to povie otec kebyže takto prídem domov" ohradila som sa " Ale na to mal myslieť skôr než to spravil" Lily nakoniec prikývla " Dobre teda ale prosím ťa odomňa to nevieš a nebudem sa na tom podieľať a ešte jedna vec, nezabiho dobre? Už len kôli mne." Usmiala som sa a prikývla a Lily potom odišla. "Takže spravíme to takto : Keď ešte bude spať potichu sa vplýžite do ich izby a niečo rozbijete aby sa zobudili a potom rýchlo zhasnete svetlá Ja si načarujem masku a vojdem dnu a ty Rose s Liv sa postavíte zaňho a tiež si načarujete masky potom ho schitíte zozadu a budete ho držať zatial čo ja sa budem približovať a smiať sa pri tom toto celé bude natáčať kamera a nakoniec keď už bude potter prosiť zasvietime svetlá. Ta - dá. " skončil som svoj monológ. " Ty si naozaj Malfoyová" povedala Rose a Liv sa zasmiala. Takže zajtra ráno kedže sa nučí aby sme mali čas sa zbaliť domov mám poslednú možnosť.
YOU ARE READING
Potter ! Ano, Malfoyová?
FanfictionNext generation. Lexa Ginny Malfoyová & James Sirius Potter Dve rozdielne mená. Jeden príbeh.