James:
Keď sme potichu prešli ku skleníkom slušne som zaklopal a následne otvoril dvere. Toto naozaj naznášam, všetky oči sa upriamili na nás a hrobové ticho tiež nechýbalo no našťastie ho prerušil profesor "Tak tu ste, už som si myslel že neprídete. Kde ste boli?" opýtal sa, už som sa nadychoval že niečo poviem no Lex ma predbehla "Prepáčte ale ehm, prefektské povinnosti" prekvapilo ma ako to znelo pravdivo, sám by som to lepšie nezahral "No nemyslím si že to boli prefektské povinnosti keďže som stretol profesorku Mcgonagalovú ktorá o ničom nevedela" a sme v riti, nastalo trápne ticho "Takže strhávam ch..." začal profesor no Lex mu skočila do reči "Prepáčte ale profesorka Mcgonagalová nie je jediná ktorá môže dávať úlohy prefektom a taktiež je našou povinnosťou pomôcť aj žiakom. A presne preto nevidím dôvod strhávať body a už vôbec nie krivo obviňovať " a sme zachránený, toto som naozaj nečakal a očividne ani nikdo iný a ani profesor keďže na ňu iba pozeral a až po chvíľi povedal "Dobre, sadnite si" na čo sa Lex iba uškrnula a posadila sa vedla Rose ktorá ju hneď zasypala otázkami, ja som sa hodil na stoličku vedla Freda ktorý najprv nič nehovoril no hneď ako sa profesor otočil mi povedal iba jednu vetu "Po hodine si spravíš volno a čakám ťa v kuchyni" prebodol ma pohladom, presne takým ako keď ma našiel vtedy vo vlaku.....vlastne vtedy to dopadlo celkom zaujímavo, Fred na mňa poriadne nakričal vďaka čomu som sa spamätal no a potom nasledovalo kopec otázok na ktoré som mu povedal iba to že mu to raz vysvetlím a on na moje prkvapenie súhlasil no a dúfam že si to nenaplánoval na dnes pretože nemám zrovna náladu na vypočúvanie ale celkom ma potešilo že sa chce strtnúť v kuchyni aspoň sa najem.... Do konca hodiny som bol myšlienkami raz pri tom čo odomňa Fred asi chce ale dnešná hlavná myšlienka bola Lex vlastne presne tak ako včera aj predvčerom aj... Merlin a stále sa jej neviem nabažiť...a dnes u mňa v izbe to bolo neskutočné... Dobre, toto vyznie divne no ja viem ako to myslím.... Ona bola neskutočná.. "Pán Potter.." zrazu sa ozvalo moje meno a ja som zdvihol hlavu a zrak mi padol na profesora "Prosím?" opýtal som sa lebo naozaj nemám tušenie o čo ide "Pýtal som sa na účinky Mandragory" hah kebyže viem tak vám poviem...pomyslel som si "Neviem" pokrútil som hlavou a videl som ako si vzdychol no pousmial sa a tak vyvolal niekoho iného no to som bol uz znova zabratý do svojich myšlienok "Ty tu ostávaš?" započul som hlaz spoza chrbta a tak som sa otočil kde stála vysmiata Lex, Rose aj Liv "Jasné. Ja rád ostávam dlhšie na hodine, však ma predsa poznáš" hovoril som ironicky na čo sme sa všetci zasmialy "Dobre teda tak sa uvidíme potom" keďže som o ročník vyššie máme iba niektoré hodiny spolu...iba som jej na to prikývol a už som kráčal smerom ku kuchyni. Keď som už stál pred obrazom s miskou ovocia, pošteklil som hrušku ktorá sa zachichotala a pustila ma dnu. O tomto mieste vie málo ludí a ja s Fredom patríme k nim....ked som vošiel dnu Fred tam už sedel za stolom a cpal sa koláčom "Na tu máš svoj prídel" posunul predo mňa tanier s koláčom keď už som sedel oproti jemu a tak som sa do neho s radosťou pustil "Takže aby sme to stihli za túto hodinu, začnem. Prečo si nás včera z tade tak vyhnal a merlin prečo ste na sebe spali a jedli zmrzlinu?" takže čas vypočúvania je zahájený "Pozri Fred jednoducho sme priatelia tak to skús pochopiť" naozaj sa mi to uz po neviem kolkaté nechcelo rozoberať "Ale ty sa na ňu pozeráš inak, kamoško" šťuchol mi prstom do ramena a ja som nachvílu stratil dych, to tak vydno? Mal by som sa viac kontrolovať "Neviem o čom hovoríš" pozeral som na skoro dojedený koláč, naozaj som nemal v pláne mu to teraz povedať ako určite som mu to chcel niekedy povedať no nie teraz, nie dnes "Aspoň mi neklam" no bohužial Fred ma pozná moc dobre na to aby som to dokázal zahovoriť "Fred nechaj to tak" už mi to liezlo na nervy "Nenechám! James už toho mám dosť že neviem o čo tu ide! Si môj najlepší kamarát tak mám hádam právo vedieť čo sa ti stalo!" kričal, chápem ho no už som to nevydržal, nedokázal som to ďalej dusiť "Kurva tak ju milujem, jasné?! Milujem ju!" zakričal som naňho ale pocit že som to konečne povedal nahlas bol neskutočný, sadol som si opäť na stoličku z ktorej som sa postavil keď som kričal a začal som sa vidličkou hrabať v koláči "Merlin James veď je to tá Malfoyová o ktorej si mi ešte ani nie pred mesiacom tvrdil aká je hrozná" mal pravdu no aj tak ma to nahnevalo "Ja viem! Ale už o nej tak nikdy nehovor, jasné?!" zavrčal som naňho a on iba zdvihol ruky do vzduchu akoby sa vzdával "Naozaj ju miluješ? Si si istý?" ja viem že je to až neuveritalné ale viem že som si viac než istý a tak iba prikývnem ale jeho pohladu sa vyhýbam "Dobre, lebo je to vidno" no to som sa na neho už pozrel a keď som uvidel ako mu šklbe kútikmi zahanbene som pozrel do dola na čo sa rozosmial "Pomôžem ti" povedal a ja som zdvihol zrak, pozrel na dobre pobaveného Freda ktorý sa uškŕňal, uškrnul som sa aj ja a lišiacky som naňho pozrel na čo sa iba zasmial a pokrútil hlavou "Prečo zrovna ona?" opýtal sa , dobrá otázka no odpoveď je jednoduchá...lebo je úžastná, rozkošná.....proste dokonalá "Lebo" jednoducho som mykol plecami "Ale pokiaľ ju chceš len do postele..." nestihol dohovoriť lebo som mu skočil do reči "Kebyže ju chcem iba do postele tak na asi ňu nemyslím každú chvíľu" zakusol som si do pery, ja proste nedokážem bez nej byť už teraz mi chýba "No takže, za prvé nemôžeš sa na ňu stále pozerať, vyzerá to divne. Za druhé pomôžem ti, ak ty pomôžeš mne" nechápavo som naňho pozrel, asi pochopil otázku v mojich očiach lebo po chvíľi povedal "Videl si tú Adeline z chrabromilu?" niečo si spomínam "Myslím že áno" pozriem na neho s otázkou v očiach ale keď uvidím ako sa zatvári hneď mi to dopne "Ale, ale nepovedz mi že sa náš casanova zalúbil" zasmejem sa "To by som mal povedať skôr ja, nemyslíš?" zasmeje sa aj on "Dobre, dobre takže sme na tom asi rovnako" žmurknem na Freda "Fajn mám plán..." zahlási Fred "Takže bude sa konať Vianočný ples, viem že o tom nevieš tak preto ti to hovorím a ešte okrem toho sa pôjde tento piatok do Rokvillu a Lex zatial nemá s kým ísť" hovoril a mne sa nechcelo veriť ničomu čo hovorí "A-ale ako.,," nedohovoril som lebo Fred znova začal rozprávať "Rose pozval ten Dillan a Liv ide s Albusom. A na tvojom mieste by som ju pozval čo najskôr pretože ak si si nevšimol nie si jediný kdo po nej ide, no našťastie máme ďalšiu hodinu spolu tak sa jej to môžeš rovno opýtať" skončil no ja som ešte stále vstrebával......no v hlave som už mal plán....
YOU ARE READING
Potter ! Ano, Malfoyová?
FanfictionNext generation. Lexa Ginny Malfoyová & James Sirius Potter Dve rozdielne mená. Jeden príbeh.