Takže...ako začať?
Asi jedným veľkým ĎAKUJEM,
Ďakujem vám že ste ma tak podporovali pri tomto príbehu, keď som s tým začínala neverila som že to naozaj dotiahnem až do konca a vôbec som netušila že budem mať toľko skvelých čitateľov ktorí aj napriek tomu že ma chceli zabiť som stále na žive... :D
Verím že viacerý nechcete aby som už skončila ale ako som už písala, myslím že to tak bude lepšie, aj tak som prekvapená že som dosiahla až 47 kapitol ale to všetko len a len vďaka vám a preto vám všetkým teraz nesmierne ďakujem za vašu neskutočnú podporu a hlavne trpezlivosť na niektoré moje kapitoly, bez vás by som to totiž nikdy nenapísala....
Chcem len povedať tým ktorý začínajú s nejakým príbehom aby sa nevzdávali. Začiatky sú ťažké ale potom to stojí za to. Sama som mala neraz pocit že by som to mala zrušiť a radšej sa už o to nepokúšať no povedala som si že by to nemalo zmysel, ak písanie je to čo vás láka a vyžívate sa v tom nie je dôvod aby ste nepísali. A tak som písala...
A sama nedokážem uveriť že teraz vám ďakujem za to že som s vami úspešne zakončila svoj prvý príbeh, no je to tak.
A tak teda vám ešte raz veľmi, veľmi, ale naozaj veľmi ďakujem za každý votík, ktorý pribudol na novej kapitole. Za každý komentár, ktorý ma nabudil na písanie a za každé prečítanie ktoré mi vždy vyčarovalo úsmev na tvár. Ďakujem vám sa vašu podporu a spoluprácu, trpezlivosť a pevné nervy....
Jednoducho, Ďakujem.
Ľúbim vás.
Vaša, Mrs.Imagination.
YOU ARE READING
Potter ! Ano, Malfoyová?
FanfictionNext generation. Lexa Ginny Malfoyová & James Sirius Potter Dve rozdielne mená. Jeden príbeh.