James:
Merlin ona je naozaj dokonalá, má pravdu koho iného by dali za vodcu ako Albusa... A to treba využiť "Asi by som si už aj mal zvyknúť že svoju sestričku nepredčím.." povie Scorp s úsmevom na tvári ktorý mu Lex hneď opätuje, musím povedať že je to naozaj fajn chalan a keď má Lily aspoň trochu tak rád ako Lex tak jej ho schvalujem... "Merlin Lex, ty si úžastná" poviem nadšene a ona ma obdaruje tým jej krásnym úsmevom, už aby sme boli sami a aby som si mohol vyškemrať od nej ďalší bozk, merlin veď mal by som jej už povedať čo k nej cítim...lenže....lenže ja sa bojím. Áno, bojím sa že to nebude cítiť rovnako...
A čo keď to nebude cítit rovnako?
Tak sa budem pokúšať až dokým to bude cítit aspoň z časti tak ako ja. Keď už si ma pustila do života tak sa ma tak rýchlo nezbavý...
"James" zamáva mi rukou pred očami Rose, uvedomím si že som celý čas pozeral na Lex a tak rýchle odtrhem zrak "Čo?" opýtam sa úplne dezorientovane lebo fakt nemám ani tucha čo sa deje "Merlin že my pôjdeme za Liv a asi o takú pol hodinku sa tu môžme znova stretnúť" povie odmerane Rose a prekrúti očami, iba prikývnem a aj s mojou kráskou zmiznú za dverami "Fajn neviem ako vy ale ja som hladný takže idem do kuchyne. Majte sa tu pekne" zakýval som im a naozaj mieril rovno do kuchyne no zrazu mnou trhlo a ja som spadol na zadok o pár svhodov nižšie... Áno však prečo by nemohli meniť smer, že? Zrozna teraz...Keď už sa milostivé schody upokojili, vybral som sa po nich smerom hore a ovitol som sa pri chrabromilskej klubovni, už som sa chcel otočiť keď som započul dva známe hlasy "Merlin, Lex to mi chceš povedať že už je to s Jamesom v pohode?" to bola Rose "Uhm" odpovedala Lex vyhýbavo a nemusel som ju vydieť qby som vedel že sa zase červená... "A nechcela by si mi to nejako vysvetliť? Lebo včera to s tebou ešte nevyzeralo moc dobre.." posunul som sa trochu viac za roh keďže sa už blížili ku mne, ale rozhodne som nemienil odísť....nie v tom najlepšom "No hh, vieš ono to bolo tak trochu inak ako som si myslela" odmlčala sa a za chvílu zase pokračovala "Proste on celý čas myslel mňa a..." prešiel som o niečo bližšie aby som lepšie počul keď sa mi pod nohy priplietla Filchova mačka, podkol som sa o ňu a so silným nárazom padol rovno pred ich nohy "Pre merlina James! Si v poriadku?" pomohla mi vstať Lex a s vydeseným pohľadom si ma premeriavala "Asi hej" odpovedal som a prebodol mačku pohľadom, ona len zamraučala a kľudne odkráčala ďalej "Čo si tam robil?" opýtala sa hneď a založila si ruky na hrudi, no tak skúsim to na polovičnú pravdu "Išiel som do kuchyne" odpovedal som jednoducho a už už som ich chcel obísť keď ešte Lex dodala "A prečo si bol potom za tým rohom a počúval náš rozhovor?" ani som sa radšej neotočil, ostal som tam iba tak stáť a nasucho som preglgol "Hh, no... to...vieš ako by som ti to...proste..." koktal som na čo oni hneď vybuchli do smiechu a ja som tam iba zahambene ostal stáť "Merlin James, padaj odtialto a ešte si to s tebou vybavím" povedala so smiechom Lex ako moja mama no radšej som nič nenamietal a rýchlo odtiaľ zdúchol. Prekliata mačka.. Načo tam akož bola? Merlin.. S podobnými myšlienkami som dokráčal ku kuchyni, pošteklil hrušku a vošiel dnu. Mám to tu naozaj rád, je tu príjemne a vždy kľud a ticho. Hneď sa pri mne objavila Cassy "Dobrý deň Pán James. Čo si budete želať?" opýtala sa ako vždy nesmierne milo a ja som sa na ňu hneď usmial, ona ma vždy dokáže rozveseliť "Ahoj Cassy, no môžeš mi doniesť nejaký toast, prosím" žiarivo sa usmiala a už prikyvovala, ja som si zatiaľ sadol k môjmu oblúbenému stolu pri okne. Pozerám von a rozmýšľam nad iba jednou jedinou osobou ku ktorej sa mi hneď spájajú dve slová, vždy keď sa na ňu pozriem mám ich na jazyku no aj tak ich nepoviem na to sa až moc bojím.... Áno ja James Sirius Potter syn Harryho Pottera ktorý porazil najmocnejšieho čarodejníka, sa bojí povedať dievčati že ju miluje, no možno by to nebol taký problém kebyže to dievča nie je Lexa Malfoyová....
Pre merlina ako jej mám povedať že ju milujem keď pri nej strácam slová? Pletú sa mi myšlienky jedna cez druhú ktorých je v jednej chvíľi neúrekom a v druhej mám prázdnu hlavu... Čo to so mnou porobila? Ja som bol ten ktorý si vyberal z pomedzi stovky dievčat ktoré mi nie raz padli k nohám, a teraz? Teraz by som dal všetko za to aby ma milovala len jedna jediná a to Lexa Malfoyová... Mám pocit že ju poznám najlepšie zo všetkých no aj tak ma vždy dokáže niečim prekvapiť... Škoda len že nič z toho netuší..ale mala by... Mal by som jej to povedať...čo keď to cíti rovnako? Tá možnosť tu je. Poviem jej to. Áno. Poviem jej to. Ale kedy? Dnes asi nie, no...zajtra po metlobalovom zápase! Áno! Keď vyhráme tak jej to poviem! Lexa Malfoyová milujem ťa!
YOU ARE READING
Potter ! Ano, Malfoyová?
FanfictionNext generation. Lexa Ginny Malfoyová & James Sirius Potter Dve rozdielne mená. Jeden príbeh.