James:
Zobudil som sa a uvedomil si že som doma, merlin čo sa vlastne stalo? Pamätám si Malfoyovú a jej mamu Hermionu...stále sa mi tomu nechce veriť ale všetko sedí... "James, ako ti je?" opýtal sa ma otec o korom som ani nevedel že tam je "No nič moc" odpovedal som pravdivo lebo strašne ma bolela hlava a rozkrok? Áno ty tupec však ťa tam Malfoyová kopla. Aha áno však preto som skončil na zemi...merlin ale strašne to bolí "Čo sa vlastne stalo?" pri pomyslení na to ako budem musieť otcovi rozprávať ako ma Malfoyová kopla medzi nohy kôli omu že som do nej hádzal čokoládu keď spala, proste som sa musel zasmiať ale keďže môj otec nevie čo sa stalo tak na mňa pozeral ako na človeka ktorý sa práve zbláznil, možno aj... "Vieš, ono to je celkom zaujímavý príbeh..." a tak som mu povedal všetko čo sa stalo. "Takže ták a merlin ako to bolí!" dokončil som a videl som ako otcovi šklbalo kútikmi, nedivím sa mu však sám som mal čo robiť aby som sa nerozosmial no vtom prišla do izby mama "No čo, ako sa máš?" opýtala sa a ja som pozrel na otca a naraz sme sa rozosmiali teraz mala prezmenu mama ten pohľad akoby sa tu niekdo zbláznil... "To je nadlho" povedal otec keď sme sa ukludnili, mama prikývla aj keď vyzerala že dos pochybuje o našom zdraví "Aký je dnes deň?" zrazu som sa zľakol či som neprespal Vianoce "Sú Vianoce, jedenásť hodín ráno" žmurkol na mňa otec a usmial sa, pomaly som sa posadil a potom aj postavil zobral som malý zabalený darček a zavolal som svoju sovu "Odnes to Malfoyovej" povedal som a pozeral sa ako letí von oknom a stráca sa v diaľke potom som pohľadom prešiel na otca ktorý len nadvihol obočie a ja som sa uškrnul "Bude nadšená" povedal som ironicky načo sa otec zasmial a dodal "Dobre ty cassanova, choď sa pobaliť ideme na Vianoce k Weaslyovcom ak si zabudol" usmial sa a postrapatil mi vlasy na čo som zavrčal a začal sa baliť.
Lexa:
Keď som sa ráno zobudila a zistila že sú Vianoce bola som štastím bez seba. Rýchlo som zišla dole kde už všetci raňajkovali "Bré ráno" pozdravila som veselo "Ahoj princezná" ozval sa otec, prisadla som si k nemu a dala si moje obľúbené palacinky. "Mami, tati chcela som sa opýtať, no Rose mňa a Scorpa pozvala k nim no a tak že či môžme" dopovedala som a pozrela na mamu ktorá sa usmiala a povedala "No mne to vadiť nebude" a pohľadom prešla na otca ktorý si to nevšimol a plne sa venoval svojim raňajkám, drgla som doňho lakťom a onsa spamätal "Čo? No hej môžete pokiaľ chcete" povedal a usmial sa. Po raňajkách som išla pomôcť mame s večerou a koláčmi a pri tom sme sa rozprávali o hocičom keď zrazu zaťukala na okno biela sova, otvorila som okno a ona vletela dnu a v zobáčiku držala malý darček ktorý mi podala, zobrala som si ho a pozrela na lístok bolo na ňom napísané 'Aby si na mňa nezabudla, s tou najväčšou úctou tvoj milovaný....' zarazila som sa ale otvorila som krabičku... To je taký debil, aby bolo jasné bol tam strieborný náramok v ktorom bolo čiernym písmom napísané jedno slovo, jedno meno a to 'Potter' musela som sa zasmiať "Väčšieho egoistu som hádam v živote nevidela" povedala som a podala som krabičku mame, ktorá sa tiež zasmiala a podala mi krabičku naspäť "Hneď som späť" niečo ma totižto napadlo, v izbe mám taký strieborný madajlón...rýchlo som vybehla po schodoch do izby zobrala medajlón a prútikom som naňho napísala tiež čiernym písmom 'Malfoyová' zabalila do krabičky a dala ho jeho sove ktorá tam stále bola, sova odletela a ja som si dala náramok na ruku ale tak aby meno Potter bolo otočené stranou dole. Zišla som zase za mamou a pokračovali sme v práci. Okolo piatej sme mali už všetko prichystané a tak sme si dali čaj a rozprávali sme sa. Keď už bol čas na večeru zavolali sme Scorpa a otca a posadali sme si okolo stola, keď sme sa do prasknutia najedli prešli sme ku stromčeku, už tam bolo kopec darčekov každý si povyberal tie svoje a začalo sa rozbalovanie...dostala som veľa vecí ale posledný darček ma prekvapil bolo na ňom napísané 'Pre moju princeznú' bol od otca, otvorila som škatuľku a bol v nej nádherný náhrdelník s príveskom písmenom 'M' Malfoyová pomyslela som si "Je nádherný" dostala som zo seba "Presne ako ty" dodal otec a ja som sa naňho usmiala a zapla som si ho. Potom sme si už len rozprávali rôzne príhody a ja som zaspala otcovi v náručí a posledné čo som počula bolo "Dobrú noc princezná a sladké sny" usmiala som sa a upadla do ríše snov. Sníval sa mi čudný sen bola som u Rose a práve som prišla keď zrazu sa ozval Potterov otec "Ale ale Malfoyová dcéra, vitaj " zarazila som sa no skôr než som stihla niečo povedať sa ozval Potter "Nechaj ju, táto je moja" povedal a priblížil sa ku mne a vitiahol prútik ja som samozrejme vitiahla aj svoj ale rýchlo ma odzbrojil "Expeliarmus" a môj prútik mal v ruke, nechápala som čo sa to tu deje ale zrazu ma zo zadu chytila Rose a držala ma tak že som sa nevedela pohnúť "Čo sa to tu deje!?" vykríkla som nervózne, keď som ale započula Potterov smiech začala som sa báť "Ty si naozaj myslíš že by ťa mohol mať niekdo rád, si presne ako tvoj otec smrťožrútka" povedal a ja som sa naozaj začala báť ale nič som nepovedala hlas sa mi zasekol v hrdle "Sectumsempra!" vykríkol Potter a ja som sa so strašnými bolesťami zrútila na zem už chcel povedať ďalšiu kliadbu keď ma zrazu niekto potriasom a ja som sa zobudila. S výdychom som sa posadila a pozerala sa okolo seba, vydela som vystrašenú mamu ako kľačí pri mojej posteli a drží mi ruku "To nič bol to len sen" upokojovala ma a ja som sa pomaly spamätávala ale keď som si to všetko uvedomila vypadla mi z oka slza a za ňou druhá a tak som sa tam rozpakala a hodila sa mame do objatia "Ššššš to bude dobré, bol to len sen" hovorila ďalej "A-a-ale t-t-tak s-skut-točný" vyhrkla som pomedzi vzliky "Ja viem miláčik, to bude dobré" keď som sa upokojila znova som si lahla lebo boli len tri hodiny ráno ale zaspať som nemohla keď mama odišla za chvíľu za mnou prišiel Scorp "Ahoj, všetko v phode?" opýtal sa potichu a ja som pokrútila hlavou "N-nie" povedala som a znova sa rozplakala Scorp si ľahol vedla mňa a hovoril mi upokojujúce slová až som nakoniec zaspala. Ráno som sa zobudila so Scorpom v objatí a strašne ma boleli oči od toľkého plakania. Scorp bol už hore a pozeral sa na mňa "Ďakujem že si tu so mnou ostal" povedala som hneď ako som rozlepila oči "Neďakuj ja tu budem vždy " odpovedal a usmial sa, úsmev som mu opätovala a pomaly som sa posadila "Tak ja pôjdem, dobre?" pousmial sa a ja som prikývla, keď som konečne vstala začala som sa pomaly baliť keď som narazila na Potterov prútik a mikiny zase som si na to spomenula a nevedela som prísť na to prečo sa mi to snívalo, oprela som sa a privoňala som si k jeho mikine stále tam bola cítiť jeho vôňa a ja ani neviem prečo som sa usmiala, zrazu som ho chcela vidieť, chcela som aby tu bol ani neviem prečo, začala som sa hrať s náramkom od neho, bol pekný no vtom som si uvedomila že by som si mala pohnúť a tak som rýchle nahádzala veci do kufru aj s fotkou od Hagrida a pobrala som sa dole za ostatnými. Keď ma uvidel otec hneď za mňou prišiel a silno ma objal, pozrel sa mi do očí "Ja mám také sny bežne"povedal skoro nepočujne ale predsa som ho počula, smutne som sa usmiala a on mi úsmev opätoval. Keď sme si sadli k raňajkám nemala som na nič chuť a tak som si zobrala len zelené jablko ktoré u nás nikdy nesmelo chýbať. Potom sme už museli ísť pretože sme sa dohodli s Rose že nás príde počkať. Keď sme višli z domu videli sme Rose ako sa blíži k nášmu domu, bolo to síce riskantné že uvidí mamu ale nevedeli sme kde býva a ona trvala na tom že príde pre nás. Išli sme jej naproti, a keď nás uvidela už nám kývala a mi jej. "Ahojte" povedala s úsmevom na perách keď sme sa stretli "Ahoj" pozdravili sme ju jednohlasne "Tak poďte, Lily sa už nevie dočkať" zasmiala sa a už nás ťahala aby sme išli.
Keď sme už stáli pred ich domom z hlboka som sa nadýchla a Rose otvorila dvere. Všetky oči sa pozreli našim smerom a ja som nasucho preglgla zato Scorp mal oči len pre Lily a Rose sa usmiala a predstavila nás "Ahojte toto sú Lex a Scorp o ktorých som hovorila že ich pozvem" všade ticho, merlin toto nevyzerá dobre, mala by som asi niečo povedať "Dobrý. Teší ma." ozvala som sa priškrtene ale vtom sa ozvala postaršia paní "No tak vitajte u nás, Rose vám ukáže vašu izbu" usmiala sa a ja som jej úsmev opätovala a drgla som do Scoroa ktorý sa stále pozeral na Lily "Hmm? Aha, ďakujeme" povedal a Rose nás už ťahala hore do izby. Prišli sme hore a tam nebolo o nič menej ľudí ako dole, ibaže tu boli deti v mojom a Scorpovom veku "Tákže toto je Fred a George toto je Teddy toto je Victoria a týchto poznáš...." ukázala na Albusa, Pottera,Freda , Liv a Lily ktorá sa už bozkávala so Scorpom...užastné, fakt pred všetkými na chodbe... "No a izbu más ty tuto so mnou, Liv a Albusom a Jamesom a Fredom, vieš Scorpovi a Lily som zariadila vlastnú izbu a ostatný sú rozpŕchnutý všade možne " dopovedala a ja som nevedela s kým sa pozdraviť skôr tak som to zobrala celkovo "Dobre no vidím že si to tu už zorganizovala tak sa ti v tom hrabať nebudem a Ahojte všetci.." dopovedala som a všetci sa usmiali iba jeden z nich sa začal smiať Potter! "Hádam máš nejaký problém Potter" ozvala som sa keď sa začal smiať, ten pocit že by som ho rada videla čo som mala doma rýchlo pominul keď som ho videla teraz "Ale nie, nemám mať aký" a znova sa zasmial "To som rada" povedala som nakoniec a falošne sa usmiala no vtom som si všimla ako mi ústami niečo naznačuje no nepochopila som to a nechala som to tak išla som s Rose do mojej izby a ona mi ukázala moju postel, potešila som sa keď som uvidela že bola pri okne "Dobre tak čo keby sme sa išli prejsť ty, já, Lily a Liv?" opýtala sa a ja som s úsmevom prikývla a hodila si veci na postel keď v tom som si spomenula na Potterove veci "Hmm Rose choď nájsť baby ja si musím ešte niečo vybaviť" povedala som jej vyhýbavo, zatvárila sa zvláštne ale nakoniec prikývla a odišla takže som ostala v izbe sama ale nie nadlo za chvíľu sa tu objavil Potter čo bolo momentálne celkom fajn aspoň ho nemusím hľadať "Dobre že si tu, musím ti dať ten prútik a ..." odmlčala som sa pretože už som z kufra vyťahovala tie mikiny a prútik "Na" podala som mu to a on sa usmial keď si všimol náramok na mojej ruke a tak som sa nenápadne pozrela na jeho krk, ale asi nie až tak nenápadne ako som chcela lebo hneď povedal "Áno mám ho na sebe" a zasmial sa a ja s ním, zobral si odomňa svoje veci a ešte dodal "Nezabudni na to že máš byť milá, teraz ti to išlo" prekrútila som očami a odišla z izby so zámerom nájsť dievčatá keď som zrazu narazila do nejakých dvoch chalanov "Prepáčte ja len, nepozerala som sa kam idem " ospravedlňovala som sa "To je v poriadku ja som Fred" "A ja som George" doplnili sa, milo som sa usmiala a prikívka "Ja som Lexa" podala som im ruky a oni nimi potriasli "Nevideli ste náhodu Rose?" zvedavo som nadvihla obočie a raz sa pozrela do očí jednému a raz druhému "Áno myslím že" "práve išla von aj s" "Lily a Liv" dopĺňali sa počas vety "Dobre, ďakujem" a mierila som von. Keď som ale zišla dolu neuvedomila som si že tam budú všetci dospelí a tak som sa cítila trochu trápne ale celkom ma to prešlo keď som videla ako sa tam zabávajú a je tam príjemná atmosféra "Zlatko kľudne si zober koláčik" ozvala sa zase tá staršia milá paní usmiala som sa a vzala si jeden "Ďakujem a prepáčte ale ako sa voláte?" musela som sa to opýtať však tu budem skoro týždeň a nebudem poznať meno osoby ktorá je na mňa milá? "Kľudne mi hovor Molly" povedala príjemným hlasom a vrátila sa späť do kuchyne a ja som kráčala smerom von keď ma zastavil hlas "Počkaj, akože sa to voláš celým menom?" opýtala sa ma Potterova mama Ginny po ktorej mám stredné meno "Lexa Ginny Malfoyová" otočila som sa smerom k nej a videla som ako je zmätená tak som jej pomohla "Áno stredné meno mám po vás" no očividne som jej moc nepomohla keďže sa tvárila ešte zmetenejšie "K-kdo je tvoja mama?" srdce mi vynechalo úder, žeby niečo tušila? Nó je pravda že Draco Malfoy by asi nedával svojej dcére meno manželky svojo nepriateľa "N-no t-to vám bohužiaľ nemôžem povedať" vykoktala som a rýchle som zmizla za dverami kde už čakali baby. "Prepáčte ale ešte ma zdržala Molly a tvoja mama Lily a ták" vyhrkla som čo najrýchlejšie lebo sa mi to nechcelo rozoberať "Aha no dobre, tak poďme" povedala Liv a tým ma uchránila od zbytočných otázok, vďaka Liv pomyslela som si a už som kráčala s nimi po snehom zakrytej cestičke. "No a čo ták Woody Jackson?" spýtala sa Lily, áno rozprávali sme sa o chalanoch každá povedala svoj názor naňho a potom sa povedalo ďalšie meno a ták dokola... "Nó podľa mňa je zlatý aj keď trochu hamblivý ale zlatý" komentovala Rose "Tiež si myslím " prisvedčila Lily "Nó je fajn, dobrý a milý" povedala som ja čo si o ňom myslím "Uhm fajn" prikývla Liv "Dobré takže idem ja, tak čo ták Thomas Allen?" začala Rose "Fúú tak podľa mňa je pekný ale bohužiaľ to o sebe vie" ozvala som sa prvá pretože Tom bol naozaj pekný ale dával to vedieť skoro každá mu padla k nohám a on ju využil na noc ale tam to skončilo proste sukničkár niečo ako Potter
Počkať Potter je pekný?
Áno je.
Nie nie je. Ty sa nozývaj.
Je.
Nie! A už buď ticho! "Lex si v pohode?" opýtala sa ma zrazu Liv "Hej, prečo by som nebola?" odpovedala som jej stále trochu mimo "Lebo som sa ťa nječo pýtala a ty si mi neodpvedala" zamyslela som sa ale nepamätala som si že by sa ma niečo pýtala "Prepáč zamyalela som sa , čo si hovorila?" unavene som na ňu pozrela "No len že či sa ti niekdo páči?" hmm dobrá otázka, na škole je veľa pekných chalanov ale ja som bola vždy tak zaujatá čo vymyslím na Pottera že som ani nemala čas pozerať sa na niekoho "Nie" aj keď som si tým nebola istá "Merlin to je už pol deviatej asi by sme sa mali vrátiť" vyhrkla Rose a my sme sa otočili na päte, celú cestu naspäť som rozmýšľala na Livinou otázkou ale aj tak som na nič neprišla a ani som sa nenazdala a už sme boli pri dome, vošli sme dnu, vnútri bol ešte stále život a hluk toľkých rozprávajúcich sa ľudí aj napriek tomu že už bolo desať "Deti šup hore do postele" ozvala sa Molly hneď ako nás uvidela a prstom ukázala na schody vedúce hore, poslušne sme prikývli a vyštverali sa po schodoch hore. Keď už sme sedeli v izbe postupne sme sa striedali v kúpeľni, keď som prišla na rad ja zobrala som si všetky veci čo som potrebovala a už som na seba púšťala teplú sprchu, umyla som si zuby a prezliekla sa do pyžama ktoré tvorili šedé tepláky a čierne tričko, prišla som naspäť do izby kde už boli všetci až na Pottera, hodila som sa na posteľ keď vtom sa rozvalily dvere a dnu vletel Potter so slovami "Mám skvelý nápad!" už len ty pomyslela som si ale radšej som to nepovedala, po chvíli dodal "Zahrajeme si fľašu!"
YOU ARE READING
Potter ! Ano, Malfoyová?
FanfictionNext generation. Lexa Ginny Malfoyová & James Sirius Potter Dve rozdielne mená. Jeden príbeh.