...Fotoalbum...

4.6K 288 6
                                    

Ešte stále sme sa tam smialy a oni na nás len vyjavene pozerali "James, James, James pozri myslím že by si dali s nami" šťuchne do mňa Lex a znova sa rozosmejeme "Merlin James! Ja ťa zabijem!" zakričí zrazu Rose a ide smerom k nám, za ňou sa rozhýbu aj všetci ostatný a hneď ako Rose podíde k Lex tá sa jej chytí za rameno že to vyzerá akoby sa jej chcela chytiť a zísť dole no v tom zakričí "Si to!" a rozuteká sa po barovom stole a vbehne mi rovno do náruči "Máš smolu, my sme v domčeku" zakričím na Rose ktorá už naberá od zlosti červenú farbu, no my sa len zase rozosmejeme "Kamoško noták zlezte dole, pôjdeme naspäť." začne Fred no skôr ako dohovorí iba zakrútim hlavou a Lex mu vyplazí jazyk a hneď nato si odpije z fľaše potom priloží ju priloží aj k mojím ústam a ja si znej poriadne lognem a zase tá úžastná pálivá chuť.. "Na tuto mi to pekne podrž ale opováž sa ztoho napiť to je moje!" podá fľašu Adeline ktorá ju neochotne podrží "Tak a teraz ideme tancovať" zavelí a ja nadzdvihnem obočie "Však Mcgonagalová hovorila aby sme cvičili, do plesu to nemôžeme zabudnúť" provokatívne na mňa žmurkne a dáme sa do pozície na tanec no hneď ako ideme spraviť prvý krok skoro spadneme no Lex sa na tom iba zasmeje, skôr by som povedal že sa tu iba ta tackáme z miesta na miesto než tancujeme ale neprekáža mi to, hlavne keď ruku mám o čosi nižšie než na jej páse. Ona sa na mňa usmieva a ja na ňu, všetci na nás pozerajú ale ja nevnímam nič iné okrem nej, keď zrazu kopne do nejakého pohára a ten sa roztriešti na zemi "Oh merlin! Prepáčte pán pohár" ospravedlní sa mu na čo sa rozosmejem ale ako počujem niesom jediný "Noták Lex poďte dole, ste opitý!" prihovorí sa jej Liv no ona na ňu škaredo pozrie "Ja nikam nejdem" prekríži si ruky na hrudi a nakoniec pohľadom prejde na mňa ja sa na ňu usmejem a keďže stojíme len pár centimetrov od seba tak ju objímem, ruky mi obmotá okolo krku a hlavu si položí na moje rameno, takto tam stojíme až kým len nezdvihne hlavu, sme tak blízko až sa dotýkame nosmy ale uprene si hľadíme do očí, Lex sa trochu zdvihne na špičky ale šmykne sa jej a obaja padneme na stôl, dosť ma zabolí chrbát no nakoniec sa na tom obaja iba zasmejeme, keďže doslova leží na mne stačí keď pohne hlavou a obtrie sa perami o tie moje, už to nevydržím a spojím ich v jedo, ten nádherný pocit dokážem cítiť aj keď som opitý, srdce mi bije ako splašené a u nej je to takisto, počujem okolo rozprávať nejakých ľudí ale vôbec ich nevnímam, sústredím sa na to ako neskutočne ju chcem, ako strašne ju milujem!
Jej dokonalé pery láskajú tie moje tak nežne a opatrne ale vášnivo zároveň,rukami mi vojde do vlasou a jemne ma za nich ťahá, ja jej rukami jemne prechádzam po chrbáte na čo mi potichu vzdychne do úst, nemôžem uveriť tomu aký to je neskutočne úžastný pocit, no nakoniec sa odtiahne ale iba na malý kúsoček, zhlboka dýcha a ja tiež, oči má ešte stále zatvorené ale ten pocit keď sa usmiala....nevimenil by som to za nič iné na svete "Merlin..." vydýchne a otvorí oči, chytím ju za zátylok a prstom jej prejdem po perách no skôr než sa o niečo pokúsim Rose chytí Lex a postaví ju na nohy až sa zatacká ale nakoniec udrží ako takú rovnováhu, ja tam ostanem len tak ležať až kým ku mne nepríde Fred a Albus "Toto si dosral, braček" prehodí len tak Albus aj keď mu šklbe kútikmy "No stálo to za to" poviem hľadiac do stropu nado mnou, neviem zrazu mi príde dostatočne zaujímavý no nakoniec sa predsalen posadím a snažím sa aspoň ako tak vnímať všetko okolo, pozerám sa po všetkých až zacítim prepalujúci pohľad, pozriem tým smerom.... Scorp....
Super už sa teším, jeho pohľad hovorí zavšetko a tým myslím že by ma najradšej stiahol z kože... "Lexa Malfoyová! Okamžite zlez z toho stola!" zakričal zrazu Scorp ľadovým hlasom na čo sa naňho všetci pozreli, dokonca aj Lex zastavila v pohybe "A čo ak nie?" povedala provokatívne a uškrnula sa, rozbehla sa pozdĺž stola až zastavila pri nejakom chlapíkovi, zobrala mu pohár v ktorom mal nejaký alkohol a šupla to do seba pričom sa jej šmykla noha a už by aj spadla kebyže tam rýchlo nepribehnem a nechytím ju, vystrašene zhíkla no potom sa pozrela na mňa a usmiala sa "James." hlesla a pozrela mi do očí "Kráska?" usmial som sa na ňu no ona mi stále naprítomne pozerala do očí akoby v nich niečo našla a snažila sa to preskúmať, tým jej pohladom ktorý bol teraz plný elánu "Noták ľudia musíme ísť skôr než zistia že niesme ešte v škole" poznamenal netrpezlivo Fred a ja som mu iba prikývol pričom som si napravil Lex lepšie v náručí a ona sa mi oprela o hruď a počúvala pravidelný no trocha zrýchlený už len z jej prítomnosti, tlkot srdca ktoré mi už stihla ukradnúť... Tak velmi som jej to túžil povedať, znova ju pobozkať, byť pri nej keď jej bude najhoršie a zdielať s ňou chvíle plné radosti.....raz.

Potter ! Ano, Malfoyová?Where stories live. Discover now