"Ale mám ešte lepší nápad. Myslím že sa ti bude páčiť" poviem keď ma napdne naozaj úžastná vec "No počúvam" pozrie na mňa a neskrýva pobavenie "Hah, keď už máme taký krásny spomienkový večer čo tak si zahrať fľašu? Malfoyová..." navrhnem a nazvem ju tak ako za starých čias, no čo nech je sranda... A očividne sa toho chytila lebo po chvíľi sa ozvala "Nestačilo ti minule, Potter" tak a hru hráme už dvaja, no teraz to skôr berieme so srandou... "Nie" prisuniem sa bližšie a šepnem jej do tváre "Dobre, ja s tým ukázať ti kdo je najlepší problém nemám" podpichne ma, no dobre, kráska ako myslíš... "Uvidí sa kdo je lepší, no Fred určite nie keďže si ho zložila hneď na prvýkrát ale mňa sa tak rýchlo nezbavíš" zasmeje sa a pozrie mi do očí "Takže ty zober jedlo a pitie na to si expert, ja idem zavolať ľudí o pol hodinu sa stretneme u nás" prednesie celkom vážne no nakonci sa uškrnie "Dobre no nezabudni všetkým povedať že idú na vlastnú zodpovednosť, to aby si sa mala na čo vyhovoriť keď sa stane niečo také ako minule" zasmejem sa a ona tiež "Fajn tak ja idem. Ty sa teda zatiaľ pokús zohnať veci čo na to potrebujeme..." dopovie a už vidím ako ide smerom von z kuchyne. Fajn takže je pol siedmej čo znamená že všetci budú ešte vo velkej sieni... Tak ohnivú whisky mám na izbe, tú mám vždy so sebou, nikdy nevieš kedy sa môže zísť no každopádne o pitie je postarané, ja viem že Lex myslela niečo normálne na pitie no s týmto to bude zábavnejšie...
Lexa:
Toto bol naozaj úžastný nápad, ja viem ako sa to všetko môže zvrtnúť ale aj tak...
Vybehnem z kuchyne a rýchlosťou vetra sa ženiem smerod do velkej siene, podľa všetkého by tam ešte mali byť skoro všetci... Keď už stojím vo dverách očami hľadám tých ľudí ktorých potrebujem. Takže naprv si to namierim k slizolinskému stolu kde sa zastavím až pri Albusovi a Scorpovi "Ahojte. Počúvajte ide sa hrať fľaša, keď chcete prídte u mňa a Jamesa za pol hodinu. A zavolajte aj Dillana." hneď na nich začnem "Počkaj fľaša?" opýta sa Albus a ja iba s úsmevom prikývnem, Albus pozrie na Scorpa a naspäť na mňa "Okej prídeme a zavoláme aj Dilla" usmejem sa a už prechádzam ku chrabromilskému stolu, kde sa zastavím pri Lily, Rose, Liv, Fredovi a nejakej babe ktorá myslím že sa volá Adeline a myslím že sa páči Fredovi...milé zistiť... "Ľudia ide sa hrať fľaša. O pol hodinu u mňa a Jamesa. Áno príde aj Scorp aj Albus a aj Dillan" hovorím pri čom ukazujem na dievčatá pri jednotlivých menách a im sa iba rozžiaria oči "Adeline?" otočím sa na dievča ktoré iba prikývne a usmeje sa, dobre som si myslela! "Kľude príď aj ty keď chceš, určite príde aj Fred ak sa nebojí. Že Fred?" pozriem na Freda ktorý len veľmi ťažko zadržiava aby ma nezniesol z tohto sveta "Hej veľmi rada prídem, rada sa pozriem na Freda ako sa ťa bude báť... Počula som že si v tom dobrá" to dievča sa mi páči, myslím že s ňou budem vychádzať je podobná povahovo Rose, milá a zlatá no vždy sa veľmi rada podelí o svoju šťiplavú poznámku... "Hej to som. Dobre takže keď teda chcete prídte ja musím ísť za Jamesom a poriadne ho spucovať že nie každý chce piť iba ohnivú whisky..." zasmejú sa a prikývnu, čo beriem tak akože prídu. To je fajn, čím nás bude viac tým to bude lepšie. Pomaly vychádzam z veľkej siene a vyjdem na štvrté poschodie kde ma zastaví až James ktorého si ledva všimnem. Ide smerom sem s plnými rukami nejakého jedla, podídem k nemu "Asi ti pomôžem" zasmejem sa keď vidím ako sa snaží aby mu nič nespadlo "Zobral som pár vecí aj z kuchyne a..." preruším ho "Že pár".
Dotrepeme sa k nášmu apartmánu, tak sme to nazvali a všetko to položíme na stôl. Prichystáme všetko tak ako má byť, deka na zemi a uprostred znova polo plná fľaša whisky no a to nehovorím o ďalších štyroch plných fľašách na stole, pokúšala som sa ho od nich odhovoriť no neuspela som... Jedlo na stole a už len čakáme kedy sa niekdo zjaví. Ako prvý prídu Albus, Scorp a Dill, ten Dill vyzerá byť v pohode chalan asi ho Rose schválim, o nedlho sem príde Rose, Lily, Liv a Adeline každá si sadne vedľa toho svojho až na Adeline tá si sadne ku mne a chvíľu sa rozprávame než dorazí aj posledný a to Fred ktorý hneď ako príde schmatne do ruky fľašu whisky a sadne si na zem "No dobre asi sme už všetci, takže môžme ísť hrať" zahlási James na čo si všetci posadáme do kruhu v poradí Ja, James, Rose, Liv, Albus, Adeline, Fred, Scorp, Lily a Dill.... Fajn prvý sa fľaše chytí James čiže ako vždy... Roztočí a padne na moje prekvapenie na mňa, pozriem naňho a uvidím ako sa uškŕňa, takže on sa chce hrať? Fajn tak sa zahráme... "Tak uvidíme... Pravda alebo odvaha?" opýta sa pričom odpoveď už viem aj ja aj on "Odvaha" poviem rázne a pozriem mu do očí "Fajn, tak obleč si najviac sexy vec čo tu máš a buď v tom až dokonca tejto hry" ou, čo teraz? No rozhodne sa nevyzlečiem to radšej tu budem v tom ako si zničiť povesť! Znechutene sa postavím a vybehnem do svojej izby. Otvorím skriňu a začnem v nej prehrabávať veci až narazím na krátke čierne šaty zdobené striebornými ornamentmi, sú mi tesne po zadok a majú srdiečkovitý výstrih. Už oblečená v šatách kráčam naspäť dolu a zastavím sa pred ním "Môže byť?" zatočím sa pred ním na čo sa zasmeje ale aj tak zo mňa nespustí pohľad "Viac než môže byť" usmeje sa a ja si sadnem a roztočím fľašu ktorá pripadne na Dilla "Takže Dillan, pravda alebo odvaha?" zabodnem sa mu do očí no on pokojne odpovie "Odvaha" hah, výborne... Vyzerá byť v pohode no to ešte nepoznal mňa, pozriem na Rose a uškrniem sa "Pobozkaj Rose, pekne na pery a dlho" žmurknem naňho na čo sa iba usmeje a povie "Rád" priblíži sa k Rose a onedlho sa spolu žiadostivo bozkávajú....
Takto nejak to pokračuje až stav je zatiaľ takýto James je bez trička a na jeho hrudi sa týči strieborný medajlón odo mňa... Albus je na tom podobne až na ten medajlón a to že je pritisnutý k Liv, ďalej Fred a Dill nemajú nohavice a Rose, Lily a Liv sú na tom tak isto...potom nám už ostáva len jedna fľaša whisky čo znamená že sme všetci poriadne pod parou a jedine ja a Scorp sme stále úplne oblečený no teda ja v tých šatách. Rose a Dillan sú spolu... Aké nečakané... Na rade je James ktorý roztočí fľašu až tak že doslova pristane na Fredovi "Odvaha" povie skôr ako mu stihne položiť otázku "Tak Fred, čo keby si išiel na ples tuto s Adeline teda pokiaľ bude chcieť. Takze požiadaj Adeline aby s tebou išla na ples" dohovorí a uškrnie sa na čo si Fred odkašle a začne "Milá Adeline išla by si so mnou na ples?" nežne sa opýta a zahľadí sa jej do očí, sú zlatý "Rada" prikývne a usmeje sa na čo sa Fredovi zaligotá v očiach a tiež sa vrelo usmeje... Napokon siahne po fľaši a roztočí ju, nádou alebo aj nie zastane na Jamesovi "Odvaha" zamrmle a pozrie na poloopitého Freda ktorý toho vipil viac než mal pretože zahlásil "Pobozkaj Lex" znova, noták nádych výdych...nič...čo ho to pre merlina napadlo? Pohľad pomaly presuniem na Jamesa ktorý sa na mne zretelne baví, chytí ma za zápestie so slovami "No poď, kráska" uškrnie sa a pritiahne si ma tak že skončím v jeho náručí a už vidím ako sa ku mne nakláňa....
Naše pery sa stretli a akoby zapadli do seba ako keď skladáre pazzle a zapadne vám posledný kúsok, v bruchu som mala tisíce motýlikov a jeho vrelé pery ma nežne a vášnivo bozkávali, bolo to dokonalé, nechcela som to už nikdy ukončiť a všimla som si že ani on...ruky som mu dala okolo krku a on si ma lepšie chytil, ešte stále sme sa bozkávali no nakoniec som to musela prerušiť kôli kyslíku, pozrela som naňho a uvidela ako má napuchnuté pery čiže som musela vyzerať podobne, no v tom sa ku mne nahol druhý krát ale to som mu stihla dať ruku pred ústa so slovami "Fred povedal jeden" zahriakla som ho no šklbalo mi kútikmi keď som videla ten jeho kukuč "Noták nebuď zlá" povedal a smutne sa na mňa pozrel "Ale ja som" zapriadla som na čo vydal smutný povzdych. Chcela som sa pohnúť z jeho náručia no nepustil ma "James pusti ma" hovorila som prosebne no on sa len usmial a pokrútil hlavou "Ale mne sa nechce" a jeho úsmev sa presunul na úškrn "Musíš" ráne som mu povedala ale on zase iba pokrútil hlavou "A čo za to?" ja ho asi zabijem! "Nič za to! Proste ma pusti!" šklbalo nám obom kútikmi "Až po puse, presne takej ako bolá tá predtým" zapriadol na čo som prekrútila očami no lišiacky sa uškrnula, chytila som ho za medajlón a pritiahla ho bližšie čím som znova spojila naše pery, bolo to naozaj úžastné! Nevnímajúc okolie som mu rukami vošla do vlasov a cítila som ako sa usmial, ťahala som mu vlasy a on mi svojimi rukami prechádzal po chrbte až ku krku, poviem vám lepšiu fľašu som ešte nikdy nehrala! Po nejakej tej chvíľi som sa odtiahla a zhlboka dýchala pozrela som naňho, robil to isté..... Naše oči sa stretli a ja som v tých jeho videla túžbu, neviem z akého dôvodu ma to celkom potešilo....o chvílu mu ale zrak prešiel z mojich očí na moje pery a ja som si provokatívne oblízala hornú peru na čo on iba zaskučal, nemám tušenia čo sa tomu chlapcovi preháňa v hlave no ja tam mám totálny chaos ale zároven aj prázdno, dajme tomu že za toto všetko môže alkohol, asi by som sa mala pohnúť veď merlin! My ešte stále hráme! Rýchlo sa Jamesovi vytrhnem a posadím sa vedľa neho ták a teraz začína tá horšia časť...pohľady... Ták všetci sa na nás samozrejme pozerali a vyzerali rovnako vyvedený z miery? Zaskočený? Vlastne keď si uvedomím čo som práve pred chvíľou robila cítim sa rovnako no iba jeden jediný z nich sa uškŕňal a nemal ďaleko od toho aby sa rozosmial ale hneď som ho schladila pohľadom. Okrem trápneho ticha ktoré nikdo nechcel prelomiť sa nedialo nič, cítila som sa ako nejaká atrakcia keďže na mňa všetci pozerali no a jasné že keby pohľady zabíjali som už mŕtva radšej ani nepočítam koľko krát, Rose a Liv mi to zajtra nedarujú....no ale výhovorku mam už jasnú, sčasti aj pravdivú... "Asi by.." začala som ale nedokončila no našťastie ma zachránil James "Asi by sme to už mali ukončiť" všetci len nemo prikývli a zobrali si svoje veci, jedine ja som tam ostala sedieť a dávala som si dokopy čo sa to vlastne stalo no nakoniec som sa zdvihla ale namiesto toho aby som všetkých pozdravila som vyšla hore po schodoch do Jamesovej izby. Vyzliekla som zo seba tie šaty a navliekla si mikinu ktorá bola prehodená cez stoličku, padala mi niečo nad kolená a všetko mi bolo úplne jedno, hodila som sa na postel a pritúlila sa k jeho macíkovi, jeho vôňa...on...ten bozk... Prečo to muselo byť až tak úžastné? Prečo nie keďže je to Rokfortský casanova pre ktorého to zrejme nič neznamenalo! No ale mňa nedostane len tak! Ja nebudem jeho hračka! Ja sa do neho nezamilujem!
Určite?
Čo určite?!
No že sa do neho nezamiluješ?
Mám problém...
Prečo?
Lebo už sa stalo..
Merlin nie! To nie. Nemôžem ho milovať, jeho nie! Jeho? Rokfortského casanovu, toho manekína a egoistu ktorý dostane do postele každú?! Toho Pottera ktorý mi robil zo života peklo skoro päť rokov?!
Áno...
Tie jeho večne strapaté vlasy a oči v ktorých sa roztápam a nikdy nechýbajúce iskričky, viem o ňom to čo iný nie... Merlin spím s ním v jednej posteli! Mám na sebe jeho mikinu...a keď sa usmeje...nedá mi to a aj v tej najhoršej chvíľi by som mu ten úsmev opätovala...tie jeho jamky na lícach a chraplavý smiech a ked som ho tu našla s tým macíkom bol strašne rozkošný no to iba dovtedy kým som ho neuvidela bez trička...,kapitola sama o sebe....no a ten bozk....nie,nie,nie ja som sa práve zamilovala do Jamesa Siriusa Pottera! Nie! Nesmiem mu to dať najavo, nesmie vedieť že sa mi ten bozk páčil....a keby len to....
Z mojich myšlienok ma vytrhne ten na ktorého celý čas myslím "Si sa z toho pekne vyvliekla" ukáže smerom dolu a ja hneď pochopím ako to myslí, pohľady, otázky...všetko, iba pokrčím ramenami a poviem "Dnes spím u seba" myslím že byde lepšie keď budem od neho čo najďalej, som predsa Malfoyová! Mňa nemôže dostať nejaký sukničkársky Potter! Vstanem z postele ignorujúc jeho nechápavý pohľad a odpochodujem do svojej izby kde si uvedomím že mám na sebe jeho mikinu a nechala som uňho svoje šaty, no a čo....zajtra mu ju vrátim a zoberiem si svoje veci naspäť. Lahnem si do postele a snažím sa zaspať, no po skoro dvoch hodinách už zúrim, merlin ka sa hádam kôli tomu sexy idotovi ani nevyspím! Čo mám akože teraz robiť? Za ním určite nejdem aj keď viem že iba to chcem, ale nie! Posadím sa na posteli, zoberiem tepláky a idem preč. Rozhodla som sa že sa pôjdem prejsť, som predsa hlavná prefektka....jedna z mnohých výhod prefektov. Zastanem až pri obraze s ovocím, ani neviem ako som sa sem dostala ale však prečo nie? Pošteklím hrušku a tá sa zachichoce presne tak ako keď som tu bola s Jamesom, úprimne nechápem sama seba chcem byť od neho čo najďalej ale idem tam kde mi ho to pripomína.... Vchádzam dnu a pri mne sa hneď objaví mne známa škriatka "Ahoj Cassy" pozdravím sa jej a usmejem sa "Dobrý večer Slečna Lexa, čo pre vás môžem urobiť?" opýta sa, dlho nerozmýšľam mám chuť iba na jednu vec "Vieš čo dones mi tú čokoládovú tortu ktorú ma James tak rád" Cassy sa iba rozžiaria oči, prikývne a zmizne, ja si zatial sadnem ku stolu v rohu a čakám no dlho nie o chvíľu je tu aj s plným tanierom "Ďakujem. Dáš si so mnou?" opýtam sa a potľapkám miesto vedla seba, škriatka sa vrelo usmeje a vyskočí na miesto vedľa mňa.James:
Nechápem čo to malo byť, proste si z tadeto odkráča v mojej mikine! Vyzerala že sa jej ten bozk páčil tak čo je to teraz s ňou?! Ničomu nechápem... Už je to dve a pol hodiny čo odišla a ja nespím, a kôli komu? Kôli nej! Prečo? Lebo ju milujem!
A čo mám akože teraz robiť? Nepôjdem za ňou, myslím že z nejakého dôvodu jej začala vadiť moja prítomnosť.... Aáaach pôjdem za Cassy, tá ma vždy vypočuje!
Zdvihol som sa z postele, zobral neviditeľný plášť aj keď som ho vlastne nepotreboval ale nevadí a vyšiel som na chodbu, tento hrad je strašne pekný hlavne v noci keď chodby osvetluje len mesiac. Pomaly som kráčal po schodoch až som prišiel tam kam som chcel, pošteklil som hrušku a potichu sa vplížil dnu lenže keď som započul hlasy hned som cez seba prehodil plášť a započúval sa "....je dobrý človek, on vás má rád viac ako si myslíte" hovorila Cassy? S kým sa tam Cassy rozpráva? No keď som započul jej hlas hneď mi bolo všetko jasné "Myslíš? Lebo vieš ja ho mám tiež veľmi rada aj viac ale keď mu ide len o to ako ma dostať do postele presne tak ako všetky ostatné tak sa so mnou môže rozlúčiť!" hovorila Lex, o kom to pre merlina hovoria? Koho má Lex viac ako rada? Podľa toho čo povedala to bude pekný idiot! "Ale on vás má naozaj rád, nie tak ako tie ostatné. Cassy vie že on nemať moc dobrú povesť no on byť naozaj dobrý človek tak ako vy" obraňovala toho idiota Cassy, však keď ja ho stretnem tak mu poriadne vyčistím žalúdok, už len kôli Lex "Veď hej, ďakujem Cassy. Len problém je v tom že dnes keď sme hrali fľašu čo som ti už rozprávala, som pri tom bozku s ním cítila niečo viac okrem toho že bol úžastný..." Áno, som si plne vedomí že som sa práve nazval idiotom a chcem si vyčistiť žalúdok no to mi bolo teraz všetko jedno. Ona práve povedala že pri tom bozku cítila niečo viac! Merlin, veď šťastnejší už byť ani nejde!!! No prečo sa potom správa tak ako sa správa?
Ty si naozaj idiot. Veď práve to povedala, lebo si ten najväčší sukničkár, lámač sŕdc a ona je Malfoyová, to si naozaj myslíš že je tak sprostá ako tie ostatné?!
Pravda. Som v riti. Môžem sa už len snažiť to napraviť a ukázať jej že chcem len ju a nikoho iného! Ja sa nevzdám a už určite nie teraz!
"To je milé, Cassy si myslieť že James byť na tom rovnako, pretože vždy keď on prísť, rozprávať väčšinou iba o vás" musím sa potom Cassy poďakovať, naozaj je to to najmilšie stvorenie aké poznám, Lex sa na tom trochu zasmeje a potom ostanú chvílu ticho, myslím že je vhodná chvíla akože prísť. Podídem bližšie k dverám ktoré potichu otvorím a o niečo hlučnejšie zatvorím, tak aby to počuli, čo sa aj podarilo lebo obidve sa obzreli smerom ku mne, zhodím zo seba plášť a vyjdem tak aby ma videli "Ale, ahojte. Že sa tam nájde miesto aj pre mňa?" smutne pozriem na Lex ktorá sa zasmeje a dodá "Ahoj. Myslím že by sa to dalo nejako spraviť..." ani nestihne dopovedať a už sedím oproti nej. Lex s Cassy sa usmejú a ja si zoberiem tortu z taniera a s chuťou sa do nej pustím "A čo ty tu vlastne takto v noci?" opýta sa Lex a ja sa uškrniem "A ty tu čo?" odpoviem jej otázkou.Hello..
Takže ako môžete vidieť rozhodla som sa že príbeh nezruším...
Ďakujem že ste ma od toho odhovorili a taktiež za každé prečítanie a votes...
Dúfam že sa vám to zatial páči..... <3
YOU ARE READING
Potter ! Ano, Malfoyová?
FanfictionNext generation. Lexa Ginny Malfoyová & James Sirius Potter Dve rozdielne mená. Jeden príbeh.