Lexa:
Zobudím sa na to ako ma osvetlujú lúče slnka do tváre, pomaly pootvorím oči ale hneď ich otvorím úplne keď si všimnem že moja tvár je pár centimetrov od tej jeho až ma šteklí jeho dych. Tie jeho vlasy sú hádam všade, to už aj ja ich mám menej strapaté ale aj to je tak rozkošné... Aspoň že ešte spí, pozriem na hodinky vedla postele 6:17 ani sa nedivím no neprekáža mi to. Jednou rukou objíma mňa a druhú ma pod hlavou, ja sa krčím v jeho náručí a nemám v pláne len tak odísť... Merlin on je tak zlatý! Pristihnem sa ako sa tu na neho usmievam ako nadrogovaná no keď to nejde len tak zastaviť.. No hneď ako sa na mňa usmejú tie jeho oči, pozriem radšej dole "Ahoj, kráska." zašepká mi do ucha až mi po tele prebehnú zimomriavky "A-ahoj" zamrmlem pričom sa hnevám sama na seba, prečo len musím byť taká trápna? Áno ešte sa aj červenať budem však prečo nie, že? Zabite ma...
"Noták čo je?" opýta sa a snaží sa mi pozrieť do očí, neviem prečo ale vždy mi pri tom chce pozerať do očí..."Nič. Zobudila som ťa?" dovolím aby mi pozrel do očí ale nedokážem sa neusmiať keď vidím ten jeho starostlivý kukuč "Aj keby, príjemnejšie prebudenie si neviem predstaviť" zapradie sladko a nakonci sa usmeje takým tým jeho úsmevo úškrnom, nemo naňho hľadím a prezerám si každý centimeter jeho tváre od jeho dokonalých lícnich kostí až po vždy veselé a zvedavé oči, neodolám a musím si zakusnúť do pery na čo on rázne zavrčí, pohľad hneď presuniem na jeho pery na ktorých nechýba úsmev ale len taký ktorý dostávam iba ja. Ani nemyslím čo robím len zrazu ho pohladím po líci, ruku mu tam stále držím a zatvorím oči, proste si vychutnávam danú chvíľku ktorá je momentálne dokonalá, no keď pocítim jeho pery na mojom čele hneď sa usmejem "Vieš o tom že si úžastná?" otvorím oči a keď uvidím ten jeho úsmev som ním hneď omámená, určite vyzerám ako keby ma práve nadrogovali ale mám pocit že on je moja droga...
"Nehovor tak" dostanem zo seba napokon a odvrátim zrak ale nie nadlho lebo mi chytí bradu medzi prsty a nadvihne mi ju tak aby som sa naňho pozrela.
"Prečo? Mám ti klamať že nie si úžastná, milá a tak dokonalá až to bolí, keď si?" hovoril to všetko úplne vážne čo bolo až neuveriteľné, stačilo sa mu pozrieť do očí a vedela som že to nehovorí len tak, žeby mali baby pravdu?..
Určite sa už červenám ako nikdy ale aj tak sa nedokážem odtrhnúť od jeho očí v ktorých sú všetky jeho pocity, v tých mojich asi nič nenájde keďže som sa ešte nerozhodla či sa mu mám až tak naplno otvoriť keďže v mojom živote okrem Scorpa a Rose nikdo nevie vyčítať z mojich očí čo si myslím, ale mám pocit že jemu z nejakého dôvodu môžem dôverovať najviac... "Nejdeme na raňajky?" opýtam sa keď si všimnem že už je toľko hodín a mne už aj slušne škvŕka v bruchu "S tebou vždy. Inak nezabudni že dnes ideme do Rockvillu, myslím že sa tam ide ešte pred obedom" žmurkne na mňa a ja sa usmejem "Dobre, no ja sa asi pôjdem prezliecť" zasmejem sa keď si uvedomím že mám iba to jeho tričko "Prečo? Ja si myslím že vyzeráš dobre" zasmeje sa aj on "Pozri to že sme.... Čo sme? Kamaráti? Asi, no takže to že sme kamaráti neznamená že stále niesom Malfoyová takže nato že to tričko si niekedy ešte oblečiem môžeš rovno zabudnúť" rozosmejeme sa ale to už ja mierim do svojej izby. Už vo svojej izbe idem hneď do kúpeľne a radšej som sa ani nemala pozerať do zrkadla zbytočne som skoro schytala infarkt keď som uvidela svoje vlasy, ale no čo už, rýchlo som sa dala do poriadku a len v uteráku som sa postavila pred skriňu. Po dlhom rozhodovaní som zvolila čierne šaty po kolená, s dlhým rukávom sú úplne obyčajné ale mne sa vždy páčili pod to som si dala ešte biele legíny ktoré mi ladili s vlasmy ktoré som si zaplietla do môjho obľúbeného vólneho vrkoča a bolo. Trochu som to tu ešte upratala aby to tu nevyzeralo ako po výbuchu a už som aj chcela ísť keď mi zaklopal na dvere, otvorila som s úsmevom na tvári, vyzeral úžastne, tmavo modré rifle k tomu obyčajné biele tričko a na tom čierno biela kockovaná košeľa, rukávy mal vyhrnuté po lakte a jeho strapaté vlasy mu padali do tých nádherných očí ktoré na mňa pozerali cez tie jeho okuliare bez ktorých si ho už ani neviem predstaviť "Vyzeráš úžastne, a ako vydím sme sa zladili" poznamená pri čom zo mňa nespustí zrak "Aj ty vyzeráš viac ako dobre. No a asi to tak už bude" zasmejem sa a už kráčame na chodbu, keď vyjdeme James ma jednou rukou objíme okolo pása a usmeje sa, ja ho naozaj nechápem ale musím povedať že je to sakra príjemné preto sa usmejem aj ja a kráčame ďalej... "Môžem ťa v Rockville pozvať na ďatelinové pivo?" opýta sa po chvíli, netuším ako ho to teraz napadlo ale prikývnem, však prečo nie?
"Chceš ma opiť čo?" rozosnejeme sa "Netuším síce ako by som ťa opil z jedného ďatelinového piva, ale pri tebe je možné asi všetko" povie pomedzi smiech na čo sa rozosmejeme ešte viac, až potom si vlastne uvedomím že sme vo veľkej sieni a všetci na nás pozerajú ako sa tu snažíme od smiechu popadnúť dych, keď sa trochu spametám šťuchnem do Jamesa ktorý sa este stále smeje no hneď ako sa pozrie okolo stíchne a stiahne ruku z môjho pásu a pozrie na mňa, pomaly kráčame k nášmu stolu isteže sa na nás všetci pozerajú a to ani nehovorím o tom trápnom tichu. Sadnem si vedľa Rose a Liv, oproti mne si sadne James a hneď ako sa na seba pozrieme musíme zadržiavať smiech "Uniká mi niečo?" opýta sa zrazu Rose ale smiech už nezadržiava, Freda ani nekomentujem ten už sa tu smeje dosť dlho "Ani nie. Ale som nesmierne rada že sa tu na nás takto zabávate" poznamenám aj keď sama nemám ďaleko od toho aby som sa tu rozosmiala. Snažím sa ignorovať vražedné pohľady všetkých dievčat a výbuchy smiechu tuto naokolo, však nech sa len zasmejú ale ja sa budem smiať nakoniec, James zoberie toast a rozdelí ho na polovicu, ako vždy a jednú dá mne, na toto som si dokonale zvikla "Fred moc by som sa nesmiala, ešte náhodou odradíš Adeline a tá sa radšej na plese ani neukáže" hneď ako som to dopovedala stíchol, na čo nasledoval smiech z mojej a Jamesovej strany ako si uvedomila moje slová aj Rose a Liv pridali sa k nám a tak sme sa tu všetci ako nadrogovaný smiali. Keď už sa všetko naokolo ukludilo a všeyci sa naplno začali venovať raňajkám sa Liv ozvala "Inak s Albusom potom v Rockville pôjdeme na ďatelinové pivo takže kebyže chcete môžte sa pridať" navrhne a skoro všetci sa toho chytia "Hej, to by bolo fajn Ja s Dillom by sme prišli..." hovorila Rose a ja som pozrela na Jamesa, však aj on chcel ísť na ďatelinové pivo tak prečo to takto nespojiť, bude sranda, on iba s úsmevom prikývol tak som sa usmiala aj ja "No aj my by sme sa teda pridali" pozriem na všetkých, no všetci sa tvária rovnako zmetene "Merlin, Ja s Jamesom" upresním no podaktorí vizerajú ešte zmetenejšie "V-vy idete spolu do Rockvillu?" vyhrkne Lily ktorá sa tu zrazu objaví aj so Scorpom po boku ktorý ju objíma presne tak ako mňa James keď sme sem išli "Uhm" prikývne James "No to si ma prekvapila sestrička ale však dobre. Teba sledujem." ukáže na Jamesa ale nakoniec sa zasmeje a sním aj ostatný "Rose, Dill ti odkazuje že ťa ľúbi a Liv tebe to isté ibaže Albus. Neviem z akého dôvodu som sa mal zahrať na sovu ale tak dobre." sadne si veľa Lily ale pohľadom skenuje Jamesa, toto by som s ním mala asi ešte prebrať "O kolkej sa tam vlastne ide?" opýta sa Lily, to by celkom aj mňa zaujímalo, James síce hovoril že niekedy pred obedom ale presnejšie by bolo lepšie..."Asi za takú hodinu" vedľa Freda si sadne Adeline tak a už sme kompletný teda až na Albusa a Dillana ale čo už, aj keď mohli by prísť že by sme sa dohodli aby sme sa stretli "Ahojte myslím že by sme sa mohli pridať" ozve sa nad hlavou Rose, Dillan a sadne si vedľa nej a tak isto Albus vedľa Liv, no to je super teraz sme už naozaj kompletný "Dobre ľudia, čo keby sme sa takto stretli aj v Rockville pri ďatelinovom pive?" opýta sa James a všetci hneď prikývnu, aj keď naozaj pochybujem že to skončí pri jednom...
YOU ARE READING
Potter ! Ano, Malfoyová?
FanfictionNext generation. Lexa Ginny Malfoyová & James Sirius Potter Dve rozdielne mená. Jeden príbeh.