Prebudí ma až letmý bozk na pery na čo sa hneď usmejem, chytím ju za boky a pritiahnem bližšie k sebe, otvorím oči a hneď uvidím tie jej v ktorých sa večne strácam. Dám jej pusu na čelo, na nos a nakoniec sa uškrniem a pustím do jej pier... To zas bude vysvetlovania, asi tak ako včera... Ale my sa z toho nejako vykrútime aj keď ja by som nemal problém pobozkať ju aj pred všetkými, nech všetci vedia koho milujem, a áno dnes jej to mám v pláne aj povedať...
"James, musíme ísť vyhrať a potom môžme pokračovať..." lišiacky sa na mňa usmeje a rukou si prehrabne vlasy ktoré aj napriek tomu že je ráno vyzerajú priam božsky.. "Sľubuješ?" prosebne na ňu pozriem, nakloní sa k môjmu uchu kde mi potichu pošepká "Sľubujem" a zanechá mi na ňom malý bozk a už vstáva z postele, teda už sa to postelou ani nedá nazvať keďže skoro celú ju zaberá ten gigantický zajac, áno ľudia ten dvojmetrový plyšový zajac spal s nami v jedej posteli. Jej prote nedokážem povedať nie... "Za chvílu som tu, musím sa ísť obliecť" povie rozospato oblečená iba v mojom tričku a hneď nato si zívne, iba sa usmejem a prikývnem. O chvílu už ostanem sám a tiež sa poberiem do kúpelne kde si umyjem zuby a rýchlo sa osprchujem a iba v uteráku obmotaného okolo trupu vyjdem von pre veci, síce som nečakal že Lex už bude sedieť na posteli a čítať nejaký list, ale však ťažkú hlavu si z toho robiť nebudem... Veď nemám prečo... Hneď ako uvidí že som vyšiel pozrie s úsmevom na mňa, no ako si všimne čo mám na sebe alebo skôr čo všetko nemám na sebe, pár krát zažmurká no a doslova si ma premeriava pohľadom, uškrniem sa na čo sa začervená a kusne si do pery, jemne zavrčím. Pomaly dokráčam k nej a vyberiem jej list z rúk, položím ho vedľa na čo mi zdrapí medailón od nej ktorý mám na sebe, pritiahne ma aj s ním a uštedrí mi jeden nádherný bozk až sa musím usmiať, naozaj jej ku šťastiu nechýba veľa "A že kdo hraje nefér. To aj ja sa tu mám premávať polonahá?!" hovorí so smiechom no ja sa iba uškrniem a hneď pozná odpoveď, na čo pokrúti hlavou "Vieš čo? Radšej neodpovedaj.." zasmeje sa a ja jej vtisknem pusu do vlasov a prejdem ku skrini z kade vytiahnem svoj metlobalový dres a rýchlo ho natiahnem na seba.. Ona má ten svoj už na sebe 'Malfoyová 7' je na ňom napísané a úplnou náhodou ja mám 'Potter 6' no čo? Byť kapitánom má aj svoje výhody...
Uškrniem sa sám pre seba a chytím ju zo zadu za boky, trochu sa mykne no potom položí ruky na tie moje "Čo je to za list?" opýtam sa pozerajúc naň, zoberie ho a podá mi ho "Od mamy, keď chceš prečítaj si..." pozriem naň a nakoniec ho otvorím a prečítam tých pár riadkov..Milá Lex,
My sa máme naozaj dobre. A môžeš sa tešiť na bračeka.. Áno, bračeka..
Čo ti také poviem, niesi jediná ktorá každú chvíľu spomína meno jedného z Potterovcov. Tvoj otec sa naozaj dosť skamarátil s Harrym a Ronom... Neuveriteľné? Ja viem... No držím palce na dnešnom metlobalovom zápase, (Chrabromil je najlepší!)
To len tak medzi nami...
Zmrzlinu ti posielam tiež. Dúfam teda že sa máš dobre, ale podla tvojho písania viac ako dobre...
Tak maj sa pekne, s láskou mama.
A pozdravuj Scorpa..
Ľúbime ťa.Pousmejem sa a pozriem na ňu "Takže si ma spomínala a viac ako raz, hej?" uškrniem sa na ňu "Nooo.." zahambene pozrie do dola na čo sa hneď zasmejem "Ale to je milé,.....láska" poviem a uvidím ako zmrzla v pohybe, pomaly presunula pohľad na mňa a v jej očiach sa dalo jasne vyčítať potešenie "Ani nevieš koľko krát som ti tak už chcel povedať..." pohladím ju po vlasoch a ona si položí ruku na tú moju, zatvorí oči a s vydýchnutím povie "Ani nevieš koľko krát som to už od teba chcela počuť, láska" usmejem sa sám pre seba, naozaj je to úžastné počuť od niekoho koho milujete. Priblížim sa k nej ešte viac, až tak že cítim jej mentolový dych od zubnej pasty, nosom sa obtrie o ten môj a trochu pootvorí ústa, na nič nečakám a pootvorím aj tie svoje pričom ich pritisnem na tie jej. V súlade hýbeme perami pričom s jazykmi vedieme súboj o dominanciu, sem tam ju kusnem do spodnej pery na čo mi zavzdychá do úst to ma nabudí ešte viac a dokonale sa jej zmocním, rukami ktoré som mal doteraz zaryté v jen úžastných a tak sexy bokoch som prešiel ku jej zátylku za ktorý som ju chytil a ešte vášnivejšie som prehĺbil náš bozk, uškrnula sa a nechtami mi jemne prechádzala po chrbte. Pomaly si lahla na postel a ja nad ňu na čo sa mi nechtami zaryla do chrbta o niečo viac a prešla až k mojim vlasom ktoré mi jemne ťahala, ja som jemne obkresloval jej dokonalé krivky, zavzdychala a ešte predtým než sa odtiahla aby nabrala vzduch do pľúc mi zakusla do jazyka a trochu ho pokrútila medzi zubamy na čo som hneď zavrčal a už som lapal po dychu no nemienil som skončiť a preto som sa ešte so zavretými očami pustil do jej krku, perami som prechádzal po jej kľúčnej kosti až som zastavil na jednom mieste a jemne ju kusol no hneď jej tam zanechal vrelý bozk, pocítil som ako sa jej nechty zarývali do môjho chrbta čorz viac na čo som sa musel usmiať....aspoň viem že sa jej to páči "James... James...počkaj" moc sa mi nechcelo ale vedomie že som niečo pokazil hneď zahnalo chúťky do kúta a previnilo som na ňu pozrel " Nie, nie všetko je dobre..,ale musíme ísť" usmiala sa a pohladila ma po líci na čo som s úsmevom naklonil hlavu nabok a položil si ju na jej ruku "Dobre ale potom sa k tomu vrátime, dobre?" prosebne na ňu pozriem na čo sa zasmeje ale prikývne "Dobre" no zrazu vybehne z izby do tej svojej a o malú chvílku už je tu aj s kýblom zmrzliny na čo sa mi hneď roziaria oči "Jedna z výhod rokfortu je, že môžeš raňajkovať čo chceš" uškrnie sa a s týmito slovami sa postaví a zoberie do ruky metlu, chtiac nechtiac ju napodobním a spolu vykročíme v tvár novému dňu, aj keď vonku nevyzerá zrovna moc pekne, kým je tu so mnou ona bude aj ten najhorší deň ten najkrajší..
YOU ARE READING
Potter ! Ano, Malfoyová?
FanfictionNext generation. Lexa Ginny Malfoyová & James Sirius Potter Dve rozdielne mená. Jeden príbeh.