YİRMİ İKİNCİ BÖLÜM: DOLUNAY

7.3K 469 74
                                    

Bir sonraki planı yapmanın zamanı geldi de geçiyordu. Bu yüzden Nogay şehrine bir iz daha bırakacaktık.
Nogay şehri, zincirleri olan bir şehirdi ve bu zincirler de paslanmıştı. Şehrin her yerinden görünen saat kulesinin etrafında olan on iki bina ışıklarını söndürmüştü bile. Saatin ışığı her yeri aydınlatır cinsteydi. Nogay, kalabalık bir şehirdi. Geçmişin izlerini taşırken aynı zamanda yüksek binaları da ağırlıyordu. Dolunay gökyüzünde asılı gibi duruyordu. Alışveriş merkezi tüm ihtişamı ile parlarken kalabalık çokta yoktu.

'Nova'

Nova, ismi her harfi alt alta gelecek şekilde silindirik yapının üzerine işlemişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nova, ismi her harfi alt alta gelecek şekilde silindirik yapının üzerine işlemişti. Saat kulesi ile arasında mesafe olmasına rağmen ikisi de ortada kalan meydanı öyle bir aydınlatıyordu ki, hayat burda hiçte durmuyordu. Bu yüzden şehrin duvarlarına asılı olan büyük plazmalar enerjisini bu alışveriş merkezinden alıyordu. Şuan da ise ekranlar bir mankenin ileriye doğru yürüyüp elini beline koyarak verdiği poz yayınlanıyordu. Bazı plazmalar arka arkaya aynı yazıları gösterirken o caddeye renk katıyordu. Alışveriş merkezi tüm bu yaşamın kaynağıydı ve kaynak bizim şimdi ki seçimimizdi.

Caddeden karşıya geçmek için trafik lambasının üzerindeki butona basmış ve yan yana duruyorduk. Beray valize benzer silindirik çantayı tek eliyle kulpunu kavramış ve sırtına doğru atmıştı. Çınay ise ağzına tıkıştırdığı bisküvi ile kırmızı ışığın yanmasını bekliyordu. Tansu da Meyra'ya:
"Bu ayakkabıları giymemeliydin."deMeyra omuz silkip:
"Sende o şortu giymemeliydin."diye sitem etti. Gözlerimi devirirken kırmızı ışık yandı ve hareket ettim. Arabaların önünden geçip kendimi alışveriş merkezinin önünde bulduğumuzda hafifçe gülümsedim.

"Yarın müthiş bir gün olacak."dediğimde beni onayladılar.

---

"Yeni hademe geliyor."dedim hızla ve tellerden atlayan Beray ve Çınay'a baktım. Beray'ı dizi yerle birleşirken Çınay takla açarak inmeyi tercih etti. Meyra ve Tansu tele aynı anda tırmanırken, Beray ile aynı anda:
"Tırmanın!"diye bağırdım. Yeni hadememiz, müthiş derece de korkunç biriydi. Bugün okula hiç gelmemeliydik. Meyra ve Tansu aynı anda atladı ve Tansu ayağa kalktığında:

 Meyra ve Tansu aynı anda atladı ve Tansu ayağa kalktığında:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
KURT KOZASI-MAVİ SAÇLI KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin